Cauta

Pasajul rutier de la Piata Presei a fost deschis circulatiei

O veste mult-asteptata pentru soferii bucuresteni, dar nu numai. Dupa mai bine de un an de la inceperea lucrarilor, si cu o intarziere de circa trei luni fata de data anuntata initial pentru finalizarea proiectului (aprilie 2015-n.r.), pasajul rutier subteran de la Casa Presei a fost deschis circulatiei, in ultima zi a acestei saptamani.

In prezenta edilului Capitalei, proiectul demarat in martie 2014 a fost inaugurat oficial, duminica, fiind deja dat in folosinta. „Pasajul rutier de la Piata Presei este finalizat, de astazi se poate circula”, a precizat primarul Oprescu.

Se asteapta ca, gratie darii in folosinta a noului pasaj, sa mareasca simtitor capacitatea de circulatie in intersectia din zona Casei Presei Libere, indeosebi la orele cu flux maxim, atat pe directiile Bulevardul Kiseleff – Arcul de Triumf, cat si pe Bulevardul Marasti – Expozitiei. In acest sens, e important de precizat ca legatura intre soselele Bucuresti-Ploiesti si soseaua Kiseleff se va face pe doua benzi de circulatie, dar si ca in subteran se desprinde o banda separata, ce va duce spre bulevardul Marasti.

Nu in ultimul rand, va reamintim ca, odata cu realizarea acestui proiect, vechea statie RATB de la Casa Presei (cea in care opreau autobuzele 335, 131 s.a), pe sensul catre Arcul de Triumf, a fost relocata chiar pe soseaua Kiseleff.

sursa foto: Facebook/Sorin Oprescu

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Inteligența artificială, bulă sau breakout?
  • Război în Sistem: Nicușor Dan sfâșie haita de la Cotroceni
  • Șantierul Naval Mangalia, în situație critică. Ori îl iau olandezii în contul datoriei pretinse ori se vinde pe bucăți
  • Alarmă financiară: băncile din zona euro trebuie să se pregătească pentru ”șocuri fără precedent”
  • China vede Europa ca un pion al Americii
  • Cât costă să vezi Barcelona pe Camp Nou
  • Economia se prăbușește, dar băncile și afacerile cu energia obțin profituri imense
  • LOVITURĂ: Florentino Perez vinde o parte din Real Madrid!
  • Transportul militar, vulnerabilitatea UE
  • Exit mobile version