Cauta

Numar de urgenta pentru clientii nemultumiti ai bancilor

Persoanele care sunt nemultumite de serviciile oferite de banci se pot adresa Centrului National de Consiliere si Consultanta a consumatorilor in domeniul financiar-bancar, direct sau prin apelarea unui numar de telefon unic.

Cetatenii pot reclama servicii bancare necorespunzatoare la telefon sau la un centru specializat inastfel de litigii

Proiectul de solutionare a litigiilor dintre clienti si banci a fost lansat de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – InfoCons. Actiunea a fost realizata in parteneriat cu Banca Nationala a Romaniei si are drept scop solutionarea alternativa  a disputelor in domeniul financiar-bancar, cu titlu gratuit.

Clientii nemultumiti ai bancilor se pot adresa Centrului National de Consiliere si Consultanta a consumatorilor in domeniul financiar-bancar, ce are sediul in Institutul Bancar Roman – str.Negru Voda, nr.3, sector 3, Bucuresti. De asemenea, consumatorii au la dispozitie un numar de telefon unic – 021.9615, la care pot suna pentru sesizari in domeniul financiar-bancar.

Ultimele stiri

  • Horoscop 16 septembrie 2025 – Zi excelentã pentru activitatea mentalã
  • Antena 3 CNN îl plimbă pe Nicușor Dan ca pe un bibelou politic: România moare de foame, iar „președintele” bolborosește prostii
  • Dronă neutralizată deasupra clădirilor guvernamentale din Polonia
  • Ambasadorul Marius-Gabriel Lazurcă, rechemat din Mexic: urmează drumul spre șefia SIE?
  • Cătălina Porumbel, jurnalista cu morală de platou și soție de sinecurist
  • Alege ce citești
  • Traian Băsescu, despre reacția autorităților în cazul dronelor rusești: ,, Ne punem singuri în situații ridicole”
  • ”Airbusul sateliților” vs Starlink
  • Furtuna Zack lovește Europa Centrală: efecte și asupra vremii din România
  • A dispărut PSD. Se caută partid, dar nu se oferă recompensă găsitorului
  • Exit mobile version