AcasăNewsOscar cu cea mai scazuta audienta din istorie

Oscar cu cea mai scazuta audienta din istorie

In ceea ce priveste publicitatea, televiziunea ABC a incasat 2,6 milioane de dolari pe un spot de 30 de secunde

Gala Oscar 2018 a fost urmarita de 26,5 milioane de telespectatori, cifra considerata un minim record de audienta din istoria evenimentului in Statele Unite ale Americii.

In ceea ce priveste publicitatea televiziunea ABC a incasat 26 milioane de dolari pe un spot de 30 de secunde

Show-ul, difuzat pe parcursul a aproape patru ore de televiziunea americana ABC, care  detine drepturile de difuzare a galei Oscar pana in 2028, a avut o audienta in scadere cu 19% fata de cea inregistrata de editia din 2017, cand a fost urmarit de 32,9 milioane de telespectatori. Durata evenimentului, nominalizarea unor filme cu incasari mai mici, precum „Darkest Hour” si „Call Me By Your Name” pentru principalele premii, dar si promovarea usor exagerata a  activismului feminin dupa scandalul hartuirilor sexuale de la Hollywood, ar justifica audienta slaba. Pe de alta parte, in ceea ce priveste publicitatea,  ABC a vandut tot spatiul dedicat show-ului si a incasat, in medie 2,6 milioane de dolari pe spotul de 30 de secunde, o crestere fata de anul trecut, cand postul a incasat 1,91 de milioane de dolari pe 30 de secunde, cu venituri totale de 128 de milioane de dolari. Si alte evenimente din showbiz au inregistrat scaderi a audientei: in luna ianuarie, premiile Grammy au atras 26,1 milioane telespectatori, cea mai slaba audienta de dupa 2006, iar in februarie Super Bowl, finala fotbalului american, a fost urmarita de 103,4 milioane telespectatori, cu 7% mai putin decat editia de anul trecut.

author avatar
Bogdan Borcea
153 afisari

2 COMENTARII

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger