AcasăNewsTroc BNR contra ASF

Troc BNR contra ASF

Satul de sustinerea acordata de Calin Popescu Tariceanu lui Misu Negritoiu (liderul ALDE se opune revocarii actualului sef al ASF), Liviu Dragnea a batut palma cu liberalii.

Suntat de <a class=wpil keyword link href=httpswwwnationalrotagpsd title=PSD data wpil keyword link=linked>PSD<a> Tariceanu nu i mai poate tine spatele lui Misu Negritoiu

Conform informatiilor vehiculate pe surse, pesedistii au renuntat sa mai incerce sa-l convinga pe Tariceanu si au batut la usa PNL.

Unde ar fi convenit cu liberalii atat revocarea lui Misu Negritoiu din functie cat si numirea in fruntea ASF a unei persoane propuse de social-democrati. In schimb, PSD a renuntat la pretentiile ridicate asupra postului de viceguvernator BNR ramas vacant inca din august 2016, in urma demisiei lui Bogdan Olteanu, functie care le revine din nou liberalilor. In mod evident, intelegerea il scoate practic din joc pe Calin Popescu Tariceanu din moment ce PSD va dispune de voturile parlamentarilor PNL la revocarea lui Negritoiu.

Eugen Nicolaescu liberalul cel mai avantajat de intelegerea parafata de Dragnea cu PNL

Iar dovada ca zvonul este unul cat se poate de solid este vehicularea numelui deputatului PNL Eugen Nicolaescu pentru functia de viceguvernator al BNR si refuzul acestuia de a comenta in vreun fel informatia. Interesant este si ca, la scurta vreme dupa aparitia pe piata a zvonului legat de trocul incheiat intre PSD si PNL, Liviu Dragnea a declarat, tot ieri, ca ar fi ajuns la o intelegere cu Tariceanu pe tema ASF. ”Am avut o discutie si eu am inteles ca ne-am inteles”, a repetat de doua ori Dragnea. Formularea pune sub semnul intrebarii intelegerea acestuia cu Tariceanu, o intelegere de care Dragnea se poate de altfel lipsi linistit in cazul confirmarii pactului facut cu PNL.

author avatar
Simona Badulescu
1.534 afisari

3 COMENTARII

  1. Avand in vedere stadiul avansat al decaderii Romaniei, CA VARIANTA SALVATOARE UNICA, ESTE NECESITATEA VALORIFICARII INTENSIVE A EXPERIENTEI SI POTENTIALULUI UMAN INVENTIV PRECUM SI A STIINTEI POPORULUI ROMAN, in exercitarea actului politic, al administratiei publice si in vederea reducerii riscurilor economice si ai instabilitatii sociale. Aceste implementari (asimilari) in managementul public al societatilor moderne si statelor civilizate ale lumii care au dovedit practic ritmuri intense de progres in conditii democratice se realizeaza pe doua cai si anume:
    a) – Una in care stiinta si potentialul cultural inventiv sunt asimilate direct sectorial prin intermediul colectivelor permanente de specialisti independenti consacrati – ceea ce in Romania ar corespunde actualmente cu clientela diversa formata din asa-zisi consilieri, chibitari pe post de experti tunari si aranjori de ponturi, pentru “ fraudarea legala” a banului public prin, achizitii publice si ocuparea de functii sau posturi vacante din ministere si structurile Guvernamentale si este foarte dificil, daca nu imposibil, de reformat.
    b) – A doua cale, consta in valorificarea factorilor potentiali, in cadrul actului politic si de administratie publica sau pentru reducerea riscurilor economie si ai instabilitatii sociale, printr-un organism central, total apolitic format din colective permanente de specialisti independenti consacrati. Aceasta este varianta optima, oportuna si pretabila tarii noastre avand in vedere conditiile obiective in care aceasta se regaseste.
    Drept urmare pentru “PREVENIREA DISOLUTIEI STATULUI”, reducerea saraciei, combaterea anarhiei si oligarhiei, normalizarea ierarhiei valorilor umane in societatea romaneasca precum si in vederea responsabilizarii formatiunilor politice si redarii demnitatii si increderii romanilor intr-un viitor optimist, este necesar;
    In plan institutional sa se infiinteze: “COMITETUL (INTELEPTILOR) PENTRU ELABORAREA STRATEGIEI GLOBALE ANTICRIZA SI CONSOLIDAREA DEMOCRATIEI IN ROMANIA”, organism national care sa indeplineasca functiile “TROLIULUI” SALVARII si RIDICARII Romaniei DECAZUTE sau al GRUPULUI PENTRU ROMANIA (Daca situatia o va impune validitatea acestui organism national poate fi ceruta si de la Bruxelles).
    Acest FOR NATIONAL trebuie sa constituie O INSTANTA care sa legitimeze viitorul neamului romanesc si sa detina atributii de reflectie, studiu, analiza, sinteza si conceptie referitoare la configurarea traiectoriilor necesare evolutiei strategiilor pe termen scurt, mediu si lung, precum si la implementarea lor in vederea asigurarii unei dezvoltari economico-sociale certe si consolidarii democratiei in Romania. In acelasi timp poate proteja evolutia Romaniei de diferiti factori perturbatori, de natura subiectiva, externi sau interni generati inclusiv din cauza unor dereglari comise de catre aventurierii sau exacerbatii din politica romaneasca. Poate consilia si acorda avize privind propunerile legislative (reglementari) atat de nivel inferior cat si superior din punct de vedere al ierarhiei juridice, emise de institutiile abilitate ale statului pentru, imbunatatiri organizatorice, prioritizarea alocari de resurse, simplificarea si eficientizarea unor proceduri ori metotologii, etc. Poate elabora proiecte de reglementari din proprie iniţiativă privind diferite domenii care trebuie supuse adoptarii Parlamentului pentru asigurarea progresului national sigur, in ritmul cel mai intens posibil.
    Excluderea deciziilor politice si factorilor politici din procedurile de numire (desemnare) a membrilor din conducerile, BANCII NATIONALE A ROMANIEI , Curtii Constitutionale, Consiliului Superior al Magistraturii si Curtii de Conturi, (unde trebuie desmnate alte conduceri APOLITICE, COMPETENTE SI INDEPENDENTE fara membri ai vreunei loje masonice). Pentru eficientizarea actului de justitie si armonizarea unor practici cu cele ale U.E. sa se introduca in sistemul judiciar institutia “judecatorului de instructie” si sa se excluda cea a “NUP” care incuba multa munca sterila si faciliteaza comiterea cu usurinta a actelor de coruptie de catre justitiari.
    Deoarece s-a dovedit ca in Romania TRANZITIA e fara de SFARSIT si ca DEPOLITIZAREA functiei publice este un obiectiv fundamental vital, pentru a face loc performantei politicilor publice si reformei in administratia statului in vederea gestionarii riguroase a banului public si utilizarii cat mai eficiente a resurselor bugetare, este necesar ca, la nivel Guvernamental, sa se infiinteze un colectiv de lucru format din experti, denumit “BIROUL NATIONAL pentru STUDIU BUGETAR” asemanator cu cel ce activeaza, de cand a inceput criza, in Marea Britanie, care sa optimizeze organigramele, statele se functii, supradimensionate din toate structurile statului precum si repartizarea fondurilor publice disponibile in functie de prioritati obiective.
    Acest colectiv de lucru trebuie sa aiba doar scopuri de dezvoltare social-economica si sa cuprinda specialisti (auditori) din toate domeniile de functionare a statului si din sectorul privat (fara pretentii de plata) cu experienta dovedita, buna credinta, onoare, demnitate, putere de creatie si care sa manifeste multa stiinta si omenie in actiunile lor.
    DOAMNE AJUTA-I PE ROMANI SA AJUNGA CEI DIN’NTAI!

  2. In Romania BALCANICA presedintii de tara, prim-ministri, ministri, parlamentari, presedinti de consilu judetene, prefecti, primari, judecatori, procurori, politisti, membri ai curtii de conturi, inspectori financiari, academicieni, ofiteri MApN, SRI, SIE, STS,SPP, fiind in exercitiul functiunii au adunat AVERI FABULOASE ilicite, au dosare penale in lucru ori sunt in faze diferite de invastigare sau judecata. Este fireasca intrebarea, ce statut au cetatenii romani aflati sub acesti POLITRUCI IMPOSTORI conducatori si de ce suporta asemenea autoritati publice, COMPROMISE, populate de din belsug cu puscariabili si mafioti ? Acesti puscariabili au emis si emit legi pentru protejarea libertatii si averilor dobandite prin HOTIE si sa execute pedeapsa cu inchisoarea in petreceri si chefuri la domiciliile lor luxoase. Unde in lume mai exista asemenea JUSTITIE si TARA unde hotii sa CONDUCA SI SA ADMINISTREZE OBSTEA aparati de legile facute de ei???
    UNDE IN LUME MAI EXISTA 1500 DE LEGI NECONSTITUTIONALE elaborate DE HOTI PENTRU HOTI???
    În ultimii 27 de ani, datoria țării a crescut de la ZERO la peste 100 de miliarde de euro.De ce s-a ajuns aici?
    Numai o REVOLTA POPULARA GENERALA ca in Coreea de Sud intreprinsa in anii ’90 mai poate NORMALIZA viata publica din Ro. Atunci sud – coreenii au optat si au infaptuit o republica prezidentiala. I-au condamnat prin JUDECARE PUBLICA pe POLITICIENII, GUVERNANTII, DEMNITARII si FUNCTIONARII PUBLICI vinovati de MAREA CORUPTIE intretinuta de acestia cateva decenii. Totodata au dispus si confiscarea averii acestora pana la rude de gradul doi.
    De atunci gradul de fericire al poporului sud coreean creste constant. HAIDETI ROMANI la REVOLTA POPULARA GENERALA cat mai avem oportunitatea necesara, adica cat mai avem si noi romanii TARA, sa inlocuim HAZNAUA sau TROACA POLITICA din Ro PLINA de ZOI, LATURI , GUNOAIE si REZIDUURI UMANE cu ELITE adevarate NATURALE si DEMNITATI umane de CARACTER si cu HAR DUNEZEESC care sa aduca fericirea mult asteptata si BINE meritata poporului roman. Ro din 1990 este capturata de MAFIOTI, BANDITI, TALHARI, etc si trebuie recuperata cat mai avem ce.
    Numai o diagnosticare profunda si riguroasa a cauzelor nocive existente in calea PROGRESULUI NATIEI ROMANE ne va conduce la ELABORAREA unor STRATEGII si PROGRAME eficiente DE DEZVOLTARE.
    UNDE SUNTETI VOI ADEVAR si DREPTATE PODOABE SFINTE ALE EXISTENTEI UMANITATII PT CA OCHII ROMANILOR PLANSI si TRISTI VOR SA VA VADA.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger