AcasăNewsTot ce ai nevoie sa stii despre infiintarea unei firme

Tot ce ai nevoie sa stii despre infiintarea unei firme

Consultanta juridica - Ad-avocat.ro

Daca te afli la inceputul afacerii si vrei sa-ti infiintezi firma este bine sa cunosti toti pasii si cadrul legal pentru o desfasurare cat mai buna a procedurilor. Nu este vorba de nimic complicat, dar necesita destul de mult timp alocat pentru obtinerea documentelor necesare si pentru a pune la punct primii pasi de inregistrare a firmei.

In cazul in care nu stii exact ce presupune infiintarea unei firme, iti oferim un ghid pe scurt in randurile de mai jos, iar pentru mai multe informatii poti sa apelezi la o consultanta juridica, pentru a vedea exact ce ai nevoie sa faci, in functie de specificul activitatii si tipul de firma pe care vrei sa o deschizi.

Mai mult decat atat, poti apela la ajutorul unui avocat specializat in drept comercial pentru a se ocupa de tot ce este necesar pentru infiintarea firmei, in schimbul unui onorariu. Gasesti o echipa de avocati bine pregatiti pe Ad-Avocat.ro, cu care poti colabora de la distanta, prin mijloace online de comunicare, daca iti este mai simplu asa.

Pasi infiintare firma

Dosar cu acte obligatorii care va fi depus la Registrul Comertului. Poti afla exact de ce ai nevoie pentru firma ta, de la un avocat prin consultanta juridica online. Acesta te va ajuta cu redactarea de cereri si alte acte necesare.

Rezervare denumire firma. Vei completa un formular online, de pe site-ul Registrului Comertului, unde vei avea nevoie de semnatura electronica sau aceasta se va rezerva direct la Oficiul Registrului Comertului.

Stabilire sediu social – un contract care sa dovedeasca sediul social al firmei, contract de inchiriere sau contract de comodat.

Redactare act constitutiv. In acest caz este mult mai simplu sa te consulti cu un specialist in drept comercial. Pe Ad-Avocat.ro gasesti ajutorul de care ai nevoie in vederea redactarii actului constitutiv care va cuprinde acordul dintre asociatii firmei, drepturile si obligatiile acestora.

Capital social. Daca nu stii exact care este valoarea de depunere a capitalului social la infiintarea firmei, poti afla acest lucru printr-o consultanta juridica online, precum si alte detalii legate de cea mai buna directie pe care poti sa o urmezi in constituirea capitalului social.

Specimen de semnatura. In acest caz ai nevoie de ajutorul unui avocat care va atesta documentul.

Dosarul cu toate actele se depune la Registrul Comertului. Se va emite certificatul de inregistrare si certificatul constatator. Se inregistreaza apoi la ANAF.

Toti pasii enumerati mai sus pot sa fie urmati de tine, iar daca nu ai timpul necesar sau ti se pare ca este mult prea complicat, poti apela la ajutorul unui avocat. Iata care este sfatul av. Claudia Chirita de la Ad-Avocat.ro – “Avocatul se va ocupa de tot ce este necesar, iar colaborarea cu acesta o poti avea exclusiv online – se poate contracta si o consultanta juridica online, fara ca macar sa pierzi timpul cu deplasari si intalniri fizice. Se pot trimite majoritatea documentelor in format electronic, iar la final se vor trimite prin curier actele in original, ceritificatul de inregistrare si certificatul constatator. In plus, daca esti multumit de colaborarea cu avocatul, poti ramane in relatii contractuale pentru partea legala.”

Inainte de a infiintarea firmei este bine sa iei in calcul toti pasii, timpul liber pe care il ai la dispozitie pentru urmarea acestora. Un avocat te poate ajuta in tot ce ai nevoie in deschiderea firmei si iti poate oferi sfaturi legale esentiale in acord cu specificul activitatii sau serviciilor oferite.

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
106 afisari

1 COMENTARIU

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger