Cauta

Reclamati la Protectia Consumatorului orice problema legata de cablu tv!

Daca nu sunteti multumiti de serviciile furnizate de operatorul de cablu tv, reclamati fara frica la Protectia Consumatorului neregulile. Peste 70% dintre sesizari au fost solutionate in favoarea abonatilor.

Firma RCSRDS a fost reclamata anul trecut de aproape 3000 de ori la ANPC

Aveti probleme cu semnalul tv sau v-ati trezit ca postul preferat nu mai figureaza in grila operatorului de cablu? Factura vi se pare umflata, vi s-au schimbat tarifele fara anunt prealabil sau pur si simplu nu mai sunteti multumiti de serviciile firmei la care sunteti abonat (a se citi captiv in retea), dar operatorul tergiverseaza rezilierea contractului? Faceti o reclamatie la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

Pasi de urmat

ANPC recomanda ca, inainte de a recurge la o reclamatie, sa incercati sa rezolvati amiabil problema cu operatorul de cablu. Daca nu ati ajuns la o intelegere cu reprezentantii firmei, atunci aveti dreptul sa depuneti o reclamatie la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor din Bucuresti, de la caz la caz. Reclamatiile si sesizarile se fac in format scris sau in format electronic si se transmit prin posta clasica sau electronica la sediile comisariatelor judetene sau se depun personal. Reclamatia sau sesizarea se face in nume personal si nu vor fi luate in discutie sesizarile anonime.

Mii de sesizari la RCS&RDS

Potrivit Capital, anul trecut, au fost depuse la Protectia Consumatorului  peste 5.000 de reclamatii impotriva celor patru mari companii de cablu, respectiv RCS&RDS, UPC, Romtelecom si AKTA. Conform conducerii ANPC, peste 70% dintre sesizari au fost sau sunt in curs de solutionare in favoarea consumatorilor. Dintre cele peste 5.000 de reclamatii, aproape 3.000 s-au referit la serviciile necorespunzatoare prestate de RCS&RDS. De asemenea, au fost reclamate probleme intre clienti si Romtelecom(1.803 sesizari), respectiv UPC (386 reclamatii).

Nereguli

Printre reclamatiile solutionate in favoarea consumatorilor se numara:

– servicii nefunctionale, lipsa semnal, lipsa echipamente,

– nerespectarea clauzelor contractuale,

– facturi eronate,

– refuzul rezilierii contractului

– modificarea grilei de programe fara notificarea in prealabil a abonatilor, eliminarea unor posturi din grila de programe,

– perceperea taxei de reziliere,

– lipsa semnalului tv, semnal slab,

– intarziere in executia lucrarilor etc.

Ultimele stiri

  • Ilie Bolojan, mesaj tranșant: „Responsabilitate, nu jocuri politice!
  • Alege ce citești
  • Obiectul căzut peste o casă din Polonia nu era o dronă, ci o rachetă de la un F-16 polonez
  • Toto Dumitrescu, reținut. Fiul lui Ilie Dumitrescu, testat pozitiv la cocaină
  • Spionajul rusesc este legal în Austria
  • Întoarcem armele ca la 23 august ’44?
  • De ce companiile spațiale se luptă cu giganții apărării
  • Piața imobiliară râvnită de elita mondială. Cea mai mare concentrație de bogăție din lume
  • Neymar a moștenit 1 miliard și s-a așezat direct la masa de poker
  • ”NATO islamic”, ideea născută moartă. Ce vor statele din Golf de la președintele SUA
  • Exit mobile version