AcasăNewsMona Opran jurizeaza comunicarea eficienta la Festivalul EURO EFFIE 2014

Mona Opran jurizeaza comunicarea eficienta la Festivalul EURO EFFIE 2014

Mona Opran, Chief Operating Officer al Centrade Saatchi & Saatchi, jurizeaza cele mai bune campanii care construiesc branduri regionale la editia din 2014 a festivalului EURO EFFIE.

Ea este singura reprezentanta a unei agentii de publicitate din Romania, Saatchi & Saatchi,   invitata sa faca parte din juriul festivalului si sa evalueze inscrierile la Euro Effie, editia 2014, sub indrumarea presedintelui juriului, Geoff Seeley, Global Communications Planning Director la Unilever.

Mona Opran, Chief Operating Officer al Centrade Saatchi & Saatchi, jurizeaza cele mai bune campanii care construiesc branduri regionale la editia din 2014 a festivalului EURO EFFIE.

Membrii juriului sunt profesionisti in publicitate din intreaga Europa, fiecare dintre ei contribuind cu experienta, profesionalismul, cunostintele si expertiza lor la Euro Effies. Toti juratii vor contribui cu insight-uri pretionase la procesul de jurizare.

“In calitate de presedinte al juriului Euro Effies 2014 si avand jurati cu o experienta atat de bogata si diversificata, sunt incantat sa recunoastem meritele acelor branduri care au avut cu adevarat o comunicare eficienta. Eficienta este unitatea de masura esentiala a succesului in publicitate pentru ca astfel demonstram impactul pozitiv pe care publicitatea il are asupra performantei in afaceri. Euro Effie doreste sa rasplateasca oamenii din spatele acestor campanii si sunt incantat sa particip la acest demers” a spus Geoff Seeley.

”Am fost onorata de invitatia primita si sunt incantata sa fac parte din juriul acestei editii in care vor fi recompensate campaniile ce construiesc branduri puternice. Traim vremuri in care clientii traseaza o linie subtire intre analiza intensa si emotia intensa. Pentru mine, comunicarea efectiva a unui brand nu se rezuma la cantitatea statisticilor obtinute ci la raspunsul unei singure intrebari pe care clientii o adreseaza brand-urilor: ”Cum imi va imbunatati viata?”. Vorbim de intelegerea emotiei si a valorii din spatele unei informatii pe care un brand o transmite prin intermediul acestor statistici.”, a declarat Mona Opran.

Cea de-a 18-a editie a festivalului international Euro Effies are loc anul acesta la Bruxelles – Belgia, intre 17-18 septembrie. Premiile pentru castigatorii ”Euro Effies 2014” vor fi decernate in cadrul unei ceremonii care va avea loc pe 17 septembrie la Bruxelles.

author avatar
Tudor Borcea
88 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger