Sunt vizate 744.000 de modele comercializate în Statele Unite, Daimler a identificat o defecţiune la trapa de sticlă de pe acoperiş, care s-ar putea detaşa.
O operaţiune de recall masivă, care implică peste 20 de modele din seriile C, CLK, GLS şi E, modele realizate între 2001 şi 2011. Producătorul auto german a explicat că legătura dintre trapa de sticlă şi cadrul glisant nu ar corespunde specificaţiilor tehnice şi ar putea duce la desprinderea sunroof-ului. Proprietarii care au plătit reparațiile pentru această problemă vor putea solicita rambursări de la Daimler. Luna trecută, Mercedes-Benz SUA a acceptat o amendă de 20 de milioane de dolari, după o investigație guvernamentală în privinţa gestionării a 1,4 milioane de vehicule rechemate. Administraţia Naţională a Siguranţei Rutiere din SUA a precizat că Daimler nu a reuşit să informeze proprietarii în timp util. Pentru 2020, compania germană a anunţat concedieri în urma scăderii câştigurilor şi costurilor uriaşe pentru trecerea la vehiculele electrice. Şi alţi rivali ai Daimler din Europa şi SUA încearcă să-şi reducă costurile, pe fondul încetinirii vânzărilor de maşini pe plan global.