AcasăNewsMarketing affair. Este Bouchard cea mai tare fata din tenis?

Marketing affair. Este Bouchard cea mai tare fata din tenis?

Va aduceti aminte de Kournikova, superba jucatoare din Rusia care promitea sa devina o mare stea a tenisului feminin? Ei bine, Anna nu a reusit sa castige decat inima lui Enrique Iglesias, plus doua amarate de turnee ITF. In cariera sa, incheiata in primavara lui 2007, rusoaica a obtinut din tenis putin peste 3 milioane de dolari. Marile castiguri au venit, insa, din alte parti. Cam la fel par sa stea lucrurile si cu frumoasa Eugenie Bouchard, cea care o invingea pe Simona Halep in semifinalele Wimbledon 2014 si promitea ca va muta muntii din loc. De atunci, a trecut ceva vreme, iar canadianca de 23 de ani a ramas cu singurul turneu WTA adjudecat in cariera, cel de la Nurnberg 2014. Popularitea, in schimb, n-a fost prea mult afectata. Bouchard e jucatoarea de tip marketing, un concept aparut odata cu Anna Kournikova si continuat, cu niste suplimente sportive, de Hantuchova sau Ivanovici. Si de Sarapova, doar ca „Masha” a punctat substantial nu doar in marketing, ci si in sport. Astazi, Bouchard nu castiga nimic, dar e mereu o aparitie wow si e tratata in continuare drept „Gennie”. Numarul 80 WTA are semnate acorduri cu Coca-Cola si Aviva si isi foloseste senzualitatea pentru a atrage fani si, evident, sponsorizari. O fotografie proaspat postata pe contul de Instagram, cu Eugenie Bouchard in bikini, a strans milioane de vizualizari intr-un timp record. „Gennie” a dat din nou lovitura. Era si timpul, pentru ca n-a mai castigat un meci in circuitul profesionist din luna august, de la New Haven.

author avatar
Mihai Koblenko
929 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger