AcasăNewsProducatorul de conserve si preparate din carne Vascar, vanzari-record in timpul pandemiei

Producatorul de conserve si preparate din carne Vascar, vanzari-record in timpul pandemiei

Unele companii au reactionat mult mai bine decat altele la pandemia de coronavirus si au luat toate masurile pentru a veni in intampinarea clientilor si a cererilor specifice ale acestora. Este cazul producatorului de conserve si preparate din carne Vascar, din Vaslui, care a lucrat la capacitate maxima, in doua schimburi, incepand din luna februarie si a inregistrat vanzari cu 300% mai mari in aceasta perioada.

Compania, care detine brandurile Vascar si Moldova in Bucate, are o retea de 22 magazine proprii, dar comercializeaza produsele si in retelele de retail. In luna martie, pe fondul cresterii numarului de cazuri de COVID-19 si instaurarii unui sentiment de panica in cadrul populatiei, directorul general al producatorului de mezeluri a decis implementarea serviciului de livrari la domiciliu.

„Cererea a fost foarte mare, intr-un interval scurt. Am incercat sa onoram toate comenzile”, a declarat directorul general Vascar, Vlad Ciuburciu. Acesta a precizat ca, in timp ce mezelurile au fost la fel de cerute ca anul trecut, vanzarile de conserve au fost cu 300% mai mari. „Au fost zile in care, la ora deschiderii, clientii asteptau sa cumpere nu 1-2 conserve, ci 10-20 de bucati”, a mai spus Vlad Ciuburciu. Totodata, s-au inregistrat cresteri si in ceea ce priveste cererea pentru alte produse, tot cu termen de valabilitate mare, precum salamul crud uscat.

O alta masura pe care conducerea Vascar a luat-o in perioada pandemiei a fost sa isi suplimenteze personalul. Prin urmare, in timp ce alte companii au recurs la desfacerea contractelor de munca, producatorul de mezeluri din Vaslui a angajat ingineri in industria alimentara, electricieni, operatori de utilaje si muncitori calificati. „Ne-am extins echipa, respectam toate normele de igiena aflate in vigoare si am decalat programul, pentru protectia angajatilor nostri”, a declarat Vlad Ciuburciu.

Vascar, calitate inainte de toate

Brandul Vascar se dezvolta pe piata din Romania de mai bine de 35 de ani, perioada in care a devenit unul dintre cei mai importanti producatori de carne si conserve din tara noastra. In prezent, compania produce preparate marca proprie pentru cele mai mari retele internationale prezente la noi: Kaufland, Carrefour, Mega Image, Lidl si Auchan. Anul trecut, cifra de afaceri a companiei a fost de 20,5 milioane de euro, o crestere cu 13% fata de anul 2018.

„Un progres durabil inseamna o maturizare bazata pe asumarea valorilor pe termen lung. Prin urmare, calitatea este principala valoare care defineste cultura noastra antreprenoriala. Respectam clientii, ne propunem zilnic sa ne ridicam la nivelul pe care acestia si-l doresc. Suntem responsabili fata de consumatori si de aceea investim in cele mai performante tehnologii de preparare a carnii”, a declarat directorul general Vascar.

Traseul companiei, mereu ascendent, cuprinde momente cheie precum deschiderea primelor magazine Vascar, in anul 2000, lansarea brandului Moldova in Bucate, in anul 2013 si debutul campaniei „Moldova invita Romania la masa”, in anul 2016. Punctul culminant l-a reprezentat insa lansarea, in anul 2018, a gamei „Alege natural, fara E-uri”, cuprinzand ingrediente 100% naturale.

In concluzie, fie ca vorbim despre pate, sunca, salam sau alte preparate, Vascar a mentinut intotdeauna aceleasi standarde inalte de calitate. Mai mult decat atat, chiar si in fata unei amenintari reale precum pandemia de coronavirus, compania a reactionat cu promptitudine, transformand intreaga situatie intr-o oportunitate atat pentru angajati, cat si pentru clienti.

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
198 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger