Cauta

UPDATE S-a reluat circulatia pe A2

Dupa ce in ultimele zeci de ora, pe fondul vremii nefavorabile Autostrada ce leaga Bucurestiul de Constanta a fost inchisa circulatiei, incepand de joi la pranz s-a redeschis circulatiei, insa nu in totalitate.

UPDATE 2: Dinspre Centrul Infotrafic aflam, la ora 17, urmatorul aspect: „circulatia rutiera s-a reluat, fara restrictii de tonaj (in conditii de iarna) atat pe autostrada A2 Bucuresti – Constanta, cat si pe autostrada A4 Ovidiu – Agigea, pe ambele sensuri de deplasare”.

UPDATE: La ora 14.20, reprezentantii Centrului Infotrafic au facut noi precizari cu privire la circulatia pe Autostrada Soarelui (Bucuresti-Constanta), dar si la circulatia pe A4.

Si anume, au anuntat ca traficul rutier pe autostrada A2 Bucuresti – Constanta s-a reluat, astfel:

-pe tronsonul Bucuresti – Lehliu-Gara – liber pentru toate categoriile de autovehicule;

-pe tronsonul Lehliu-Gara – Fetesti – se circula controlat, cu restrictie de tonaj (3,5 tone);

-pe tronsonul Fetesti – Cernavoda – liber pentru toate categoriile de vehicule;

-pe tronsonul Cernavoda – Constanta – vehiculele cu masa mai mare de 3,5 tone circula controlat.

Cat despre autostrada A4 Ovidiu – Agigea, soferii sunt anuntati ca pot circula, deocamdata, doar vehiculele cu masa mai mare de 3,5 tone, controlat.

Concret, circulatia rutiera pe autostrada A2 Bucuresti – Constanta s-a reluat pe tronsonul Bucuresti – Lehliu-Gara (km 64), din cate au precizat reprezentantii Centrului Infotrafic. Totodata, se anunta faptul ca pe tronsonul Lehliu-Gara (km 64) – Cernavoda (km 160) se circula controlat, cu restrictie de tonaj (3,5 tone), in timp ce tronsonul Cernavoda – Constanta se mentine inca inchis.

Soferii trebuie sa aiba in vedere, insa, faptul ca Autostrada A 4 Ovidiu – Agigea ramane inchisa.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Frenezia listărilor: Hong Kong depășește Wall Street
  • Software open source: S-CORE, ambiția producătorilor auto europeni
  • Ion Sterian, Transgaz: Astăzi s-a încheiat Subtraversarea fluviului Dunărea, parte a infrastructurii Conductei de transport gaze naturale “Țărmul Mării Negre-Podișor”
  • Marcel Ciolacu: „Austeritatea oarbă NU reduce deficitul – îl adâncește”
  • Comisia Europeană, în extaz. Guvernul taie fix programele de dezvoltare a industriei românești
  • Nu ai bani, poți să mori. Sute de mii de români, lăsați fără asigurare medicală
  • Lovitură pentru speculanți. Se cere reforma totală a pieței de energie
  • Topul încasărilor la „mondialul” cluburilor. Real Madrid – 54,8 milioane de euro!
  • Va amâna UE aplicarea Legii privind inteligența artificială?
  • Exit mobile version