AcasăNewsRATB: Timpul de asteptare in statii va deveni atractiv

RATB: Timpul de asteptare in statii va deveni atractiv

Cu aceasta promisiune, Regia Autonoma de Transport Bucuresti vorbeste, nu de funie, ci de ditai odgonul corabiei in casa spanzuratului.

”RATB  va creste numarul de vehicule alocate liniei de tramvai 47, asigurand o capacitate de transport sporita pe relatia Ghencea – Piata Unirii, cu patru zile inainte de redeschiderea anului scolar”. Bun, foarte bine pana aici. Mai departe, cititi si va cruciti, voi ce in statii de tramvai inghetati: ”Astfel, incepand de joi, 11 ianuarie 2018, pe linia 47, timpul de asteptare in statii va deveni atractiv, reducandu-se de la 20-23 de minute in prezent, la 10-11 minute. Prin aceasta masura, calatorii din zonele Ghencea, Drumul Taberei si Cartierul Latin vor beneficia de o alternativa reala de transport spre centrul orasului, prin transbordare la terminalul Ghencea, unul dintre punctele foarte importante de transfer ale sistemului de transport bucurestean. Avand in vedere calea proprie de rulare existenta pe cea mai mare parte a traseului (Bd. Ghencea, Calea 13 Septembrie, Strada Progresului), durata unei calatorii intre terminalele Ghencea si Piata Unirii va fi de 20-25 de minute”. Deci una din cele mai hulite institutii din Bucuresti vorbeste despre ”atractivitatea” timpului de asteptat in statii. Pai, bingo, atunci! Asta sa fie brandul Capitalei, unde nervii mai multor generatii au fost macinati de RATB, cu tot cu soferii si vatmanii ei. Ca de stat si de lungit gatul in statii am avut parte berechet. Sa valorificam acest potential: ”asteptarea atractiva”. Sa-l transformam in atractie turistica! Nu stiam ce comoara zace langa strambele sine din Bucuresti. Ce ne mai trebuie autobuzele si tramvaiele promise de primarul Gabriela Firea? Pentru ele mai asteptam, ca doar Pastele Cailor nu-i departe.

PS: ”RATB are in vedere cresterea calitatii serviciilor oferite, prin sporirea capacitatii de transport si utilizarea intensa a liniilor de tramvai care dispun de cale proprie de rulare, cu efecte pozitive asupra gradului de motorizare din Bucuresti”. Ai, zau? Ne-am linistit.

author avatar
Tudor Borcea
228 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger