AcasăNewsMuzeul selfie-urilor, un succes unguresc

Muzeul selfie-urilor, un succes unguresc

Hit cu generaţia Instagram

Printre altele şi din cauza asta Budapesta are de peste cinci ori mai mulţi turişti decât Bucureştiul, muzeul, deschis recent în capitala Ungariei, are deja peste 30.000 de vizitatori şi este singurul de acest tip în Europa.

Hit cu generaţia Instagram

Target-ul autorităţilor maghiare este generaţia Instagram, deci punct ochit, punct lovit. Ce le oferi oamenilor care sunt dornici să se afişeze pe reţelele de socializare? Simplu, un decor adecvat şi cât mai spectaculos. Şi Muzeul selfie-urilor are de toate: piscine pline cu perle, prăjituri gigantice, palmieri roz – cât mai fun să fie. „Ne jucăm cu formele, culorile şi încercăm redefinim limitele pentru ca vizitatorii să poată da frâu liber creativităţii. În mediul online, există din ce în ce mai multe platforme pentru distribuirea fotografiilor. Este lumea în care trăim, fie că ne place sau nu. Sunt adolescenţi obişnuiţi, iubesc Instagramul şi fotografiile, iar muzeul se promovează exact prin intermediul reţelelor Instagram şi Snapchat”, Lilla Gangel,  cea care a proiectat clădirea alături de partenerul ei, Balazs Koltai. Cea mai mare parte dintre vizitatori au mai puţin de 30 de ani, în prima dintre cele 11 săli, zugrăvită în întregime în roz, vizitatorii sunt invitaţi să se aşeze pe o banană galbenă,  descoperă apoi un unicorn din plastic, perdele cu imprimeu sub formă de banane în culori fluorescente şi o piscină cu perle multicolore în care se pot scufunda. Ungaria vecină a investit anul trecut 4,7 milioane de euro doar pentru a-şi promova capitala, în timp ce România a avut la dispoziţie 2,9 milioane pentru toată ţara.

author avatar
Andrei Coman
582 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger