Cauta

Noul Mercedes G 63 AMG se dezvaluie

Inaintea deschiderii Salonului auto de la Geneva ( 8 martie), divizia de inalta performanta a firmei germane, Aufrecht Melcher Grossaspach (AMG) nu a pierdut timpul sa dopeze legendarul 4×4.

585 de cai putere sunt cuplati la o cutie de viteze cu 9 trepte iar transmisia este integrala

Rezultatul este vizibil inca de la prima vedere a caroseriei: aripi largite, forme unghiulare, bare de protectie redesenate, noi prize de aer frontale, un calandru ”Panamericana” cu lamele vertical si, fireste, doua duble tevi de esapament care ies din lateralele masinii. Jantele pot avea si 22 de inci diametru. In habitaclu, calitatea si finisarea sunt asemanatoare cu ale unui ceas elvetian. La bord, G 63 adopta o instrumentatie in mare parte digital.

Masina cantareste aproape 25 tone la gol dar atinge 100 kmh in doar 45 secunde

Pielea matlasata, scaunele sport si volanul specific completeaza o panoplia acestei versiuni sportive. G 63 AMG preia motorul V8 4L biturbo care echipeaza si modelele GT si restul gamei 63, in acest caz avand o putere de 585CP si un cuplu maxim de 850 Nm. Motorul este cuplat la o noua cutie de viteze automata cu noua trepte. Transmisia integrala dispune de trei blocaje ale diferentialului si de o cutie de reductie. Chiar daca este mai usor cu 65 de kilograme decat predecesorul sau, noul G 63 afiseaza totusi o greutate de 2.485 kg la gol. Care insa nu impiedica acest SUV sa atinga 100km/h in doar 4,5 secunde. Viteza maxima este limitata la 220 km/h. Odata scos limitatorul, G 63 AMG atinge 240 km/h. Mercedes nu a dezvaluit pretul acestei bijuterii care urmeaza sa fie comercializata la sfarsitul lunii viitoare pentru ca livrarile sa demareze in august.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Frenezia listărilor: Hong Kong depășește Wall Street
  • Software open source: S-CORE, ambiția producătorilor auto europeni
  • Ion Sterian, Transgaz: Astăzi s-a încheiat Subtraversarea fluviului Dunărea, parte a infrastructurii Conductei de transport gaze naturale “Țărmul Mării Negre-Podișor”
  • Marcel Ciolacu: „Austeritatea oarbă NU reduce deficitul – îl adâncește”
  • Comisia Europeană, în extaz. Guvernul taie fix programele de dezvoltare a industriei românești
  • Nu ai bani, poți să mori. Sute de mii de români, lăsați fără asigurare medicală
  • Lovitură pentru speculanți. Se cere reforma totală a pieței de energie
  • Topul încasărilor la „mondialul” cluburilor. Real Madrid – 54,8 milioane de euro!
  • Va amâna UE aplicarea Legii privind inteligența artificială?
  • Exit mobile version