Cauta

Melania Trump salta turismul in Slovenia

Numarul turistilor americani care au vizitat tara natala a viitoarei First Lady a inregistrat anul trecut cresteri nebanuite, din ianuarie pana-n octombrie, chiar inaintea alegerii lui Donald.

Chiar daca a parasit Slovenia de mult, Melania a devenit o mandrie nationala iar autoritatile estimeaza beneficii turistice importante odata cu sosirea Melaniei la Casa Alba. Mult timp o localitate anonima, Sevnica, unde a crescut Melania Knavs, a devenit o prezenta constanta pe hartile pliantelor turistice.

Tartă şi burger demne de Casa Albă

”Interesul mondial pentru Sevnica a crescut gratie Melaniei, mai ales dupa ce sotul ei si-a anuntat candidatura”, a declarat Livija Kovac Konstantinovic de la Oficiul Sloven de Turism. Fara a astepta rezultatele prezidentialelor americane, turistii de peste ocean au dat navala iar numarul lor a crescut cu peste 11% in perioada ianuarie-octombrie. In 2016, peste 80.000 de americani au vizitat Slovenia, contra 74.000 in 2015. Iar pentru aceasta tara cu doar 2 milioane de locuitori, viitorul turistic suna si mai bine. Dincolo de scoala pe care a frecventat-o si imobilul unde a trait actuala doamna Trump, agentiile de turism propun si un tur la Ljubljana, unde Melania si-a inceput cariera de fotomodel,  dar si la Milano, in Italia vecina, unde a fost manechin.

Papucii costă 50 de euro

La Sevnica, patiseria din centrul orasului ofera prajitura cu ciocolata ”Melania” iar alte restaurante ofera meniul ”Melania”. Iar fabricantul de incaltaminte Kopitana Sevnica a creat un model de papuci de casa imblaniti ”Casa Alba”, editie limitata, 50 de euro perechea. Evident, prima pereche i-a fost oferita Melaniei. Avalansa produselor cu imaginea Melaniei s-a pornit astfel incat cuplul prezidential a sesizat un cabinet de avocatura sloven pentru a preveni orice exploatare comerciala neautorizata. Piteria Rondo, care a lansat un ”burger Trump” a fost nevoita sa redenumeasca produsul ”burger prezidential”, decorat cu un mic drapel american. Insa Oficiul Sloven de Turism si-a multiplicat campania la targurile de turism americane iar pentru acest are in vedere ”o campanie pe Internet fara precedent pe piata americana”.

Ultimele stiri

  • Comunicat de presă KOMORA ENGINEERING SRL
  • VIDEO. Guvernul israelian anunță: majoritatea comandanților Forței Aerospaţiale a Gardienilor Revoluţiei din Iran, uciși
  • Ce povestește singurul supraviețuitor al accidentului aviatic din India: „Încă nu-mi vine să cred cum am scăpat cu viață” – VIDEO
  • Surse. Anca Dragu, în cărți ca propunere de premier
  • Locul norocos în avion
  • TikTok, elitism și haine cu pretenții: cum o ținută „neutră” a enervat internetul
  • Dragoș Dobocan, micul pictor care a cucerit Parisul și Dubaiul, selectat în campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României” a Fundației Dan Voiculescu
  • Zborurile București – Tel Aviv și retur au fost anulate/Mai multe companii aeriene mută avioane de la Tel Aviv spre aeroporturile din România
  • Israelul așteaptă atacul Iranului: „Zeci de mii” de rezerviști convocați/Școli închise, spitale în alertă
  • Prima reacție a lui Donald Trump, după ce Israelul a atacat Iranul
  • Exit mobile version