AcasăNewsSelena Gomez, noua imagine a mărcii Puma

Selena Gomez, noua imagine a mărcii Puma

Cantareata americana Selena Gomez va fi noua imagine si totodata designera a unei colectii a marcii de articole sportive Puma.Selena Gomez este protagonista campaniei „Phenom” ce promoveaza noile incaltari sport ale marcii si va realiza totodata o colectie pentru celebra marca sportiva.

Dupa ce a suferit un transplant de rinichi, asa cum a dezvaluit recent pe contul sau de Instagram — unde numara cei mai multi followeri din lume (127 de milioane) — cantareata de origine latino-americana a facut publica colaborarea sa cu Puma. „Sa devin parte a familiei Puma este pentru mine foarte emotionant. Puma a schimbat regulile jocului in privinta articolelor sportive si a modei. Este incredibil sa vezi influenta acestui stil si cultura si sunt emotionata ca voi fi parte din aceasta”, a declarat cantareata si actrita in varsta de 25 de ani. Potrivit lui Adam Petrick, director de marketing la Puma, „Selena este autentica, creativa, talentata si o femeie fara teama. Este tot ceea ce isi doresc azi femeile si un exemplu de urmat”. „In ultima vreme a demonstrat cat de puternica este cu adevarat. Cu onestitatea si naturaletea de a vorbi despre viata sa, precum boala lupus, a demonstrat o incredibila incredere, echilibru si determinare pentru noi toti”, a adaugat Petrick.

author avatar
Catalin Dumitrescu
187 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger