AcasăNewsStarbucks, desant in tara expresso-ului

Starbucks, desant in tara expresso-ului

Cel mai important test din istoria companiei

O cafenea in Italia e o provocare chiar si pentru  Starbucks, desi este cel mai mare vanzator de cafea din lume. Dupa ce a ocolit Peninsula vreme de 35  de ani, compania americana isi va infige steagul la Milano.

Cel mai important test din istoria companiei

Primul ”Starbucks italiano” se va  deschide spre sfarsitul acestui an,  intr-o cladire istorica din centrul orasului Milano, cu un an mai tarziu decat planificase compania, unde vor coace boabele si se  vor prepara bauturi. Directorul general al Starbucks, Howard Schultz, a vizitat pentru prima data Milano in 1983 si s-a inspirat din sortimentele de cafea expuse. De atunci, Starbucks a deschis aproximativ 26.000 de unitati in 75 de tari, inainte de a intra pe piata din Italia, unde exista 57.000 de cafenele. Dupa deschiderea primei cafenele din Italia, Starbucks, in parteneriat cu dezvoltatorul italian Percassi, vor inaugura si alte unitati in Milano si in alte orase. Lantul american mizeaza pe un public intre 18-30 de ani, o oferta de cafea din 30 de tari, dar si cocktail-uri, o miscare in contraditie cu obiceiurile italienilor, care prefera sa cumpere un expresso rapid (in fond ei l-au inventat) si sa isi vada de drum. Dimpotriva,  la Starbucks clientii stau la mese, discuta cu prietenii sau lucreaza, iar pretul unui expresso este de 1,80 euro, aproape dublu fata de piata locala, dar ofera “o experienta premium”, spun reprezentantii companiei.

author avatar
Bogdan Borcea
153 afisari

1 COMENTARIU

  1. Odata am baut starbukcs cafea ! Si ultima oara ! Scumpa si PROASTA! Adevarat american shit ! O bate la cur din cosmos marca Lavazza..! si la jumate din pretul starbucks…

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger