AcasăNewsTOP 10 mașini second-hand SIGURE care își merită banii

TOP 10 mașini second-hand SIGURE care își merită banii

Germanii au întocmit un raport al celor mai fiabile maşini la nivelul anului 2017 (statisticile pe 2018 nu sunt încă disponibile), iar rezultatul este unul surprinzător. Topul este realizat pe baza rapoartelor întocmite de TÜV cu prilejul verificărilor tehnice periodice ale maşinilor din Germania.

Pentru anul 2017, maşinile mai vechi de 10-11 ani cu cele mai bune note sunt ale unor mărci premium, fapt care demosntrează că uneori ce este scump este şi bun.

Deşi este un top făcut de nemţi, din el lipsesc unele din cele mai populare maşini germane, precum Volkswagen şi BMW. În schimb, cele japoneze domină clasamentul.

1. Porsche 911 – rată a defecţiunilor 10.4%, kilometraj mediu 78.000 km

Dar dacă vrei ceva cu senzaţii mai sport, atunci te vei orienta spre acest model. Porsche 911 este dovada că vârfurile de gamă îşi merită toţi banii. Acest model se află în topul fiabilităţii.

 2. Toyota Corolla Verso – rată a defecţiunilor 15.8%. rulaj mediu 133.000 km

După breakuri şi SUV-uri, cele mai căutate maşini în Europa de Vest sunt monovolumele. Oferă un spaţiu interior foarte bun, sunt relativ compacte indiferent de clasa din care fac parte şi au un portbagaj suficient de mare pentru o vacanţă în „familie”.

3. Mercedes-Benz SLK – rată a defecţiunilor 17.4%, rulaj mediu 93.000 km

Dacă există un producător care ştie mai bine ca oricine că prezenţa face mai bine de jumătate din impresie, Mercedes-Benz este cu siguranţă acela. SLK este dovada un design exterior îţi dă o anumită prestanţă greu de trecut cu privirea.

4. Toyota RAV4 – rată a defecţiunilor 17.8%, rulaj mediu 115.000 km

Numele RAV4 este foarte important în istoria SUV-urilor, prima generaţie adjudecându-şi titulatura de primul SUV compact de pe piaţă. Toyota RAV4 oferă un interior foarte bine gândit ca spaţiu şi ergonomie, dar firile mai pretenţioase e de aşteptat să aibă cârcoteli ţinând de calitatea generală a calităţii şi asamblării, care nu e excelentă, ci doar bună sau, pe alocuri, corectă.

5. Honda CR-V – rată a defecţiunilor 18.0%, kilometraj mediu 129.000 km

Honda CR-V este un SUV în adevăratul sens al cuvântului. Tracţiune integrală, dimensiuni medii spre mari, aspect modern, dar cuminte, interior intuitiv şi practic.

6. Toyota Avensis – rată a defecţiunilor 18.1%, rulaj mediu 137.000 km

Toyota şi-a atins targetul propus: clienţi în a căror decizie de achiziţie cel mai mult cântăresc fiabilitatea şi bugetul. Apoi confortul. Apoi siguranţa. Apoi esteticul.

7. Audi TT – rată a defecţiunilor 18.2%, rulaj mediu 110.000 km

În viaţă trebuie să construieşti o casă, să plantezi un pom şi să faci un copil. Şi să îţi cumperi un cabrio. Dacă este un TT , atunci e perfect. Germanii garantează în privinţa fiabilităţii lui.

8. Ford Fusion – rată a defecţiunilor 18.3%, rulaj mediu 101.000 km

Chiar dacă nu a fost foarte frumos, Fusion a fost un model extrem de practic şi un cal de povară favorit pentru sute de mii de familii. Fiabilitatea sa a fost recunoscută, iar prezenţa în acest top îl face o opţiune inspirată pentru doritorii unei maşini secnd-hand accesibilă.

9. Toyota Corolla – rată a defecţiunilor 18.8%, rulaj mediu 116.000 km

Toyota Corolla se încadrează în tiparul impus de celelalte 10 generaţii şi mizează pe aceeaşi reţetă care s-a dovedit de succes până în prezent. Dacă vă interesează un consum economic şi un nivel bun de confort atât pe distanţe mici cât şi pe distanţe mari, fără a împinge maşina la limită, atunci noua Corolla ar putea fi văzută ca o opţiune la îndemână.

10. Mazda 2 – rată a defecţiunilor 18.9%, rulaj mediu 99.000 km

Mazda2 este o buburuză capabilă să-ţi redea plăcerea de a conduce la un nivel mai greu de egalat de către ceilalţi concurenţi. Până acum, sportivitatea venea la pachet cu câteva minusuri care speriau unii dintre clienţi: o ţinută de drum mai dură, zgomot destul de mare şi un interior destul de spartan. Aceste nu mai sunt valabile pentru Mazda, chiar şi pentru modelele de acum 8 ani.

 

author avatar
Emanuela-Andreea Pană