Agentia integrata de comunicare MSPS Bucharest anunta ca doua dintre cele mai recente campanii dezvoltate pentru Piraeus Bank Romania, „DOT, the Social Mascot” si “The Social Interns”, au fost premiate in cadrul editiei cu numarul 44 a International Creativity Awards.
“DOT, the Social Mascot”, o campanie integrata creata pentru lansarea lui DOT, mascota in social media a Piraeus Bank Romania, a fost recompensata cu premiul „Gold Award”, in categoria „Ambient Media – Campaign”. Pe de alta parte, campania “The Social Interns”, prin care Piraeus Bank Romania a recrutat 3 interni pe Facebook, a castigat distinctia „Silver Award” in categoria „Integrated Campaign”.
“Suntem foarte bucurosi sa lucram cu un client atat de deschis si de inovator, asa cum este Piraeus Bank Romania pentru noi. In decursul celor doi an de colaborare, colaboratorii nostri ne-au oferit oportunitati extraordinare, care ne-au provocat creativitatea la maximum. Suntem siguri ca aceste prestigioase premii internationale, care ne-au adus la acelasi nivel cu brand-uri renumite la nivel mondial, sunt doar primele dintr-o serie mult mai mare!”, a declarat Dimitris Sideridis, Country Manager si Head of Creative Technology al MSPS Marketing & Communication.