Cauta

Politica supermarketurilor, dictata de prognoza meteo

Supermarketurile apeleaza la toate trucurile posibile pentru a-si spori numarul de clienti, mergand pana la a spori rezervele de marfa in functie de prognoza meteo.

Supermarketurile isi promoveaza produsele in functie de vremea de afara

Magazinele care se respecta vor avea intotdeauna in stoc produse de sezon. Strategia are la baza tehnici speciale ale prognozei meteo care pot stabili comportamentul cumparatorilor in functie de vremea de afara. Indiferent cat de ciudat ar parea, studiile realizate de retaileri au aratat ca exista o legatura intre gradele din termometre si hamburgeri, de exemplu. Astfel, cand temperatura creste de la 20 la 24 de grade Celsius, vanzarile de hamburgeri se majoreaza cu 42 de procente. De asemenea, daca intr-un weekend de vara se anunta temperaturi cu 10 grade mai mari, automat cererea pentru carne de gratat va fi cu 300% mai mare, in timp ce interesul pentru legume va scadea cu cel putin 25%.

Vremea rece ne deschide apetitul pentru carnati

Trecerea de la un anotimp la altul genereaza, la randul ei,  modificari in comportamentul clientilor, sustin reprezentantii supermarketurilor. Potrivit acestora, toanele consumatorilor pot fi observate in primul weekend de iarna, respectiv vara. Cum se face mai frig, creste cererea pentru  ciocolata calda, dar si apetitul pentru carnati. Cand se face cald, cererea pentru capsuni este mai mare cu 20 de procente iar toata lumea cauta sa cumpere salata. De asemenea, tot in primul weekend mai calduros, cererea pentru produsele de epilat creste cu 1400%. Si in ceea ce priveste imbracamintea, dupa venituri, temperatura influenteaza cel mai mult vanzarile. Astfel, vremea calda nu este intotdeauna de bun augur pentru comercianti, sustin specialistii, precizand ca acestia risca sa ramana cu articolele vestimentare din stoc nevandute din cauza faptului ca in 6-7 saptamani toata lumea cauta haine pentru toamna.

Ultimele stiri

  • Cine vrea Al Treilea Război Mondial? Luptă și România, dar pe datorie
  • MAGA vs Inteligența Artificială
  • Eduard Ștefan, aur la New York și un simbol al viitorului României. De ce a fost inclus în campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României”
  • Percheziții la o companie aeriană care ducea mercenarii lui Potra în Congo (surse)/Dosar de evaziune fiscală. Prejudiciul, estimat la 12 milioane de lei
  • Cum reacționează piața petrolului la războaie, tensiuni geopolitice și sancțiuni
  • Mișcarea ca terapie socială: cum grupurile de alergare și fitness redefinesc conexiunea în era digitală 
  • Proteste masive, haos pe străzi. Franța, paralizată de mișcarea „Blocăm tot”/ Sute de persoane reținute – VIDEO
  • Europa sabotează negocierile privind războiul din Ucraina?
  • Trump se scarpină cu mâna UE
  • BNS: Cum a pierdut statul român 1,7 miliarde de euro din contracte de achiziții militare prin neaplicarea clauzei de tip ,,offset”
  • Exit mobile version