AcasăNewsPortul Constanta, „spaga” pentru olandezi!

Portul Constanta, „spaga” pentru olandezi!

Dupa noua amanare a discutarii cererii de intrare a tarii noastre in Schengen, membri ai SRI si SIE scot la iveala amanunte incredibile despre pretul pe care Romania trebuie sa-l plateasca pentru a nu mai fi tinuti si la anul la poarta spatiului comun european.

Portul Constanta va trece sub „management privat” olandez

Se pare ca Olanda nu se va mai dovedi la fel de inversunata impotriva Romaniei, dupa ce i se va oferi pe tava Portul Constanta, obiectiv strategic de importanta vitala pentru siguranta economica a tarii noastre.

Management privat

Ca ministru al Transporturilor, Anca Boagiu a facut un intens lobby pentru olandezi

Mai multi inalti ofiteri din SRI si SIE fac in aceste zile un intens lobby pentru ca institutiile din care fac parte sa ia atitudine oficial cu privire la  posibila preluare a managementului Portului Constanta de catre olandezi. Acestia vor ca serviciile secrete sa sesizeze Consiliul Suprem de Aparare al Tarii despre informatiile alarmante privind planul de a oferi Olandei, in schimbul acceptarii intrarii Romaniei in Spatiul Schengen, controlul Portului Constanta. Structurile de contrainformatii au stabilit, dupa cum sustin sursele noastre, ca „mituirea” va avea loc cu ajutorul controversatei strategii de impunere a managementului privat a supra societatilor de stat.  Astfel, olandezii vor putea prelua ”pe sestache” principalul competitor al Portului Rotterdam.

Protocol cu dedicatie

Cartile pentru intrarea Portului Constanta sub management olandez ar fi fost deja facute din toamna, dupa cum sustin aceleasi surse, atunci cand fostul ministru al Transporturilor a semnat un surprinzator protocol de colaborare. Protocol prin care experti olandezi din conducerea Portului Rotterdam erau desemnati sa implementeze solutii de management si la Constanta. Iar acum, logic, doar aceiasi olandezi vor putea asigura conducerea societatii. Protocolul care asigura functii de conducere pentru fostii directori romani a fost urmat si de modificarea statutului Consiliului de Administratie al Portului Constanta-Sud Agigea. Cum si structurile de informatii care activau in cadrul Biroului Trident din Port au fost subminate fatis atunci cand au atras atentia supra „pericolului olandez” , zarurile par deja aruncate. Iar olandezii isi vor putea indeplini visul de a deveni stapanii maritimi ai Europei, avand Portul Rotterdam pe frontul vestic al continentului si controland Constanta pe cel estic.

author avatar
Catalin Tache
2.542 afisari

4 COMENTARII

  1. PORTUL CONSTANTA ESTE RAVNIT DE RADU MAZARE SI CONSILIUL JUDETEAN.IN PLUS,VENIREA UNOR MANAGERI OLANDEZI PROVOACA FRISOANE GASTILOR DE MAFIOTI DIN PORT.NICI SEFII LOR ,DE LA BUCURESTI ,NU SUNT BUCUROSI SA ISI PIARDA PESCHESUL LUNAR.ARTICOLUL ESTE COMPLET MANIPULATOR SI SERVESTE INTERESELE MAFIOTILOR DE LA APC CONSTANTA.

  2. Da e bine. Macar sa dam olandezilor decat la toti arabii rupti in cur, ce au devenit mari afaceristi in Romania. Olchimul sa il DD, sa il dea „La Poporu Roman”, gratis. :)). Oligofreni pana la final. Da peste 2-3 ani cand nu mai avem ce vinde , ce videm???? Aaaa, acum 2-3 zile vedeam la TV cum au venit unii mai straini asa, din Anglia, sa ne invete cum sa facem case ecologice. Si ne aratau cum fac ei caramizi din pamant cu paie, adica chirpici nostri de la Burebista in coace. Sutem prosti rau de tot.

  3. Toader Ionescu urli ca un dement basist si insiri aiureli pe care nu le poti argumenta,doar pentru a -ti arata nemernicia.Articolul nu este „manipoular”ai argumente pe care mintea ta de proxinet PDL-ist nu le poate intelege.

  4. Olandezii vor ca portul Constanta sa nu faca concurenta Rotterdam-ului pentru intrarile in Europa din Est (China-India-Coreea-Japonia) iar scopul lor este sa mentina infrastructura de transport sub nivelul celor din vest. Nu are alte legaturi. Asta e logica simpla din spatele actiunii!

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger