AcasăNewsPremieră: aplicaţia care îţi rezolvă dosarele de daună în 30 de minute

Premieră: aplicaţia care îţi rezolvă dosarele de daună în 30 de minute

Soluții de despăgubire , fără prezenţa la sediul asiguratorului

Asiguratorul Uniqa a lansat în România asistentul digital ANA, serviciu prin care procesele de rezolvare a daunelor de sub 500 de euro vor fi simplificate şi optimizate.

Soluții de despăgubire fără prezenţa la sediul asiguratorului

Noul serviciu va putea soluţiona daunele uşoare în maximum 30 de minute, fără ca persoana care reclamă un incident să mai meargă la sediul asigurătorului. Asistentul digital ANA este, momentan, disponibil pentru clienţii care au încheiată o asigurare Casco la Uniqa. Avizarea daunelor uşoare se face exclusiv online, prin intermediul noului serviciu, după ce clientul urmează câţiva paşi privind identificarea şi descrierea daunei. Ulterior finalizării procedurilor solicitate, clientul primeşte pe loc oferta de despăgubire, urmând să îşi aleagă singur unitatea de service auto şi calitatea reparaţiei. „Uniqa este primul asigurator care introduce acest concept digital pe piaţa asigurărilor din România, remodelând complet experienţa clientului. Asistentul digital ANA este o iniţiativă locală care face parte din strategia Uniqa Asigurări de a oferi soluţii integrate, de tip ‘end to end’, care generează valoare adaugată şi servicii la cele mai înalte standarde de calitate pentru clienţii săi. Am ales România pentru a lansa acest serviciu şi datorită faptului că suntem printre ţările cu cea mai bună viteză a internetului, dar şi cu o rată foarte bună de utilizare a smartphone-urilor”, a declarat Iuliana Rusei, membru al Directoratului Uniqa Asigurări.

author avatar
Andrei Coman
173 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger