Cauta

Se anunta „moartea” Nokia, Sony Ericsson si Saab

 

Branduri celebre precum Nokia, Sony Ericcson sau Saab vor fi istorie in 2012. Predictiile catastrofale sunt facute de revista 24/7 Wall Street, care realizeaza anual o lista a marilor firme care urmeaza sa dispara de pe piata.

Lista realizata de Wall-Street tine cont de cateva criterii bine stabilite: scaderea rapida a vanzarilor, declaratii ale oficialilor companiilor legate de disparitia brandului si costuri in crestere rapida ce nu pot fi amortizate prin preturi mai mari.

Unul dintre cele mai ravnite telefoane din lume in anii trecuti, Nokia a reusit sa vanda in 2010 doar 25 % din numarul mobilelor distribuite la nivel mondial

Nokia – Cel mai mare producator de telefoane mobile din lume a vandut doar 25% din totalul de 428 de milioane de telefoane mobile distribuite in primul trimestru la nivel mondial. Nokia nu va ramane independenta. Are o prezenta foarte modesta intr-o industrie a smartphone-urilor care creste rapid si este condusa de Apple, Research In Motion, HTC si Samsung. Printre potentialii cumparatori ai Nokia se vehiculeaza numele HTC, al patrulea mare jucator de pe piata telefoanelor inteligente.

Sony Ericsson a fost spulberat de Apple pe o piata a smartphonurilor in care competitia este nemiloasa

Sony Ericsson – A fost unul dintre cei mai mari vendori de telefoane mobile, alaturi de Nokia, Samsung, LG si Motorola. Dezvoltarea de produse Sony Ericsson a palit in fata unor companii precum Apple sau RIM. Vanzarile producatorului au scazut de la 97 de milioane de unitati in 2008 la 43 de milioane anul trecut. Exista zvonuri conform carora Sony va prelua operatiunile, va rebrandui telefoanele cu numele sau si va crea un tandem intre acestea si consolele PS3 si PC-urile VAIO.

Cu un potential de vanzare de 50000 de masini anual Saab nu mai este un brand viabil

Saab – Prima masina Saab a fost lansata pe piata in 1949 de compania suedeza Svenska Aeroplan. Evolutia Saab a convins General Motors sa cumpere jumatate de companie in 1989 si restul in 2000. Problema Saab a fost ca a ramas un brand de nisa intr-o industrie dominata de jucatori foarte mari, precum Ford si Chevrolet. Cu un potential de vanzare de 50.000 de masini anual, Saab nu mai este un brand viabil.

 

Ultimele stiri

  • „Steaua în Liga 1” – KO! Lovitură de „Palat” în Parlament
  • Ministrul Finanțelor trimite „de urgență” Corpul de Control la Vama Constanța
  • Fiasco mondial! Luis Enrique desființează Mondialul Cluburilor și dă de pământ cu FIFA
  • Spionul si agentul de influență
  • „Conștient, nu dependent” – campanie națională antidrog, lansată de Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României
  • „40 de întrebări” – o făcătură cu pretenții de jurnalism dur
  • Summitul NATO de la Haga. Nicușor Dan s-a întâlnit cu premierul britanic Keir Starmer. Ce au discutat
  • Avertizări de la ANM. Cod GALBEN și PORTOCALIU de caniculă. Temperaturile vor urca până la 40 de grade/Zonele afectate – HARTĂ
  • „Manevră de amatori”. China acuză CIA că încearcă să facă recrutări pe reţelele de socializare
  • Accident grav în București. Bărbat spulberat pe trecerea de pietoni de o mașină condusă de un tânăr
  • Exit mobile version