AcasăNewsNoi probleme pentru clienții Hidroelectrica: nu pot transmite indexul. Cum pot proceda...

Noi probleme pentru clienții Hidroelectrica: nu pot transmite indexul. Cum pot proceda în acest caz

hidroelectricaNoi probleme pentru clienții Hidroelectrica: nu pot transmite indexul. Cum pot proceda în acest caz

Clienții Hidroelectrica se plâng că nu pot transmite indexul, din diferite motive: nu pot trimite seria contorului sau primesc eroare.

După ce mai mulţi clienţi Hidroelectrica au postat pe grupul de Facebook că nu pot trimite indexul contorului, administratorul grupului a postat o serie de sfaturi şi informaţii pentru a veni în sprijinul celor care au întâmpinat dificultăţi:

Transmiterea indexului la Hidroelectrica se poate face în 2 feluri:

1. Fie folosind platforma web de la linkul https client.hidroelectrica.ro/autocitire

Vă recomand să trimiteţi indexul folosind platforma web, deoarece veţi primi şi un email de confirmare că indexul a fost transmis cu succes, email care poate să fie folosit ca şi dovadă în cazul în care doriţi să ridicaţi o sesizare la Hidroelectrica, transmite administratorului grupului.

2. Fie apelând numărul gratuit 0800 800359 (apelabil doar din România). Trebuie introdus codul locului de consum format din 12 cifre, apoi trebuie apăsată tasta #, după care se introduce indexul.

Pentru comunicarea indexului folosind varianta telefonică, aveți nevoie de codul locului de consum pe care îl găsiţi pe a doua pagină a facturii Hidroelectrica.

Ponturi pentru transmitere index

– Pentru platforma web – Nu introduceţi de mai multe ori CNP-ul în caz că nu primiţi emailul cu linkul, deoarece o să primiţi emailul cu o întârziere de câteva ore, iar atunci linkul este deja expirat. De obicei emailul ajunge în câteva secunde. În situaţia în care nu primiţi emailul, mai bine încercaţi în următoarea zi lucrătoare sau folosind varianta telefonică;

– Pentru platforma web – Nu introduceţi de mai multe ori CNP-ul în caz că nu primiţi emailul cu linkul, deoarece o să primiţi emailul cu o întârziere de câteva ore, iar atunci linkul este deja expirat. De obicei emailul ajunge în câteva secunde. În situaţia în care nu primiţi emailul, mai bine încercaţi în următoarea zi lucrătoare sau folosind varianta telefonică;

– Cei care aveţi contor inteligent (smart), nu trebuie să mai trimiteţi indexul la Hidroelectrica, deoarece ca şi pe timpul când eraţi la vechiul furnizor, contorul d-voastră vă este citit de la distanţă de către distribuitorul d-voastră care comunica indexul celor de la Hidroelectrica;

– Când comunicaţi indexul trebuie să o faceţi fără cifrele de 0 (zero) afişate în faţa indexului. De exemplu, dacă pe afișajul contorului vă apare 00010860, trebuie să declaraţi 10860;

author avatar
Andreea Vlad
680 afisari

3 COMENTARII

  1. pai ..da ..la hidroelectrica fugeau cainii cu covrigi in coada anul trecut..toti se mutau cu contractul acolo..

  2. toti sunt niste ..hoti vinovat este guvrnul roman care nu face nimic ….in folosul oamenilor…

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger