Colectia declaratiilor indelung comentate apartinand actualului ministru al Agriculturii se imbogateste, de marti incepand, cu o noua „perla”.
De aceasta data nu mai e vorba despre subventiile fermierilor au despre spicul de grau, ci despre oi. Intrebat pe tema posibilei schimbari a brandului turistic autohton, frunza, cu o oaie, Petre Daea a dat cateva raspunsuri cu totul neasteptate despre mioare. „Oaia este o statuie vie”, si-a exprimat Daea, cu toata convingerea, opinia, intr-o interventie pentru Antena 3. „Uitati-va (…) astazi in orice parte a tarii, cat de frumos este acest animal pe pasunile verzi ale tarii romanesti. (…) Langa oaie, gasesti o frunza, langa frunza nu poti sa gasesti o oaie”, a conchis ministrul Agriculturii.
Pe acelasi subiect, al posibilei schimbari la nivel de brand turistic, colegul sau de Guvern, de aceasta data de la Turism, a catalogat speculatiile drept „o tema falsa”, sustinand ca actualul brand de tara nu se va schimba pana in decembrie 2020.
sursa foto: Facebook/Petre Daea
Mai bine punetil pe Al capone sau pe Gian carlo sau pe Coss -nostra si este pe intelesul tuturor ce braduri turistice avem si ce este pe aceste meleagurii .