Cauta

Decizia BOMBĂ care se pregăteşte pentru metroul spre Otopeni. Va enerva pe toată lumea!

Decizia BOMBĂ care se pregăteşte pentru metroul spre Otopeni. Va enerva pe toată lumea! - Ziarul National

Metroul spre Aeroportul Otopeni s-a împotmolit înainte de a exista. Dacă, totuşi, se va face, te va lăsa în câmp, cu mult înainte de aerogară

Metrorex ar putea renunța la secțiunea Băneasa – Aeroportul Otopeni de pe Magistrala de metrou M 6 Gara de Nord – Otopeni, pentru că investiția încă nu a obținut finanțare europeană și sunt alte tronsoane de metrou care ar deservi un bazin mai mare de populație, a anunțat ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă.

În prezent, Ministerul Transporturilor derulează o licitație pentru proiectarea și execuția primelor șase stații de pe M 6 ( prima secțiune ) Gara de Nord – Băneasa – segment care are peste 500 de milioane de euro finanțare din bani europeni și alte 300 de milioane de euro un împrumut de la Guvernul Japoniei contractat încă din 2010 iar licitația pentru secțiunea a doua până la Aeroportul Otopeni este în pregătire.

Complicat de ajuns la aeroport, chiar şi cu metrou

Viziunea care există în acest moment în minister și care există de cinci ani este că vii din călătoria ta frumos cu bagajul, ajungi la noul terminal, o investiție de 800 de milioane de euro, iei un autobuz prin interiorul aeroportului, mergi 3 kilometri, treci prin fosta clădire, probabil că trebuie să o străbați, care va rămâne o clădire administrativă probabil sau pentru zboruri VIP sau altfel de operațiuni restrânse, cobori într-o stație de metrou și mergi 35 de minute oprindu-te de 14 ori până ajungi la Gara de Nord.

Nu se înțelege din acest scenariu de ce, dacă ai ajuns până în acest punct, nu iei trenul care face 20 de minute și nu oprește până la Gara de Nord.

M6 de la Băneasa la Otopeni – eu cred că trebuie să ne uităm foarte serios la el. Comisia Europeană a refuzat finanțarea acestei secțiuni și cred că acele resurse trebuie redirecționate în altă parte din rețeaua de metrou”, a declarat Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor, pentru hotnews.

Ministrul a mai susţinut că a discutat cu primarii din sectoarele 2 și 6 și aceștia spun ”faceți magistrala 5 pentru că aceasta ne-ar ajuta! Hai să nu facem o investiție doar pentru că sună bine pentru PR, sunt două cuvinte care prind: metrou și aeroport.

Recunosc că acum 10 ani și mie mi s-a părut o idee grozavă, dar când te uiți în detaliile investiției și cât costă operarea unei linii nu mai sună așa bine – și vă dau exemplul liniei M5 care are 1.000 de angajați alocați pentru o linie cu 10 stații și 5 km.

Trebuie să fim atenți cu banii și cu resursele și să investim unde avem maxim de valoare”, a mai declarat ministrul.

Ultimele stiri

  • Epidemie de super-gripă, „fără precedent” de la pandemia COVID-19, în Regatul Unit, înaintea unei greve a medicilor rezidenţi
  • Sfârșitul unei ere la PSD Constanța: Felix Stroe demisionează de la șefia filialei
  • BREAKING NEWS. Al doilea caz de lepră confirmat în România. Ce a anunțat DSP
  • Călin Georgescu, mesaj tranșant în scandalul momentului: „Justiția trebuie refăcută din temelii!”
  • Planul lui Trump: Make Europe Great Again! Cine va face parte din C5, cel mai puternic organism de pe glob
  • Avertismentul înspăimântător al șefului NATO, Mark Rutte: „Suntem următoarea țintă a Rusiei. Prea mulți cred că timpul este de partea noastră. Nu este”
  • Ministrul Justiției, după scrisoarea magistraților: „Este inacceptabilă orice formă de persecuție/Astfel de sesizări trebuie verificate și clarificate”
  • Incendiu puternic la o hală din Sălaj. Intervenție de amploare a pompierilor: 11 autospeciale trimise la fața locului
  • Cutremur, vineri dimineață, în România. Ce magnitudine a avut seismul din 12 decembrie
  • Big Sister
  • Exit mobile version