Campania de dezvaluiri a „National” a scos la iveala dedesubturile incendiare ale modului in care italienii de la Salini Impregilio au obtinut si construit „lotul 3” al Autostrazii Orastie – Sibiu.
Iar in cele din urma, mai ales dupa publicarea de catre noi a unui „pact secret” complet ilegal intre firmele italiene Salini Impregilio si Pizzarotti, autoritatile de la Bucuresti s-au decis sa actioneze. Astfel ca, prin intermediul CNADNR, Ministerul Transporturilor a depus plangere penala impotriva firmei constructoare, Salini Impregilio.
Pe banii lor
In plangerea depusa de catre beneficiar la sfarsitul saptamanii trecute se pune accent pe vina exclusiva a italienilor de la Salini Impregilo, care au efectuat lucrari de mantuiala pe lotul Cunta – Saliste, desi costurile achitate de catre statul roman pentru tronsonul cu probleme s-au ridicat la nu mai putin de137 milioane de euro. Si, dincolo de latura penala, reclamatul a solicitat ca Salini Impregilio sa efectueze de urgenta toate reparatiile necesare, la standardele prevazute in contract, pe banii constructorilor italieni.