Facebook a pus la cale o noua schimbare pentru utilizatorii sai. Asadar, incepand de joi reteaua de socializare incepe sa distribuie spoturi publicitare video, care vor rula pe pagina principala a utilizatorilor.
Reclamele vor rula automat, indiferent daca utilizatorul face click. Schimbarea este valabila atat pe platforma web, cat si pe smartphone-uri, porivit Wall Street Journal. Pentru inceput, potrivit sursei citate, serviciul de spoturi video ar putea fi disponibil numai in Statele Unite ale Americii, unde piata publicitatii TV este estimata la aproximativ 66,4 miliarde de dolari in acest an.
Deocamdata, durata reclamelor video pe Facebook nu este cunoscuta in prezent, insa exista surse care spun ca aceasta ar fi de 15 secunde. Industria publicitatii spera ca Facebook sa sa difuzeze reclamele video inainte de sezonul cumparaturilor din perioada sarbatorilor de iarna, insa compania a amanat lansarea serviciului pentru a nu deranja utilizatorii. Facebook a testat serviciul saptamana trecuta, iar Mark Zuckerberg, fondator si CEO al Facebook, s-a implicat personal in dezvoltarea serviciului de spoturi video si a intarziat introducerea lui, pentru a rezolva unele probleme de performanta ce aparusera.
Printre primele spoturi care vor fi distribuite pe reteaua de socializare se numara un teaser realizat special pentru Facebook la filmul „Divergent”, produs de Lions Gate Entertainment.