AcasăNewsPolitistii, revolta contra „Fratiei Soferilor”!

Politistii, revolta contra „Fratiei Soferilor”!

Chestorul Voicu, tot mai contestat de catre subordonati

Iata ca evenimentele halucinante din ultima vreme petrecute in cadrul IGPR i-au adus pe multi politisti la capatul exasperarii, acestia deja vociferand pe fata cum ca au ajuns sa le fie rusine sa mai spuna cuiva ca lucreaza la MAI! Si „spargerea buboiului” pare a fi una iminenta, mai ales ca de aceasta data cadrele nu se mai plang musai de slabele dotari sau de lefurile insuficiente, ci de „dinastiile”  create la nivelul Politiei Romane, prin care unii sefi ajunsi pe functii inca nu se stie cum sunt acum, la randul lor, „trambuline” pentru alti membri ai acestor „fratii”.

Chestorul Voicu tot mai contestat de catre subordonati

Astfel ca Sindicatul National al Agentilor de Politie a ajuns sa acuze oficial un adevarat „cartel al sefilor” la conducerea Politiei Capitalei, avertizand ca posturile sunt ocupate aproape exclusiv prin imputerniciri, ci nu scoase la concurs. Mai mult, sindicalistii dau drept exemplu de lider al acestui „cartel” pe chiar Mihai Marius Voicu, controversatul chestor care a condus Politia Capitalei pe cand „pedofilul” Eugen Stan actiona in voie si care acum este adjunct al sefului IGPR, sustinandu-se ca toate imputernicirile  si examenele ar fi sustinute pe acelasi algoritm al pilelor, relatiilor, nepotismelor si pe obedienta.

Voicu, „marele sef”

Iar acuzele politistilor la adresa lui Mihai Marius Voicu continua prin dezvaluirea ca „din 2012, cand la sefia Politiei Capitalei a fost numit acesta  scara valorilor s-a inversat, iar meritocratia a fost viciata de pilele si mofturile marelui sef. Pana la domnia lui Voicu, imputernicirea pe o functie avea caracter de exceptie, asa cum este fresc. Doar ca, dupa poftele chestorului Voicu, Exceptia a devenit Regula! Imputernicirea reprezinta exercitarea cu caracter temporar a unei functii de conducere. Orice politist din cadrul DGPMB stie ca imputernicirea ii asigura imputernicitului functia si dupa provizoratul de maxim sase luni. Asta pentru ca acum functioneaza o cutuma : nimeni nu mai indrazneste sa candideze impotriva celui imputernicit, care se bucura de protectia celui care l-a pus pe functia de conducere” mai sustin politistii aflati in pragul unei adevarate razvratiri impotriva „cartelului sefilor”.

author avatar
Andrei Coman
3.450 afisari

2 COMENTARII

  1. Promovarea in functie precum si avansarea in grad profesional, in baza procedurilor statuate de bunul plac al unor factori cu putere discretionara de decizie sau de influenta din minister ori din afara acestuia (in mod preferential a personalului ce desfasoara activitati sau servicii colaterale celor de baza – operative si care trebuiau externalizate din sistem conform angajamentelor luate de autorităţile romane fata de cele europene) constituie cauze principale ce afecteaza atat independenta cat si integritatea profesionala.
    In acest mod s-a dezvoltat intens dependenta unor lucratori de factorii nocivi (politizare, traficul de influienta, santaj etc.) bunului mers al sistemului de ordine publica si a celui judiciar, iar camelionismul, obiedienta si clientelismul au devenit (sunt) stari de normalitate in cadrul relatiilor profesionale.
    Avansarea in grad, la „exceptional” fara just temei, cu usurinta, fara examene exigente si fara a se tine cont totdeauna de varsta si vechimea ori experienta in munca a personalului, a condus la situatia pardoxala ca, in cei 28 de ani parcursi dupa 1989, in randul efectivelor de cadre sa predomine nr. celor cu grade superioare.
    Aplicarea acestor proceduri discretionare a permis de asemenea avansarea in mod exceptional si fara scrupule a unor agenti sau subofiteri la grade de ofiter, inclusiv de chestor ceea ce a determinat mentinerea submediocritatii in sistem precum si realizarea de contraperformante in munca operativa specifica, definite de critici ca rezultate caracteristice ori specifice unui sistem neperformant.
    Tot in cei 28 ani de „democratie originala” nu a fost dat publicitatii nici un caz de avansare (FARA NUMAR) in grad profesional, de general sau chestor pentru fapte remarcabile (de eroism ori in domeniul stiintei) ori pentru vreo lovitura (grea sau usoara) data marii infractionalitatii ori rezolvarii unor situatii de criza a sistemului.
    Scopul multor doritori de a obtine gradul de general (chestor) la cerere a fost fie sa-si prelungeasca sederea in activitate (pentru a asigura spatele unor afaceri necurate) fie pentru a-si crea anumite imunitati (anchetarea sa fie de competenta instantei superioare) in cazul in care abuzurile si ilegalitatile lor ar putea fi descoperite.
    De asemenea au fost avansati la exceptional (FARA LIMITA) din diverse interese neligitime, in detrimentul celor merituosi sau profesionistilor cu rezultate, cadre care nu au nimic comun cu munca operativa, acestea activand in structurile, de asigurare tehnico-materiala si financiara, in domeniile serviciilor publice administrative, eliberari permise si inmatriculari auto, pasapoarte, evidenta populatiei si cultural-sportive sau artistice, care de multe ori prin comportamentul lor necorespunzator in public au adus prejudicii grave imaginii si autoritatii institutiei politiei.
    Categoriile de personal mentionate, din domeniile serviciilor publice administrative sunt purtatori abuzivi de uniforme si grade profesionale destinate celor cu statut special si afecteaza grav munca operativa slabind in acelasi timp autoritatea judiciaristilor si proximistilor din Politia Nationala.
    Neajunsurile mentionate sunt determinante din cauza perpetuarii si mentinerii procesului de cameleonizare politica a functionarilor publici cu statut special si slabirea eficientei sistemului ceea ce se reflecta in final in cresterea nesigurantei publice a cetatenilor si banalizarea actului de justitie.
    Daca nu se vor intreprinde, pe baze stiintifice si obiective, un minim de masuri pentru reducerea riscurilor si vulnerabilitatilor care afecteaza independenta, integritatea si competenta profesionala a lucratorilor din structurile M. A. I., iar restructurarea se va amana sau nu va avea la baza rezultatele unui AUDIT EXTERN de SISTEM atunci cu siguranta intr-un termen scurt SISTEMUL DE ORDINE SI SIGURANTA PUBLICA va SUCOMBA, generand efecte perverse deosebit de grave pentru existenta STATULUI de DREPT in Romania, ca si alte subsisteme (invatamant, sanatate, agricultura etc) ale sisitemului nostru social, deformate in numele reformei, dupa “pareri savante a la BRAMBURICA” care au avut ca scop satisfacerea unor interese nelegitime de grup sau individuale.

  2. Le este rusine,adica ar trebui sa le fie rusine pentru salariile colosale pe care le incaseaza-comparativ cu restul bugetarilor,pentru incompetenta,pentru burtile care i-au napadit,pentru colegii lor care se aduna 10-11 la un loc ca sa-l molesteze si sa-l filmeze pe Boureanu,pentru masinile de serviciu casate inainte de termen,pentru afacerile nenumarate ale sefilor,pentru implicarea politica impardonabila,pentru toate cazurile cu autor necunoscut,pentru ca nu au scoala-Academia de Politie numai scoala nu este,pentru rectorul acesteia,pentru pedofilii din institutie mangaiati pe crestet si lasati sa actioneze in voie,pentru rezolvarea „cazurilor”cu pumnul,pentru lipsa de respect fata de cetatean,pentru pensiile speciale ale sefilor,pentru pensiile nesimtite din sector,pentru ca nu vor sa-si faca curatenie in ograda,pentru ca sunt interesati doar de persoana lor si nu au nici o treaba cu cetateanul.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger