AcasăNewsSe fac ultimele pregătiri, dar și teste la pasajul Domneşti. Cât a...

Se fac ultimele pregătiri, dar și teste la pasajul Domneşti. Cât a mai rămas până la momentul când va fi dat în trafic – FOTO

(sursa foto: Facebook/Irinel Ionel Scriosteanu)

Vin informații noi în privința pasajului Domnești. Se fac ultimele pregătiri și au început testele în vederea deschiderii circulaței. Darea în trafic ar urma să aibă loc în mai puțin de două săptămâni, respectiv pe 15 noiembrie.

Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scrioșteanu, a anunțat marţi seară că au început testele la pasajul Domneşti – necesare pentru darea în trafic în 15 noiembrie.

”Astăzi a început testarea iluminatului public aferent pasajului şi vă reamintesc că au fost montaţi 256 stâlpi pentru iluminat public. Sistemul de iluminat este dotat cu telegestiune, care permite reglajul intensităţii luminii în funcţie de trafic, pentru a economisi la maximum energia electrică. Toate lămpile sunt LED şi consumă maximum 22 kw/h”, a precizat secretarul de stat, în seara zilei de 1 noiembrie, prin intermediul Facebook.

Oficialul a mai făcut public faptul că au început şi testele de încercare a suprastructurii pasajului, „care reprezintă o metodă de verificare practică, în care se urmăreşte determinarea comportamentului real al structurii prin încercare”.

Explicații privind procedura de încercare a pasajului. Două etape: statică și dinamică

Secretarul de stat din MT a furnizat și alte precizări cu privire la etapele de încercare a pasajului, două la număr.

”Încercarea pasajului se desfăşoară în două etape, după cum urmează:

Încercare statică, prin intermediul unui convoi de vehicule de mare tonaj, a câte 28 tone fiecare. Poziţionarea camioanelor s-a făcut în asa fel încât să se realizeze echivalentul a 85% din încărcarile frecvente din normele Eurocode, iar pentru o interpretare cât mai corectă a rezultatelor, s-a folosit atât câte un camion pe banda de circulaţie, cât şi două camioane, aflate la o distanţă de 7 metri.

Încercare dinamică, care se realizează prin intermediul unui vehicul dispus pe centrul podului, care va rula cu o viteză constantă de 30 km/h, trecând peste obstacole preamplasate”, a mai transmis secretarul de stat.

Oficialul din MT a postat și mai multe imagini de la fața locului. Iată câteva dintre ele:

author avatar
Andrei Coman
345 afisari

2 COMENTARII

  1. Ce aberatii! Cum adica lumina va fi in functie de trafic, daca e doar o masina ii da mai putina lumina si daca sunt mai multe masini se aprind becurile mai tare, sau invers? Lumina trebuie sa fie constanta indiferent de trafic. De ce 85% in loc de 100%? Asta nu inseamna ca nu fac testele asa cum trebuie? Si pune capac faza cu o singura masina pe pod, care trece peste obstacole – ce obstacole, si ce relevanta are acest test in a determina daca podul este suficient de rezistent sau nu? Capetele patrate care ne conduc…

    • Nelutu, esti cumva inginer CFDP ?
      CFDP inseamna cai ferate , drumuri si poduri, facultate de sine statatoare in cadrul Universitatii de constructii Bucuresti.
      Daca nu esti, taci dracului ca esti ridicol !

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger