AcasăNewsRomanul care a cucerit lumea cu ochelarii de carton

Romanul care a cucerit lumea cu ochelarii de carton

Un roman innebunea anul trecut Berlinul cu ochelarii de carton pe care ii crease in joaca. Acest accesoriu funny a fost adoptat de clubberi peste tot in lume, iar acum ochelarii de carton au devenit pentru Cantemir Gheorghiu o afacere in toata regula, nu doar un capriciu de sezon.

Cum iti mai merge afacerea cu ochelarii de carton?

Imi merge de vis. Ma gandesc cu satisfactie ca a trecut un an plin de succes de cand am inventat primii ochelari de carton si astept cu bucurie tot ce-mi va aduce viitorul.

Cam cate perechi de ochelari estimezi ca ai vandut pana acum?

Foarte multe. Suficient de multe cat sa imi mentina buna dispozitie.

Crezi ca vei face primul milion de euro din ochelarii de carton?

Ma ghidez dupa motto-ul step by step. Cu un singur produs sigur nu. Dar este incredibil deja ce retea de vanzare am dezvoltat. Odata ce ai pus pe picioare o astfel de retea si produsul se vinde este foarte usor sa vii cu ceva in plus. Avem cateva surprize pe care le vom dezvalui la Berlin Fashion Week in vara aceasta.

Cum iti explici succesul ochelarilor tai?

Cred ca tine de continuitate, perseverenta si, bineinteles, de o idee stralucita. Oamenii iubesc originalitatea. Daca le place un lucru iti acorda tot sprijinul.

Faci si modele pe comanda, spre exemplu pentru petreceri tematice?

Da, avem serviciul My Pappbrille oferit in special companiilor care organizeaza petreceri sau pentru evenimente in general. Facem ochelari cu un design special, de la cantitati mici pana la comenzi foarte mari.

Cum iti vedeai cariera inainte de afacerea cu ochelarii si ce a schimbat ea?

Nu m-am gandit niciodata ca o sa ajung sa vand ceva, nu era domeniul meu. Este o etapa noua si mai am inca multe de invatat, insa este distractiv.

Care a fost cea mai ciudata cerere de pana acum?

Am creat pentru o agentie un model de ochelari care aratau ca butonul I Like de pe Facebook, iar cineva a vrut unii din hartie comestibila.

Ai si romano printre clientii tai?

Da, Institutul Cultural Roman. Ce-i drept vorbim despre cel din din Berlin

 

Vise pentru mai tarziu

Cantemir si colegul sau, Marc, au gasit reteta cea mai usoara pentru a face atmosfera si bani: ochelarii de carton.

Afacerea Pappbrille pornita de romanul Cantemir Gheorghiu se bazeaza acum pe o echipa de doar cinci oameni. Cat crede ca va tine moda pe care a lansat-o? “Depinde de creativitatea noastra,” ne marturiseste, adaugand ca ochelarii de carton sunt doar inceputul drumului sau in afaceri. “Mai am o gramada de alte idei si abia astept sa le pun in practica”, ne spune Cantemir, care viseaza la o marca puternic consolidata pe piata internationala.

 

Succesul Pappbrille

 

Ahtiati dupa tot ce inseamna noutate in Europa, clubberii din Tara Soarelui Rasare au adoptat imediat ineditul accesoriu.

Pappbrille a devenit un nume cunoscut peste tot in lume datorita nenumaratelor versiuni si preturilor mici (3,95 de euro pentru modelele 2011). “Dupa ce dai 160 de euro pe o pereche de Ray Ban, incerci sa o asortezi la cat mai multe tinute. In acelasi timp, noi, cei de la Pappbrille, putem sa facem oricate feluri de ochelari trazniti,” explica romanul. Versatilitatea modei este, de altfel, motivul pentru care ochelarii de carton se bucura de un asemenea succes.

 

author avatar
National
866 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger