Cauta

Nadal, campionul Armani

Fara doar si poate, Rafael Nadal nu este doar un mare tenismen, ci si un inspirat antreprenor. Iar afacerea sa cea mai banoasa consta tocmai in asocierea propriei imagini cu branduri renumite.

De obicei port tricouri polo jachete si pantaloni sport nu imbracaminte pretentioasa spune tenismenul

Spaniolul in varsta de 25 de ani stie ca acum este momentul pentru a profita de faima sa incontestabila si, in egala, masura de fizicul fara cusur. A derulat contracte ultrabanoase cu Kia, Nike si producatorul de echipament pentru tenis Babolat si a colaborat cu una dintre cele mai exclusiviste marci de ceasuri, Richard Mille. Iata ca  a venit momentul ca Nadal sa-si adjudece un rol si in materie de fashion, pentru acest sezon expunandu-si trupul perfect in reclamele pentru lenjeria intima si jensii Armani. Este un rol care, spune tenismenul, i se potriveste perfect: “Nu-mi place imbracamintea pretentioasa. E motivul pentru care am si ales aceasta colaborare cu Armani.”

In rolul de ambasador al brandului Armani, Nadal l-a inlocuit pe Cristiano Ronaldo. Imaginile alb-negru realizate pentru campania puclicitara de toamna au fost realizate – cum altfel? – tot de o celebritate: Steven Klein, fotograful preferat al multor designeri de top.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Plecarea Annei Wintour înseamnă sfârșitul Vogue?
  • România, luată din nou ostatică de statul paralel / Evaziunea fiscală, pretextul pentru revigorarea protocoalelor „Binomului” Coldea-Kovesi
  • Pentru că nu-i mai poate jecmăni, Bolojan le taie românilor independența energetică
  • Sindicaliștii ANAF: Legea încurajează evaziunea fiscală
  • Marea revenire a piețelor europene, după 10 ani de criză
  • Stoichkov dă de pământ cu Klopp și Maresca: „Când luați 20 de milioane pe an, nu vă mai plângeți!”
  • Cine l-a împins pe Trump spre războiul cu Iranul?
  • Alertă națională. Se forțează privatizarea pădurilor statului
  • Barcelona a batut palma cu Messi!
  • Exit mobile version