Shakira şi Jennifer Lopez au oferit un recital impresionant în pauza finalei Campionatului de fotbal american, desfăşurată la Arena „Hard Rock Stadium”, Miami, Florida. 12 minute cu mult dans și cele mai mari hituri ale celor două staruri pop, dar şi cele mai scumpe spoturi publicitare difuzate vreodată.
Shakira, 43 de ani, a urcat prima pe scena amplasată pe gazonul Hard Rock Stadium, purtând o rochie roşie strălucitoare. Ea a interpretat, atât în limba spaniolă cât şi în engleză, un potpuriu compus din o parte dintre hiturile sale, printre care piesele „Empire”, „She Wolf” şi „Whenever, Wherever”. În lumina focurilor de artificii, cântăreţul portorican Bad Bunny i s-a alăturat Shakirei pe scenă pentru piesele „I Like it” şi „Mia”. Apoi, în timpul piesei „Hips Don’t Lie”, Shakira s-a lăsat purtată pe braţe de mulţimea din faţa scenei.
Lopez și-a onorat moștenirea purtând o pelerină cu pene care arăta steagul SUA pe o parte și steagul puertorican pe cealaltă. Vedeta din Bronx a interpretat piesa „Born In The USA”, apoi şi-a demonstrat aptitudinile de dans la bară, demonstrate în filmul „Hustlers”, lansat anul trecut. A cântat din „Jenny from the Block”, „I’m Real” şi „Get Right” şi „Waiting for Tonight” .
La “On the Floor” a fost ajutată de un cor din care a făcut parte fiica ei Emme. Nici candidații miliardari la prezidențiale nu au ratat Super Bowl, Donald Trump și Michael Bloomberg au cheltuit câte 10 milioane de dolari pentru câte un spot electoral difuzat în timpul meciului câştigat de Kansas City Chiefs în faţa San Francisco 49ers. La ediţia din acest an, 30 de secunde de publicitate au costat peste 5 milioane de dolari iar preţul unui bilet a depăşit 8000 de dolari. După meci, președintele Trump a felicitat „marele stat Kansas”, deși trofeul a fost câștigat de echipa din orașul Kansas, statul Missouri.