Cauta

Portul Constanta, „spaga” pentru olandezi!

Dupa noua amanare a discutarii cererii de intrare a tarii noastre in Schengen, membri ai SRI si SIE scot la iveala amanunte incredibile despre pretul pe care Romania trebuie sa-l plateasca pentru a nu mai fi tinuti si la anul la poarta spatiului comun european.

Portul Constanta va trece sub „management privat” olandez

Se pare ca Olanda nu se va mai dovedi la fel de inversunata impotriva Romaniei, dupa ce i se va oferi pe tava Portul Constanta, obiectiv strategic de importanta vitala pentru siguranta economica a tarii noastre.

Management privat

Ca ministru al Transporturilor, Anca Boagiu a facut un intens lobby pentru olandezi

Mai multi inalti ofiteri din SRI si SIE fac in aceste zile un intens lobby pentru ca institutiile din care fac parte sa ia atitudine oficial cu privire la  posibila preluare a managementului Portului Constanta de catre olandezi. Acestia vor ca serviciile secrete sa sesizeze Consiliul Suprem de Aparare al Tarii despre informatiile alarmante privind planul de a oferi Olandei, in schimbul acceptarii intrarii Romaniei in Spatiul Schengen, controlul Portului Constanta. Structurile de contrainformatii au stabilit, dupa cum sustin sursele noastre, ca „mituirea” va avea loc cu ajutorul controversatei strategii de impunere a managementului privat a supra societatilor de stat.  Astfel, olandezii vor putea prelua ”pe sestache” principalul competitor al Portului Rotterdam.

Protocol cu dedicatie

Cartile pentru intrarea Portului Constanta sub management olandez ar fi fost deja facute din toamna, dupa cum sustin aceleasi surse, atunci cand fostul ministru al Transporturilor a semnat un surprinzator protocol de colaborare. Protocol prin care experti olandezi din conducerea Portului Rotterdam erau desemnati sa implementeze solutii de management si la Constanta. Iar acum, logic, doar aceiasi olandezi vor putea asigura conducerea societatii. Protocolul care asigura functii de conducere pentru fostii directori romani a fost urmat si de modificarea statutului Consiliului de Administratie al Portului Constanta-Sud Agigea. Cum si structurile de informatii care activau in cadrul Biroului Trident din Port au fost subminate fatis atunci cand au atras atentia supra „pericolului olandez” , zarurile par deja aruncate. Iar olandezii isi vor putea indeplini visul de a deveni stapanii maritimi ai Europei, avand Portul Rotterdam pe frontul vestic al continentului si controland Constanta pe cel estic.

Ultimele stiri

  • Makaveli și-a anunțat retragerea din cursa pentru Primăria Capitalei în favoarea Ancăi Alexandrescu/George Simion, reacție-fulger
  • VIDEO. Un avion militar s-a prăbușit în timpul unei demonstrații aeriene, în Dubai. Momentul accidentului, filmat
  • Anunț Tribunalul București
  • Meteorologii anunță ploi, lapoviță și ninsori. De când se răcește semnificativ vremea/Cum arată prognoza pentru București
  • Când fiecare secundă contează: o echipă de tineri dezvoltă brățara care apelează singură numărul de urgență 112
  • A fost cutremur în România. Ce magnitudine a avut seismul de vineri, 21 noiembrie
  • UPDATE. Horațiu Potra, adus vineri la Curtea de Apel București/S-a aflat decizia instanței – VIDEO
  • Șeful Statului Major al Armatei Franceze rupe în bucățele planul de pace al lui Trump din Ucraina și cheamă țara la război împotriva Rusiei: „Pregătiți-vă să vă pierdeți copiii!”
  • Noi dezvăluiri. Ce s-a aflat despre planul american menit să pună capăt războiului din Ucraina. Cele 28 de puncte ale planului
  • Intrarea în Biserică a Maicii Domnului. Tradiții și obiceiuri în această zi de mare sărbătoare
  • Exit mobile version