Cauta

Reclamati la Protectia Consumatorului orice problema legata de cablu tv!

Daca nu sunteti multumiti de serviciile furnizate de operatorul de cablu tv, reclamati fara frica la Protectia Consumatorului neregulile. Peste 70% dintre sesizari au fost solutionate in favoarea abonatilor.

Firma RCSRDS a fost cea mai reclamata companie de televiziune

Aveti probleme cu semnalul tv sau v-ati trezit ca postul preferat nu mai figureaza in grila operatorului de cablu? Factura vi se pare umflata, vi s-au schimbat tarifele fara anunt prealabil sau pur si simplu nu mai sunteti multumiti de serviciile firmei la care sunteti abonat (a se citi captiv in retea), dar operatorul tergiverseaza rezilierea contractului? Faceti o reclamatie la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

Pasi de urmat

ANPC recomanda ca, inainte de a recurge la o reclamatie, sa incercati sa rezolvati amiabil problema cu operatorul de cablu. Daca nu ati ajuns la o intelegere cu reprezentantii firmei, atunci aveti dreptul sa depuneti o reclamatie la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor din Bucuresti, de la caz la caz. Reclamatiile si sesizarile se fac in format scris sau in format electronic si se transmit prin posta clasica sau electronica la sediile comisariatelor judetene sau se depun personal. Reclamatia sau sesizarea se face in nume personal si nu vor fi luate in discutie sesizarile anonime.

Mii de sesizari la RCS&RDS

Numai anul trecut au fost depuse la Protectia Consumatorului cateva mii de reclamatii impotriva marilor companii de cablu, respectiv RCS&RDS, UPC, si Romtelecom. Peste 70% dintre sesizari au fost sau sunt in curs de solutionare in favoarea consumatorilor. Dintre reclamatiile depuse, ponderea o detin cele referitoare la serviciile necorespunzatoare prestate de companii. De asemenea, au fost reclamate probleme intre clienti si Romtelecom, respectiv UPC .

Nereguli

Printre reclamatiile solutionate in favoarea consumatorilor se numara:

– servicii nefunctionale, lipsa semnal, lipsa echipamente,

– nerespectarea clauzelor contractuale,

– facturi eronate,

– refuzul rezilierii contractului,

– modificarea grilei de programe fara notificarea in prealabil a abonatilor, eliminarea unor posturi din grila de programe,

– perceperea taxei de reziliere,

– lipsa semnalului tv, semnal slab,

– intarziere in executia lucrarilor etc.

Ultimele stiri

  • Comunicat de presă CAPTUREIT & CO S.R.L.
  • Caricatura Zilei
  • Regenerarea urbană în sectorul 4 reprezintă un proces continuu, în plină ascensiune
  • BREAKING NEWS: Iubitul Mihaelei Rădulescu, Felix Baumgartner, mort într-un accident de parapantă/VIDEO și FOTO de la fața locului
  • Alege ce citești
  • Muzica generată de inteligența artificială devine un fenomen?
  • Bursa creşte cu 1,5% şi atinge al patrulea maxim la rând. Plus 5,4% pe Transgaz, 4% la Banca Transilvania şi 2,5% pe Romgaz
  • Declinul zonelor rurale în Europa. „Acum nu mai există nimic”
  • Bugetul UE, confiscat de Ursula! România, cu mâna la chipiu
  • PSD nu are niciun cuvânt de spus în coaliție. ”Suntem minoritari”, zice Grindeanu
  • Exit mobile version