AcasăNewsNumar de urgenta pentru clientii nemultumiti ai bancilor

Numar de urgenta pentru clientii nemultumiti ai bancilor

Cetatenii pot reclama servicii bancare necorespunzatoare la telefon sau la un centru specializat inastfel de litigii

Persoanele care sunt nemultumite de serviciile oferite de banci se pot adresa Centrului National de Consiliere si Consultanta a consumatorilor in domeniul financiar-bancar, direct sau prin apelarea unui numar de telefon unic.

Cetatenii pot reclama servicii bancare necorespunzatoare la telefon sau la un centru specializat inastfel de litigii

Proiectul de solutionare a litigiilor dintre clienti si banci a fost lansat de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – InfoCons. Actiunea a fost realizata in parteneriat cu Banca Nationala a Romaniei si are drept scop solutionarea alternativa  a disputelor in domeniul financiar-bancar, cu titlu gratuit.

Clientii nemultumiti ai bancilor se pot adresa Centrului National de Consiliere si Consultanta a consumatorilor in domeniul financiar-bancar, ce are sediul in Institutul Bancar Roman – str.Negru Voda, nr.3, sector 3, Bucuresti. De asemenea, consumatorii au la dispozitie un numar de telefon unic – 021.9615, la care pot suna pentru sesizari in domeniul financiar-bancar.

author avatar
Arpad Dobre
1.065 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger