AcasăNewsOMNIASIG – cu 36% mai putine reclamatii primite in primul semestru din...

OMNIASIG – cu 36% mai putine reclamatii primite in primul semestru din 2016

Strategia OMNIASIG Vienna Insurance Group (VIG) de a creste permanent calitatea serviciilor oferite si de a acorda o atentie sporita nevoilor si dorintelor clientilor si-a aratat rezultatele in prima jumatate a anului 2016.

Astfel, numarul de reclamatii inregistrate unic per petent si per cazde catre OMNIASIG VIG in primele sase luni din 2016 a inregistrat o scadere de 36,18%, fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 254. Raportat la numarul de contracte de asigurare (polite) in vigoare la sfarsitul primului semestru al anului, numarul de reclamatii primite in aceasta perioada reprezinta doar 0,03% din acestea. Totodata, raportat la numarul de dosare de dauna avizate, platite si respinse in prima jumatate a anului, numarul de reclamatiiinregistrate unic per petent si per cazreprezinta doar 0,37% din acestea. “Obiectivul nostru strategic ramane, si in 2016, cresterea permanenta a calitatii serviciilor oferite si castigarea unui capital cat mai mare de incredere in randul asiguratilor nostri. Vom putea fi cu adevarat multumiti doar atunci cand nu vom mai avea deloc reclamatii si ne straduim permanent sa crestem din ce in ce mai mult satisfactia clientilor nostri. Este foarte important pentru noi sa ii ascultam mereu cu atentie pe cei care si-au pus increderea in mainile noastre” Mihai Tecau, Presedinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group.

Gradul de satisfactie al clientilor – 73,30%, conform indicatorului NPS

Incepand cu anul 2015, OMNIASIG VIG a implementat un sistem de masurare si evaluare a calitatii serviciilor oferite clientilor,sistem validat la nivel international, respectiv Net Promoter Score (NPS). Astfel, clientii care au avut un dosar de dauna la OMNIASIG, sunt rugati sa evalueze experienta avuta si modalitatea de instrumentare a daunei, satisfactia asiguratului si calitatea serviciilor oferite fiind masurate intr-un sistem eficient, pe o scala de la 1 la 10. Rezultatul NPS de la implementare panala ora actuala este de73,30%.

author avatar
National
137 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger