AcasăNewsTeste virtuale de machiaj

Teste virtuale de machiaj

Social-media devine principalul motor de vanzari ale companiilor internationale

L’Oréal a anuntat  o colaborare pe termen lung cu gigantul Facebook pentru a le oferi utilizatorilor retelei sociale teste virtuale de machiaj, numarul unu in produse cosmetice continuandu-si astfel dezvoltarea in sectorul digital.

Social media devine principalul motor de vanzari ale companiilor internationale

Consumatorii, via o conexiune directa intre Facebook si ModiFace, o companie de ”beauty tech” recent achizitionata de L’Oréal, vor putea testa virtual produse de machiaj ale unor marci cosmetice precum Maybelline, Urban Decay, Lancôme sau Yves Saint Laurent, a comunicat compania franceza.Prima experienta de acest fel va fi lansata la sfarsitul acestei luni cu NYX Professional Makeup. Specialistii de la l’Oréal afirma ca retelele sociale au devenit cel mai important vector de crestere a vanzarilor online ale companiei. L’Oréal a realizat 9,5% din cifra sa de afaceridin comertul electronic in prima jumatate a anului, comparativ cu aproximativ 5% in 2015. Dupa ce s-a lansat in ”frumusetea conectata” in 2015 cu ”Makeup Genius”, o aplicatie care permite simularea pe smartphone a efectelor unui machiaj virtual, a pus pe piata si un plasture UV La Roche Posay care masoara expunerea la soare dar si o perie conectata. La inceputul acestui an, grupul francez a lansat si ”Style my hair”, o aplicatie dezvoltata de ModiFace care permite simularea culorilor pentru par. L’Oréala investit si in Founders Factory, un incubator englez de start-up tehnologic. Sectorul digital este o prioritate strategica pentru compania de cosmetice, care i- a consacrat 42% din cheltuielile sale media in primul semestru al acestui an.

author avatar
Andrei Coman
166 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger