Cauta

Reclamati la Protectia Consumatorului orice problema legata de cablu tv!

Daca nu sunteti multumiti de serviciile furnizate de operatorul de cablu tv, reclamati fara frica la Protectia Consumatorului neregulile. Peste 70% dintre sesizari au fost solutionate in favoarea abonatilor.

Firma RCS&RDS a fost reclamata anul trecut de aproape 3.000 de ori la ANPC

Aveti probleme cu semnalul tv sau v-ati trezit ca postul preferat nu mai figureaza in grila operatorului de cablu? Factura vi se pare umflata, vi s-au schimbat tarifele fara anunt prealabil sau pur si simplu nu mai sunteti multumiti de serviciile firmei la care sunteti abonat (a se citi captiv in retea), dar operatorul tergiverseaza rezilierea contractului? Faceti o reclamatie la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

Pasi de urmat

ANPC recomanda ca, inainte de a recurge la o reclamatie, sa incercati sa rezolvati amiabil problema cu operatorul de cablu. Daca nu ati ajuns la o intelegere cu reprezentantii firmei, atunci aveti dreptul sa depuneti o reclamatie la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor din Bucuresti, de la caz la caz. Reclamatiile si sesizarile se fac in format scris sau in format electronic si se transmit prin posta clasica sau electronica la sediile comisariatelor judetene sau se depun personal. Reclamatia sau sesizarea se face in nume personal si nu vor fi luate in discutie sesizarile anonime.

Mii de sesizari la RCS&RDS

Potrivit Capital, anul trecut, au fost depuse la Protectia Consumatorului  peste 5.000 de reclamatii impotriva celor patru mari companii de cablu, respectiv RCS&RDS, UPC, Romtelecom si AKTA. Conform conducerii ANPC, peste 70% dintre sesizari au fost sau sunt in curs de solutionare in favoarea consumatorilor. Dintre cele peste 5.000 de reclamatii, aproape 3.000 s-au referit la serviciile necorespunzatoare prestate de RCS&RDS. De asemenea, au fost reclamate probleme intre clienti si Romtelecom(1.803 sesizari), respectiv UPC (386 reclamatii).

Nereguli

Printre reclamatiile solutionate in favoarea consumatorilor se numara:

– servicii nefunctionale, lipsa semnal, lipsa echipamente,

– nerespectarea clauzelor contractuale,

– facturi eronate,

– refuzul rezilierii contractului

– modificarea grilei de programe fara notificarea in prealabil a abonatilor, eliminarea unor posturi din grila de programe,

– perceperea taxei de reziliere,

– lipsa semnalului tv, semnal slab,

– intarziere in executia lucrarilor etc.

Ultimele stiri

  • Programul Gabrielei Firea pentru Primăria Capitalei. Aeroport în sudul Bucureștiului și dezvoltarea/extinderea rețelei de metrou, printre promisiuni
  • Imagini incredibile cu rapperul american Sean Diddy când îşi bate iubita cu sălbăticie pe holurile unui hotel (VIDEO)
  • Tragedie în Marea Neagră! O navă s-a scufundat în apropiere de Sfântu Gheorghe. Trei marinari, dispăruţi!
  • Veşti proaste pentru bugetarii obişnuiţi să primească vouchere de vacanţă. De ce trebuie să se bucure cât mai mult de ele în 2024
  • Alimentul de bază care a atins un preţ exorbitant la raft, cel mai mare din ultimii 15 ani. De ce s-a ajuns în această situaţie
  • ANM anunţă că se schimbă vremea în România! Diferențe mari de temperatură de la o zi la alta. Prognoza pentru Bucureşti
  • Bucureştiul se închide din nou în weekend pentru maşini. Se deschide pentru pietoni. Zonele cu restricţii de trafic
  • Gestul banal, dar extrem de periculos pe care îl fac şoferii la volan, îi poate descrie pe aceştia ca fiind psihopați, narcisiști sau machiavelici
  • Motivele pentru care Volodimir Zelenski nici nu vrea să audă de un armistiţiu cu Rusia pe durata Jocurilor Olimpice 2024
  • Horoscop – sâmbătă, 18 mai 2024. Nativii care trebuie să pună piciorul în prag şi să pretindă mai mult respect
  • Exit mobile version