Cauta

Numar de urgenta pentru clientii nemultumiti ai bancilor

Persoanele care sunt nemultumite de serviciile oferite de banci se pot adresa Centrului National de Consiliere si Consultanta a consumatorilor in domeniul financiar-bancar, direct sau prin apelarea unui numar de telefon unic.

Cetatenii pot reclama servicii bancare necorespunzatoare la telefon sau la un centru specializat inastfel de litigii

Proiectul de solutionare a litigiilor dintre clienti si banci a fost lansat de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – InfoCons. Actiunea a fost realizata in parteneriat cu Banca Nationala a Romaniei si are drept scop solutionarea alternativa  a disputelor in domeniul financiar-bancar, cu titlu gratuit.

Clientii nemultumiti ai bancilor se pot adresa Centrului National de Consiliere si Consultanta a consumatorilor in domeniul financiar-bancar, ce are sediul in Institutul Bancar Roman – str.Negru Voda, nr.3, sector 3, Bucuresti. De asemenea, consumatorii au la dispozitie un numar de telefon unic – 021.9615, la care pot suna pentru sesizari in domeniul financiar-bancar.

Ultimele stiri

  • Vize SUA – rușinea globală ambalată în „siguranță națională”
  • Un feribot s-a scufundat în largul insulei Bali: patru morți și zeci de persoane dispărute – VIDEO
  • Bolojan se vede azi cu sindicaliștii. Discuții esențiale la Palatul Victoria
  • UPDATE. Primele rezultate la Evaluarea Națională 2025, afișate joi/Elevii nemulțumiți de note pot depune contestații
  • Caricatura Zilei
  • Din toamnă încep operațiunile de extindere a Parcului Tudor Arghezi
  • Horoscop 3 iulie 2025 – Sentimentele tale sunt profunde
  • Alege ce citești
  • Trump distruge Serviciile secrete americane
  • Artizanii indieni de încălțăminte profită de scandalul sandalelor Prada
  • Exit mobile version