AcasăPoliticaUn ministru a cerut verificarea unui contract cu firma condusa de Clotilde...

Un ministru a cerut verificarea unui contract cu firma condusa de Clotilde Armand

Un contract incheiat intre societatea J.V. Egis Route Scetauroute – Egis International unde Clotilde Armand, vicepresedintele USR, e director general al filialei din Romania si Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania – fosta CNADNR- este luat la puricat la nivelul Ministerului Transporturilor.

Ministrul insusi a cerut Corpului de Control sa mearga la CNAIR si sa verifice legalitatea mai multor contracte. Confirmarea a venit, vineri, chiar din parea MT.

Redam in cele ce urmeaza, integral, precizarile reprezentantilor ministerului pe acest subiect:

„Ministerul Transporturilor face urmatoarele precizari referitoare la informatiile aparute in spatiul public despre contractul incheiat intre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) si societatea J.V. Egis Route Scetauroute – Egis International.

Ministrul Transporturilor, Razvan Cuc, a trimis deja Corpul de Control la Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere – CNAIR pentru a verifica legalitatea mai multor contracte, inclusiv Contractul de Servicii de Supervizare a Lucrarilor de Constructie a Autostrazii Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea – Granita Romania / Ungaria nr. 2562 incheiat intre CNADNR si J.V. EGIS ROUTE-SCETAUROUTE / EGIS INTERNATIONAL.

Din datele primite de la CNAIR, Contractul de Servicii de Supervizare a Lucrarilor de Constructie a Autostrazii Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea – Granita Romania / Ungaria nr. 2562 a fost incheiat in data de 31.08.2004 cu J.V. EGIS ROUTE-SCETAUROUTE / EGIS INTERNATIONAL, prin procedura de licitatie deschisa. Obiectul Contractului il constituie supervizarea lucrarilor de proiectare si executie a Autostrazii Brasov – Tg. Mures – Cluj – Oradea, reprezentand 415 km, impartiti initial in 8 sectiuni. Valoarea Contractului de Supervizare, la semnare, a fost de 236.576.980,00 lei fara TVA.

Pana in prezent s-au incheiat 8 acte aditionale la Contractul de Supervizare, astfel: in anul 2005, 2006, 2007, 2008, 2012 (2 Acte Aditionale), 2014 si 2016. Dintre acestea, 5 au avut ca obiect modificarea graficului de prestare a serviciilor in corelare cu termenele de executie a lucrarilor pe santier.

Precizam ca platile efectuate de catre CNAIR SA catre Prestator reprezinta doar contravaloarea serviciilor realizate de acesta pentru contracte de lucrari aferente unui numar de 133 km.”

author avatar
Andrei Coman
484 afisari

1 COMENTARIU

  1. Deci,exista studii de ,,frezabilitate”,care se fac de doua ori pe zi si o data seara cu zeci de milioane de euro,exista contracte de avizare facute la fel,dar mai exista si contracte de superavizare cu si mai multi euro platiti.Cu toate acestea nu avem si autostrazi caci banii s-au dus pe hartii fara valoare.Alele multe zeci de milioane de euro cred ca s-au dus pe filiere Armand ca drept tainuri pentru mai multe personalitati franceze cu functii la varf,pe la servicii sau prin ele.Auzi d-le,superavizarea unei autostrazi existente doar pe hartii si nici acolo poate.Dna sa vina sa-i ridice sau macar sa le faca dosare,sau nu este voie de la imparatia ce are in stapanire colonia.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger