AcasăNewsScandalul BlackBerry ia amploare! Cine plateste?

Scandalul BlackBerry ia amploare! Cine plateste?

Problemele se tin lant pentru Research In Motion (RIM), compania care nu reuseste de trei zile sa repuna complet in functiune serviciul BlackBerry pentru milioane de clienti din Europa, Orientul Mijlociu, Africa si, mai nou, Japonia, Singapore, India si cateva state din America Latina.

Cea mai afectata si nemultumita categorie sunt oamenii de afaceri si managerii din companii care sunt dependenti de e-mail si internet pentru a-si duce la bun sfarsit sarcinile sau pentru a incheia noi  parteneriate.  Cum terminalele BlackBerry n-au functionat, fie intalnirile si discutiile de afaceri nu prea s-au mai derulat, fie corporatistii au apelat la concurenta: Apple, Samsung, Nokia si altii. Frustrati, multi utilizatori au postat mesaje de genul: “BlackBerry, de ce ma faci sa ma simt prost fata de iPhone?” Nemultumirile cele mai mari se leaga insa de lipsa de transparenta atat a celor de la RIM, cat si a companiilor care intermediaza serviciile  BlackBerry (vezi Orange, Vodafone si Cosmote pentru Romania) care s-au multumit sa transmita clientilor doar asigurari ca “totul se va remedia in cel mai scurt timp”. E drept, n-au trecut decat trei zile!

E greu de crezut ca RIM va gasi metoda prin care sa-si despagubeasca clientii sau macar sa recupereze din pierderile de imagine suferite in ultimele zile si ca nu-i vor fi ”suflati” clientii de catre competitori. Mai ales ca noul BlackBerry Bold 9900, lansat in luna septembrie si in care si-au pus sperantele de revenire in forta canadienii de la RIM, nu a reusit sa produca nici macar o fractiune din frenezia declansata de iPhone4S.

author avatar
Ciprian Purice
652 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger