AcasăNewsScandal cât casa de la un tricou Versace

Scandal cât casa de la un tricou Versace

Criticată aspru, casa de Modă din Milano a rămas fără ambasador în China

Cum poate un T-shirt să încalce integritatea teritorială a Chinei ? Poate, susţine actriţa Yang Mi care a rupt contractul cu celebra casă de modă din cauza unui tricou pe care Hong Kong şi Macao figurau ca ţări de sine stătătoare, deşi sunt regiuni administrative speciale din China.

Criticată aspru casa de Modă din Milano a rămas fără ambasador în China

”Integritatea teritorială şi suveranitatea Chinei sunt sacre şi inviolabile”, se arată într-un comunicat emis duminică de studioul vedetei, Jiaxing Media. Până luni dimineaţă, hashtag-ul #YangMiStopsWorkingWithVersace a strâns 900 de milioane de vizualizări pe Weibo. Yang Mi a fost  ambasadorul brandului Versace din China şi una dintre cele mai cunoscute artiste din ţară. Versace a transmis scuze pentru această “greşeală de design” apărută pe tricoul său (”Iubim China şi respectăm cu tărie suveranitatea teritorială a Chinei”) şi a dat asigurări că produsul a fost distrus şi retras de la vânzare. Donatella Versace, director executiv şi designer şef al companiei, şi-a cerut la rândul său scuze pe Instagram: ”Nu am intenţionat niciodată să arăt o lipsă de respect faţă de suveranitatea naţională a Chinei, de aceea am dorit să-mi cer scuze personal pentru această lipsă de acurateţe şi pentru orice suferinţă pe care aş fi provocat-o”. Versace nu este singurul brand care a încurcat teritoriile chinezeşti, retailerul american Gap a vândut tricouri, anul trecut,  care înfăţişau o ”hartă greşită” a Chinei. De asemenea, multe compnii aeriene şi-au prezentat scuze după ce Taiwan şi Tibet au apărut pe site-urile lor cu statutul de ţară.

author avatar
Andrei Coman
511 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger