AcasăNewsMarketing digital: aspecte definitorii

Marketing digital: aspecte definitorii

Marketing-ul digital poate fi văzut ca modalitate de transmitere a mesajului potrivit către persoana potrivită la momentul potrivit. Altfel spus, pentru un marketing digital de succes, este nevoie să publici conținut la momentul potrivit, pentru ca acesta să ajungă cu succes la publicul țintă.

Ce este marketing-ul digital?

Întregul proces de marketing digital include comercializarea de produse și servicii prin toate canalele și metodele posibile în mediul online. Investirea într-o strategie de marketing online prin mai multe canale ajută la optimizarea contactului pe care îl ai cu clienții existenți sau cu cei potențiali.

Marketing-ul online poate fi realizat prin mijloace diverse – poate fi vorba despre marketing social media, despre  marketing de display sau de marketing prin email ori chiar remarketing.

Modalități de realizare a marketing-ului digital

Despre marketing social media este vorba atunci când sunt dezvoltate campanii online concepute special pentru rețelele de socializare. Este vorba despre acei marketeri online care dezvoltă campanii personalizate în vederea îmbunătățirii gradului de cunoaștere a mărcii, a produsului, care au în vedere generarea de clienți noi, descărcarea de aplicații mobile și implicarea comunității. Pot fi create campanii online pentru site-uri social media precum LinkedIn, Youtube, Facebook, Twitter.

Marketing-ul de display se referă la acele reclame, anunțuri micro-video sau animații GIF cu ajutorul cărora este optimizată căutarea produselor și serviciilor pe care le comercializezi.

Campaniile de marketing prin email, respectiv buletinele informative reprezintă un mod extrem de eficient pentru implicarea clienților actuali în afacerea pe care o promovezi. Poate fi vorba despre configurarea și lansarea unor campanii în vederea optimizării SEO prin instrumente precum: construirea unor liste de corespondență, buletine informative HTML, emailuri personalizate, urmărirea ratei de conversie, testare A/B.

Remarketing-ul îți permite să nu pierzi evidența vizitatorilor pe care îi are site-ul tău prin citirea și analiza datelor cookie. Acesta este extrem de eficient atunci când potențialii clienți caută produse sau servicii similare cu cele pe care le promovezi prin afacerea ta. Printr-o strategie de remarketing eficientă, poți comunica în mod regulat cu clienții, astfel încât să îi poți atrage spre afacerea ta. Cele trei avantaje principale ale conceptului de remarketing se numără creșterea gradului de cunoaștere a mărcii, stimularea angajamentului social, respectiv realizarea unui număr considerabil mai mare de vânzări.

Combinația de conștientizare a mărcii, implicarea socială și înțelegerea clară a intenției pe care o au utilizatorii este extrem de eficientă, astfel că potențialii clienți care văd reclame reorientate au cu 70% mai multe șanse de conversie pe site.

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
80 afisari
Zenville

Ultimele știri

Postecoglou obligat să-l titularizeze pe Drăgușin?

Ben Davies, fundașul stânga al lui Tottenham, s-a accidentat și va rata restul acestui sezon. Destiny Udogie, titularul postului, ratează și el finalul acestei...

Leguma ideală cu ajutorul căreia se pot vopsi ouăle de Paște. „O sursă bună de pigmenți roșii și galbeni”/La ce să fiți atenți când...

Mai sunt doar câteva zile până când credincioșii ortodocși vor sărbători Sfintele Paști.Și cum, conform tradiției, în Joia Mare multe gospodine încep deja...
proger