O cotitura de 180 de grade pentru fabricantul italian de ceasuri, care a fost refractar la comunicarea si vanzarea online. Si acum anunta ca intra in e-commerce pe vechiul continent.
Ani de zile Penarai a refuzat sa-si faca publicitate, inclusiv pe print, daramite online, declarandu-se oripilat sa-si vanda celebrele modele Luminor sau Radiomir pe web. Dar piata orlogiera de lux se transforma radical si nu-si mai poate permite sa ocoleasca internetul. La sfarsit de an, Officine Panerai, sub conducerea francezului Jean-Marc Pontroue, a admis ca va regurge la comertul electronic pe pietele europene, inclusiv Elvetia. O revolutie pentru marca florentina care-si produce ceasurile la Neuchatel (Elvetia). ”Portalul e-commerce european va permite internautilor sa-si selectioneze modelele dorite, sa compare preturile, designul, sa gaseasca accesorii complementare si sa-si finalizeze achizitia in cateva clickuri”, a comunicat Panerai. Pentru a sarbatori lansarea buticului online, unul din cele 100 de exemplare ale modelului Lo Scienziato-Luminor 1950 Tourbillon GMT Titano-47mm (PAM 00767) va fi vandut exclusiv online. Cei care vor cumpara acest ceas vor avea oportunitatea sa traiasca experienta ”Laboratorio Di Idee”, adica o vizita privata la manufactura din Neuchatel, unde este facut acest model. Acest e-boutique european ofera si o poarta de intrare digitala in universul Panerai, fiind propuse numeroase servicii: personal Panerai disponibil pe telefon sau chat, ambalaj personalizat, multiple mijloace de plata, posibilitatea cunoasterii disponibilitatii la vanzare al unui produs (util pentru serii limitate) si, evident, returnarea produsului.