Cauta

„Moda” cu hainele celor calcati de tren

Compania olandeza „Victim Fashion” a devenit tinta criticilor pe retelele de socializare dupa ce a aratat imbracamintea celor care au fost omorati sau raniti in timpul accidentelor de pe calea ferata.

Campanie sinistra pentru siguranta feroviara

Este vorba de o campanie, in parteneriat cu operatorul feroviar olandez Pro Rail, pentru sensibilizarea populatiei fata de pericolele la care se expune in fata trenurilor – in Olanda numarul victimelor pe liniile de cale ferata a crescut de trei ori comparativ cu anul 2016. Controversata „linie de moda” sub sloganul  „Victim Fashion, made by accident”  arata imagini cu haine rupte,  insotite de povestiri despre cum au fost accidentati oameni. Imaginile socante au starnit protestul autoritatilor, dar si reactii ale mecanicilor de locomotiva – multi dintre ei considera ca aceasta campanie le aduce aminte de momentele accidentelor dupa care au avut nevoie de  tratament psihologic. Secretarul olandez pentru infrastructura, Stientje van Veldhoven, a declarat ca demersul Pro Rail este “inutil” de dur si “nu  asta inseamna cea mai buna abordare in prevenirea accidentelor de transport feroviar.”

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Un președinte tratat ca un rege de un rege adevărat
  • Premieră istorică: Italia, la fel de credibilă ca Franța pe piețele financiare
  • PSD predă România USR
  • Yuanul chinezesc vs dolarul american
  • Noua eră a armelor nucleare
  • Haaland de Catalunya…100 de milioane pe masă!
  • Europenii rămân fără medicamente?
  • UPDATE. Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, rezultat POZITIV la un test rapid pentru marijuana – VIDEO
  • Arme din SUA pentru Ucraina. Cine plătește 3,6 miliarde de dolari
  • Exit mobile version