AcasăNoua campanie OLX.ro, fostul Mercador.ro, semnata de The Geeks

Noua campanie OLX.ro, fostul Mercador.ro, semnata de The Geeks

Campanie Mercador.ro (acum OLX.ro) a fost desemnat site-ul preferat de cei mai multi romani pentru postarea anunturilor.

The Geeks semneaza strategia si creatia pentru noua campanie integrata de comunicare pentru brandul OLX. Noua campanie include trei executii TV (“Poza de profil”, “Tanarul din provincie”, “Micul explorator”), bannere online si o activare BTL.

Campanie Mercador.ro (acum OLX.ro) a fost desemnat site-ul preferat de cei mai multi romani pentru postarea anunturilor.

Precedata de campania de rebranding, cea care a comunicat trecerea de la numele de Mercador.ro la OLX.ro, noua campanie continua strategia inceputa sub brand-ul Mercador.ro, infatisand povestile unor oameni obisnuiti, cumparatori, aflati in cautarea unor produse care sa rezolve situatiile in care au ajuns, dintr-un motiv sau altul.

Colaborarea dintre The Geeks si OLX (fost Mercador.ro) a inceput in martie 2013, atunci cand agentia a realizat strategia de comunicare pentru Mercador.ro. In tot acest timp, au fost realizate sase campanii, care au inclus 19 spoturi TV, mai multe executii outdoor, precum si o serie de executii online, atat sub forma proiectelor speciale, cat si a bannerelor online.

Conform unui studiu realizat de GfK, in urma campaniilor realizate, inca de la finalul lui 2013, Mercador.ro (acum OLX.ro) a ocupat primul loc in topul site-urilor de anunturi din Romania, din punct de vedere al notorietatii. De asemenea, Mercador.ro (acum OLX.ro) a fost desemnat site-ul preferat de cei mai multi romani pentru postarea anunturilor.

“Nu a fost simplu sa ajungem de la 800.000 de anunturi active, la peste 2.000.000. Dar pentru ca Mercador.ro (acum OLX.ro) a ajuns numarul 1 in piata de anunturi gratuite pe toate criteriile relevante pe care le masuram (numar de anunturi active, trafic si indicatori de brand) am decis sa continuam pe strategia inceputa, aducand de data asta un plus executional prin conturarea si mai detaliata a povestilor apreciate de utilizatorii OLX. Schimbarea numelui a fost o provocare, la care – dupa rezultatele campaniei de rebranding – noul brand pare sa fi raspuns mai mult decat corect”, a declarat Costin Radu (Managing Partner si Head of Creative Planning, The Geeks).

“Dincolo de rezultatele vizibile ale OLX.ro (fost Mercador) si de o campanie de comunicare memorabila, suntem multumiti de imaginea de brand conturata, pe care vrem sa o mentinem si post rebranding, cea a unui site de anunturi pe placul romanilor, unde pui anunt usor si gasesti cumparator. Colegii de la The Geeks au aratat creativitate, implicare si intelegerea obiectivelor de business, aspecte pe care le-am apreciat foarte mult in colaborarea din ultimul an”, a declarat Cristina Gheorghitoiu (Business Manager, OLX.ro).

Echipa care a lucrat la noua campanie OLX.ro:

–          din partea The Geeks: Vlad Petre (Brand Communication Director), David Teodorescu (Online Project Manager), Daniel Harmanescu (Copywriter), Maria Teodorof (Copywriter), Vladimir Belciug (Copywriter), Miruna Antonescu (Senior Creative Planner), Ion Altieri Constantin (Designer), Stefan Bejan (Designer), Costin Radu (Managing Partner & Head of Creative Planning)s din partea OLX.ro: Catrinel Alexe (Marketing manager), Alexandra Spirescu (Marketing manager), Cristina Gheorghitoiu (Business manager).

Casa de productie care a realizat spoturile TV este Studioset, regia fiind semnata de Goran Mihailov.

author avatar
Tudor Borcea