AcasăNewsMarea companie Orange, pusă la zid de un bucureștean ajuns la capătul...

Marea companie Orange, pusă la zid de un bucureștean ajuns la capătul răbdării. Omul s-a adresat ANPC: „Mai rar așa dispreț față de un client!”

Un client al Orange, abonat de peste 20 de ani la compania de telefonie, a trecut printr-o experiență care l-a nemulțumit într-atât, încât a decis să se adreseze Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), cu o sesizare. „N-am crezut că odată cu trecerea timpului, compania, în loc să-și manifeste respectul, își arată disprețul față de clienți!” – povestește omul.

Compania telefonică Orange România este unul dintre cei mai vechi jucători din domeniu! Când vine vorba de anumite clasamente, firma franceză apare în mai toate topurile. Chiar dacă foarte mulți clienți au început să plece la alte firme de telefonie mobile, preferând să se porteze din cauza ofertelor net superioare.

Simțind acest pericol, Orange România a început să nu mai fie fair-play! Crește prețul abonamentelor fără somație, își păcălește abonații cu diferite oferte de ”fidelizare”, care de fapt reprezintă oferte la supra-preț, promit anumite telefoane de calitate, după care trimit telefoane mai slabe calitativ, în speranța că oamenii nu-și dau seama! Iar cei care-și dau seama, nu pot returna marfa, deoarece există o singură modalitate de returnare: prin curierul trimis de Orange! Care Orange nu trimite curierul, astfel că abonații, sătui de atâta așteptare, pot cădea în capcana întinsă și acceptă o ofertă mincinoasă. Mai există o categorie, a celor care vor să se porteze, dar nu pot s-o facă decât după predarea ”țepelor” livrate de Orange! Care țepe trebuie ridicate de curierii care nu sunt trimiși la destinație.

Vă prezentăm sesizarea făcută de un bucureștean (care, între timp, s-a adresat și la ANPC), în care se reclamă toate aceste probleme!

”Numele meu e FG și sunt abonat la dvs de peste 24 de ani! Am acumulat această vechime din cauza faptului că v-am considerat mereu o firmă serioasă. Din păcate, după atâta timp constat contrariul. N-am crezut că odată cu trecerea timpului, compania, în loc să-și manifeste respectul, își arată disprețul față de clienți!

Pe scurt, povestea mea: în octombrie 2022 m-am trezit cu câte 1 euro în plus la fiecare dintre cele 5 numere de telefon, care îmi compun abonamentul Orange Family. Când am realizat această creștere, făcută fără acordul meu, am reclamat, dar mi s-a spus că aș fi fost anunțat. Evident că acest lucru nu s-a întâmplat, dar, din comoditate, am închis ochii.

Mi s-a sugerat să revin în luna august, căci atunci mi se poate lua acel euro, dacă prelungesc contractul! OK! Am sunat la sfârșitul lui august și cu chiu, cu vai am convenit să mi se reducă abonamentul cu doar 3 din cei 5 euro adăugați peste noapte! Aici nu mai e vorba de bani, e vorba de principiu. Ulterior, mi s-a spus că mă va suna cineva să-mi facă o ofertă, pentru că, la vechimea la Orange, pot primi o ofertă personalizată.

M-a sunat peste câteva zile cineva de la departamentul de fidelizare de la Orange care mi-a făcut o ofertă, mai degrabă de …, nicidecum de fidelizare! Care suna așa: reducere a abonamentului cu 3 euro, două aparate Xiaomi Note 12 pentru care să plătesc câte 866,5 lei, în rate, timp de 2 ani, și un aparat Samsung Galaxy A 14 5 G, pentru care să plătesc 118 lei, la sosirea curierului. În plus mi s-au luat toate punctele acumulate în cont, ceva la peste 80 de euro! Deci, asta înseamnă ofertă de fidelizare la un abonament cu 5 numere de telefon, televiziune prin cablu și net! Am zis OK, asta e! Sunt prea vechi la Orange ca să mai plec de aici! Probabil că așa au gândit și angajații dvs, atunci când mi-au făcut oferta, oferindu-mi mai mult dezavantaj, decât avantaj!

Doar că, după sosirea curierului, am constatat că în loc de Samsung 5 G, m-am trezit cu Samsung 4 G. Chestie care am aflat-o telefonic, deoarece pe factură nu era făcută această precizare! Am solicitat, în acest caz, să returnez aparatul 4 G pentru a-l primi pe cel despre care discutasem, anume 5 G! De aici a început circul! Am fost sunat de altcineva de la Orange ca să-mi spună că, în acest caz, trebuie să mai plătesc niște bani! Au început frustrările mele. Am rugat, în acest caz, să vină curierul înapoi să-mi ia toată comanda. Mi s-a zis că nu se poate. Am cerut s-o returnez eu! Nici asta nu se poate! Mi s-a zis să aștept c-o să vină un curier! Se întâmpla în 30 august! Azi suntem în 8 septembrie, iar curierul nu a venit și, înțeleg că nici nu va veni! Pentru că azi, 8 septembrie, am fost sunat de la Orange să mi se spună că mi se vor face corecțiile pe cont pentru că s-a greșit comanda la curier! Evident că respectivul nu a fost în stare nici măcar să-și ceară scuze!

Am solicitat în acestă perioadă rezilierea contractului, pentru a mă putea porta la altă firmă, care are o ofertă foarte bună! Abia azi, 8 septembrie, când campania la firma concurentă e pe final, sunt anunțat că pot să fac cerere de portare. Am re-explicat ce s-a întâmplat, iar angajatul dvs nu s-a gândit nici o clipă să mă determine să rămân la Orange, el o tot dădea înainte că de acum pot să mă portez! Mai rar așa dispreț față de un client al companiei cu un abonament așa de generos și vechi de peste 24 de ani!

Acum mă aflu în următoarea situație: curierul nu a venit, fetele mele, gemene de 13 ani, mă întreabă zilnic când vin telefoanele (căci pentru ele erau cele două Xiaomi), de portat nu mai am timp s-o fac, punctele din cont nu mai există, banii i-am dat la curier, dar nu mi-au fost returnați desi am dat datele bancare! Mai rar așa atitudine a unei companii ”serioase”.

Acesta e un semnal pentru compania dvs, care lucrează cu oameni străini de domeniu! Eu unul m-am simțit aruncat la gunoi! Nici un pic de empatie, de asumare a unei situații, de tratare cu răspundere a clientului”.

Această reclamație explică exodul masiv făcut de abonații Orange către alte companii de telefonie mobile!

author avatar
Andrei Coman
93.888 afisari

128 COMENTARII

  1. digi/rds/rcs,
    russia today, rt.com:

    error_outline
    Acces neautorizat
    Accesul catre acest site este restrictionat ca urmare a masurilor dispuse de catre autoritatea competenta la nivel national pentru gestionarea riscurilor si a incidentelor de securitate cibernetica.

      • Nici cu Vodafone lucrurile nu stau mai pe roze
        Am avut recent o experiență neplăcută cu ei

        • Și la telekom aceeași poveste.mai Ray este ca toată conducerea opc face parte din aceasta mafie.SPAGA e la ea acasă la opc.daca va uitați pe lista angajaților opc veți vedea numai nepotisme.in concluzie adevărată MAFIE este la opc.

          • Numai partea de televiziune și internet Telekom mai are numai tefonie mobila

        • Daca v-as spune si experienta mea cu Vodafone, ati realiza ca suntem bataia de joc a acestor furnizori de telefonie mobila si televiziune….

          • Și eu de trei ani am cu ei război fiindcă au angajați învățați doar să vândă nu să și răspundă de ceea ce vând. Adică slugi cu putere limitată. Eu am cumpărat un telefon în 24 de rate de la Orange și după aproximativ un an jumătate s-a stricat. Nimeni nu a știut care este procedura de rezolvare. Am sunat la „centru” de cinci, șase ori și nu-mi dădeau nici un răspuns. Am ajuns cu el în magazinul Orange de unde l-am cumpărat nu mi-au dat nici o soluție, fapt pentru care l-am dat de pământ în mijlocul magazinului lăsându-le în același timp și ultimele trei rate neplătite. Am trecut la digi un abonament foarte mic. Dacă îi întâlniți îi rog să treacă și pe la mine să mă pupe în… și e valabil pentru toate firmele de telefonie neserioase din România. O să-mi fac abonament în Suedia dacă e nevoie dar cu jegurile de aici nu mai vreau să am de a face!

    • Orange România este cea mai hoață companie de telefonie mobilă din România. Am pățit și eu ceva asemănător cu abonatul de mai sus. Eu mă gandesc să dau Orange România in judecată dar nu am bani…Oricum Orange este cea mai hoată din România

  2. Ha, ha, ha! Eu am fost abonat Telekom si m-am kkt In orange din prima luna cand au preluat telekomul! Si-acu; ma suna tot felu de fatai, dar le spun in fata: sa-mi arate contractu’ cu javrele de la orange pe care l-am incalcat.

    • Am pățit aceeași chestie. În ultimă zi de abonament mi-au făcut reducere 50%. Pai tu aștepți până în ultima zi sa vezi daca fraierul chiar are curaj? Pe urmă cu tv. M-au sunat de la București, că știți,avem oferta bla bla bla. La sfârșit, „am o rugăminte– dacă vreți să păstrați și acest abonament” pai mă uit la 2 TV odată? Pfff. M-am portat la Digi. Deocamdată sunt mulțumit, toate sunt ok, același model de abonament dar undeva la 60% cat era la Orange. M-am jurat că nu vreau sa mai aud de ei…..

      • Exact ce ai parit tu la Orange am patit eu la Vodafone. Acum m-am portat la Orange avand pentru portare o oferta la jumatate fata de cei de la Vodafone… La expirarea contractul cu Orange ma portez la Vodafone lenteu ca la portare mereu au oferte bune iar odata la doi ani schimb telefoanele.

        • Vodafone sunt cei mai mari tepari si hoti, bine ca am scapat de ei cu chiu cu vai si amenintari cu telefoane zi de zi. de orange pot sa zic ca atunci cand faci conferinta cu doua numere de telefon, te taxeaza. Dar ei nu iti spun de la inceput cand iti faci un abonemanet. Parerea mea ca toti sunt niste hoți cu acte.n regula.

          • Faza cu conferința am pățit-o si eu. Nu mi se pare normal sa se taxeze conferința. Nu e un serviciu dat de operator, e o caracteristica a telefonului. Toate telefoanele au asa ceva inca de pe vremea celor cu butoane.

      • Stai sa vezi Oana afli că de fapt la Digi nu ai internet nelimitat doar 100 gb la viteza mare și apoi viteza foarte mică

        • ai viteza destul de buna si dupa ce consumi 100 de giga desi pt abonament clasic mi se pare imens 100 de giga eu nu am reusit sa consum mai multnde 30 de giga desi ma uitam la tv pe telefon la tara unde orange si vodafone nu aveau semnal digi are 15mega conexiune incredibil de ok s au facut digi!

        • Serios? Ati aparut orengistilor? Daca iti trebuie 100 gb sint variante de abonament mai bune decat ale ,,concurentei”

    • Si eu am muscat o urat cu Orange , incompetenta, multa minciuna si frauda maxima …. 😡 nesimtire la ia acasa…

    • Dar chiar nu se poate face nimic, suntem mulți în situația asta, la fel și eu m-am trezit cu 1 euro adăugat la contract, ce putem face haideți sa ne unim cumva împotriva acestor escroci.

  3. Știați că mesajele și apelurile la numere cu suprataxa sunt setate implicit la maxim 50 de euro? De ce nu sunt setate la zero euro și doar după ce ești informat, fapt care nu e scris nicăieri, să alegi dacă vrei să ai acces sau nu. Am aflat asta după ce am fost taxat pe unul dintre numerele pentru care am abonament, cu 49.5 euro fără tva. Din câte am aflat de la unul dintre operatorii orange, sunt programe prin care infractorii te sună și chiar dacă răspunzi sau nu, ești taxat cu maximul posibil de 50 de euro. Nu știu dacă e așa dar faptul că nu ai cu cine să vorbești, toți operatorii parcă având un discurs setat în cap, mi se pare o mare prostie.

    • Am pus marti pe contract nr. Tel. Fratele meu, care joia a murit,am plins la toti peste 2 ani la Oringe,veche si eu,sotul, dar sunt HOTI,INCEPIND CU CEI CE LUCRA ROMANI.HOTI,HOTI.AM PLECAT.MINCINOSII MI-AU LUAT BANII,PESTE 2 ANI.DRACU SA-I DUCA.AU CERUT SA VORBEASCA CU FRATEMEU,MEARGA IN MORMINT SA VORBEASCA,AU CERUT CERTIFICATUL DE DECES,NEPOTU NU MI L-A DAT.

  4. Citiți cu atenție, vă rog: „Evident că acest lucru nu s-a întâmplat, dar, din comoditate, am închis ochii.” Păi ăștia l-au mirosit că-i fraier, de aceea l-au și țepuit. El trebuia să închidă abonamentul din prima la așa ceva. Sau să se porteze la alții, dacă dorea să-și păstreze numerele.

    • Și eu sunt client vechi Orange.Nu am avut nici o facilitate în cei 15 ani de cd acest nr de tf, plus că am avut o altă cartelă la ei cca 5 ani.Merg la unul din magazinele Orange din Câmpulung Muscel și întreb dacă pot beneficia de un alt telefon, deoarece mi s-a comunicat de la centru că din luna august pot ridica alt telefon. Răspunsul celor de la Câmpulung a fost că nu am dreptul la un alt telefon. Vin la un alt magazin din Mioveni pt a achita factura, de acolo mi se comunică fără a întreba eu că am posibilitatea de a lua alt telefon cu prelungire abonament, dar să plătesc diferență de bani toții odată nu în rate cum se știe.O altă angajată mai drăguță vine cu o altă variantă. De săptămâna viitoare se trece la TV prin fibră optică în localitatea mea, și de nu fac un abonament nou de 64 lei/lună pt a profita de o tabletă gratuit, firul de cablu sa fie acolo în caz că vor exista pb la compania care îmi oferă servicii de tv(Digi).Dar instita f mult să revin săptămâna viitoare pt a nu pierde oferta.Pai nu mai bine îmi cumpăr aceea tabletă de la un magazin cu produse electronice, atunci când prind o promoție?
      Mă gândesc cu groază cum va evolua situația peste 6 luni cd contractul meu se termină și vreau să trec pe cartelă prey pley.Că nu mai acceptă astfel de cartele.Cartela soțului s-a magnetizat, nu mi au schimbat-o, mă obligă să fac abonament pt păstrarea nr de tf.Si aici fiecare magazin pornește de la un preț diferit la abonament. DECI TOT SĂ FI CLIENT ORANGE!

      • Nu trebuie să le acceptați mizeriile și gata. Și nu înțeleg un lucru: DIGI au telefonie foarte bună la un preț mult, mult mai mic. Nu le fac reclamă deloc deoarece au și ei bubele lor. Eu am renunțat de ani de zile la Vodafoane din cauza nesimțirii și prețurilor lor.

      • Asta se intampla la parteneri orange, in orange shop sunt obligati sa va schimbe cartela fara comentarii cu acele „abonamente de 3 luni”.

      • Tot ce se spune (si spui) este adevarat, este un adevarat cartel al furnizorilor…si o sa fie mai rau…singura posibilitate e sa reactionezi imediat la fiecare mizerie, sa te portezi la altii, de la care o vei incasa, fara, macar, sa ai pretentia de ‘fidelitate’…nu stiu, pana ne vom convinge ca telefonia mobila ne este inutila…traim in Romania, tzara cu pretentii UE pe care celelalte state (si bancile lor) o trateaza de lumea a treia…
        P.S. Un adagio – Campulung Muscel e zona crepusculara, aici legea a devenit caduca, la fel si buna crestere, bunul simt…tot ce-i rau in alte parti aici devine ‘obligatie civica’

    • Nu este simplu nici sa renunti la abonament(contract) Te pune sa platesti ,au tot felul de tertipuri, practic nu poți ieși cand vrei. Sunt niște țepari, cam toți. Ar trebui verificati mai des de instituțiile abilitate.

    • La fel mi sa întâmplat și mie , cind le am spus ca nu am semnal la tel mi a zic ca ,,, ce vrei ma sa ți pun releu la tine în curte ,, unu care se cheamă Bogdan ,, în plus mi a zis ca dacă renunț la contract trebuie sa plătesc 2000 lei

  5. Aceeasi oferta de fidelezizare este si la vodafone . Cel putin asa s a intamplat in ultimii 4 ani motiv pt care evident dupa 25 ani ma voi porta… deci nu doar orange face chestia asta… daca vor disparea ambele va ramane un digi si telekom… nu ar fi rau…

    • Si eu am avut o oroblema cu Orange cu un serviciu de transmitere a datelor de prognoza meteo. Le trimiteau la 15 minute contra cost. Prima oara am sunat sa anuleze acest serviciu, nu au facut nimic, apoi am fost intr-o agentie si iarasi nu au facut nimic, apoi am lasat o cerere scrisa si asa s-a anulat dar dupa 40 de zile si pentru care am pkatit vreo 500 Ron. M-am adresat ANPC si ce sa vezi un inspector din Bucuresti le-a dat dreptate lor. M-am mutat apoi la Vodafone.

  6. se numește factorul uman de la Orange. tu pățești altul beneficiază.
    tu crezi ca aia de la orenge nu au copii . ai picat de fraier.
    plăteam abonament pentru o asistenta și ea îl plătea pe al meu . și am aflat și le-am zis-o în față la ei in shop si rodeau toti angajati și atit a fost. ei bi e asistenta era prietena la bosorogu ce conducea reprezentanta și era frate cu sefu de la ….. undeva

  7. si eu m.am mutat de la ei m.au furat de bani ani de zile am fost un client fidel de fond s.au infiintat dar si.au batut joc de mine am plătit net la ei ani de zile neabind net si stiau acest lucru si le tot fave.am reclamatii si nimic plăte.am enorm de mult si culmea nesimtirii am plătit de două oti reziliera contractului pentru ca asa au dorit acesti circotasi ca au mai gasit o factura de cinzeci si ceva de lei asta ca sa nu.mi dea reziliera si.au batutvjoc de mine o pensionara cu o pensie mizerabila nu va sfatuiesc sa faceti contract cu ei acum sint la Digi si plătesc 61 lei pe lună telefon cablu si net toate trei la un loc si la Orige plăte.am peste osuto cincizeci cablu telefon si net care nu functiona ca nuvexistabsemnal aici unfe stau si separat plătem la Vodafon netul cu care rezonam ani mau furat excrocii aveam telefon cu clape obijnuit si eu le plăte.am netul ca asa era abonamentul cica nu putea fara net deci eu plăte.am două neturi la ei cincizeci si ceva iar la Vodafon treizeci lei plăte.am practic două sute lei pe abonament telefon cablu si nouă neturi semnal la telefon nu aveam decit afara in curte acum am in casa firma Oringe este mizerabilă

    • În termeni tehnici, ceea ce ați pățit se cheamă abonament incluzând TRAFIC VOCE și TRAFIC DATE…De ani de zile, aceste abonamente s-au generalizat, se pare, la toți operatorii de comunicații, intrucat generează profitul maxim pentru ei, deși încalcă dispozițiile legale privind vânzarea condiționată….Ca și dvs, eu prefer telefoanele cu taste, fără acces la Iinternet, deci pentru care nu am nevoie DE TRAFIC DATE…In plus plătesc, accesul la Internet prin alt operator..Cu toate acestea, Vodafone îmi refuza de peste un deceniu abonament TRAFIC VOCE exclusiv, iar ANPC și ANCOM, sesizate, nu intervin, sub diferite pretexte sau nici nu răspund…Soluția ar fi sa ne asociem într-un proces intentat operatorilor de comunicații toți cei care suntem refuzați de Vodafone, Orange, etc. in obținerea abonamentelor TRAFIC VOCE exclusiv…Dar dacă urmăriți pe website ANAF performantele financiare ale Vodafone, Orange, etc. veți constata că toate au cifre de afaceri substanțiale, în creștere, dar cu profit declarat NUL și chiar cu pierderi!! Cine cunoaște semnificația acestor indicatori, știe și cauzele și efectele acestora…De acord cu creșterea veniturilor lor dar nu prin dispretuirea cerințelor clienților și a clientilor, inclusiv prin nerespectarea drepturilor consumatorilor…

      • Aici deja o dai în absurd .vânzarea condiționată se refera la alte aspecte .tu nu ești condiționată sa îți faci acel abonament in nici un fel ,fiind un pachet standard,îl alegi sau nu .poți sa sesizezi orice institutie ca răspunsul va fi la fel din partea lor ,ca nu ai dreptate .poți sa încerci sa ii dai în judecata ca dar îți garantez ca cererea va fi respinsa .mai bine dai în judecata și operatorii de TV ca îți oferă 100 de canale și nu doar canalele pe care le vrei tu .

        • Tinere domn, daca tot scrieti ceva aici dand dovada de ignoranta juridica dar si de mult tupeu (conform refrenului „Da-i-nainte cu tupeu ca sa vezi ca nu e greu!”), ar trebui sa tineti cont si de ceilalti cititori dezinformati de dvs si avand – prin dvs.- un prost exemplu de comunicare publica. Fiind mult mai bine experimentat, informat si educat in domeniu, informez pe toti cei interesati ca in conformitate cu art.51 din Ordonanţa nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă „Este interzisă condiționarea vânzării către consumator a unui produs de cumpărarea unei cantități impuse sau de cumpărarea concomitentă a unui alt produs sau serviciu. De asemenea, este interzisă prestarea unui serviciu către consumator, condiționată de prestarea altui serviciu sau de cumpărarea unui produs.” Conform art.52 „Nu sunt considerate vânzări condiționate vânzările la un preț global pentru produse sau servicii diferite, care constituie un ansamblu, precum și pentru produse identice preambalate oferite într-un ambalaj colectiv, cu condiția ca:
          a) fiecare produs și fiecare serviciu să poată fi achiziționat și separat la prețul practicat în cadrul aceleiași suprafețe de vânzare;
          b) cumpărătorul să fie informat despre această posibilitate și despre prețul de vânzare aferent produsului sau serviciului;”
          (Cititi studiul meu intitulat „Trei decenii de protecție legală a consumatorilor în România (II) pe Contributors.ro)”
          In plus, comparatia dvs cu „canalele de TV” este total inadecvata si irelevanta intrucat in acest caz telespectatorii au nevoie doar de curioiztate, interes si discernamant critic pentru a viziona cele cca 200 posturi TV difuzate la noi in digital si a selectiona pe cele preferate (nu numai din Romania ci si din strainatate), pe cand in cazul operatorilor de comunicatii, se poate constata ca TOTI ofera in abonamente doar vanzarea conditionata a 2 produse/ servicii (TRAFIC VOCE si TRAFIC DATE – produse si servicii distincte, ca trebuiau sa fie oferite si separat, neconditionat) desi TRAFIC DATE nu poate fi utilizat de posesorii de telefoane mobile cu taste (preferate inca de multi conationali datorita limitarilor si dezavantajelor Smartphone-ului)….Iar unii abonati sunt obligati sa plateasca de 2-4 ori acces la Internet, doar pentru a spori veniturile operatorilor de comunicatii, conform politicilor interne ale acestora….ANPC si ANCOM ar fi trebuit sa intervina si sa medieze dar, probabil, prefera – din comoditate – sa nu se implice

          • Nu din comoditate d-le prof. Șpaga de la firme este îndestulătoare, iar „organiliii” prea comode.

          • Si-tunci de ce invocați legi și reglementari care nu se respectă și ești nevoit să lupți singur cu un cartel .anpc , plm șamd sunt dezinteresate de obiectul activității lor..au devenit sinecuri ,dacă studiezi organigrama! În rest ..totul se poate în țara neputincioșilor!

      • Adevărat și eu 20 ani vechime la Orange și operatorii cu care am dialogat posibil a nu fi pregătiți sau au inerese ascunse de a sabota firma la care lucreaza .Nu este posibil ca tu angajat Orange să dai ofertă de portare la concurență.Mă gândesc că și firmele de telefonie au înțelegeri între ele precum cei de la benzinării și de la marile lanțuri de magazine.Ei știu că „sari din lac în puț” cu portarea și pierzi fidelizarea la care ai dreptul.Deci nu portarea rezolvă problemele sistemului.Din experiența mea ,am abonament si la Orange și la Digi se completează unul pe altul.Unde nui semnal Orange ai Digi si invers sau nu ai pe niciunul.Vorba unchiului meu”băi tu uiți că trăiești în Romania”. Țara „lucrului bine făcut” .

  8. Unii de la Vodafone se plâng de rețea. Alții de la Orange la fel. Digi și Telekom la fel. Atunci nu vă mai abonați la mobil. Înapoi cu fixul. M-am portat la Orange și am fost super avantajat. O plătește câte unul și mai dramă ce face.

    • „fixu” a ajuns la orange,
      Telekom Romania Communications devine Orange Roman…
      https://comunitate.orange.ro › tele…
      ·
      01.03.2022 — Din data de 28 martie 2022, clienții Orange Romania Communications vor avea acces la principalele canale de contact Orange: call center, website …

      Orange Romania Communications
      Wikipedia
      1991: Romtelecom devine operator de stat în domeniul telecomunicațiilor, cu monopol în domeniul serviciilor de bază; Începe expansiunea telefoanelor publice cu …

    • Suntem mulți dragul meu.Pentru tine poate s a făcut vreo „mânărie” că știm că se fac .Vine și timpul tău.

  9. Astfel de situatie am intampinat-o si eu .Sunt execrabili . Pur si simplu te mint la intocmirea unui abonament .Iti spun un pret si te afli cu altul .

  10. Astfel de situatie am intampinat-o si eu .Sunt execrabili .Iti spun un pret si la plati te afli cu altul ,bineinteles marit .

  11. Da și eu am pățit la fel , ai interesează numai banii, nimic altceva. Rușine Orange. Abia aștept sa scap de voi.

  12. Lasati mofturile,dati jos din pod telefonul cu manivela al bunicilor.Asta ne e nivelul.

  13. Mai bine scoți bani din buzunar și îți plătești telefonul dorit, este cel mai simplu joc fără bătăi de cap

  14. Sunt abonat Orange din anul 2000. Am patit ceva similar. Am vrut sa modific abonamentul pentru unul din telefoane și a fost modificat abonamentul pentru alt telefon. În urma reclamațiilor telefonice și în scris am fost contactat după aprox 5 luni. Între timp am făcut o asigurare pentru un telefon. Ghiciti ce s-a întâmplat. Da în factura au apărut 2 asigurări pentru același telefon. Încă aștept sa fiu contactat de serviciu Sesizari

  15. Eu am făcut portarea la alt operator,fără nici un stres. Încercase să mă ademenească cu o ofertă…generoasă,sa mă țină legat de ei,dar am refuzat.

  16. Fugiți de la Orange.Neseriosi,mîndri ,repari.Aceiasi problemă că cea raportată de d-nul in cauză.,plus livrarea unui modem ,la care nu a venit nimeni să-l activeze,trebuind să mă rog de persoane care nu făceau parte din echipa Orange să mi-l activeze,după care surpriza,nu avea semnal .Slabi la servici,slabi la service,slabi de fostul Telekom.Si să nu uităm că nici Digi nu este departe.Vine tare din urmă.Buni la marketing,slabi la montaj și echipamente livrate.Asa este cînd dețin monopolul,fac ce doresc,iar clienții nu au ce face.Rusine.

  17. Fugiți de la Orange.Neseriosi,mîndri .Aceiasi problemă că cea raportată de d-nul in cauză.,plus livrarea unui modem ,la care nu a venit nimeni să-l activeze,trebuind să mă rog de persoane care nu făceau parte din echipa Orange să mi-l activeze,după care surpriza,nu avea semnal .Slabi la servici,slabi la service,slabi fata de fostul Telekom.Si să nu uităm că nici Digi nu este departe.Vine tare din urmă.Buni la marketing,slabi la montaj și echipamente livrate.Asa este cînd dețin monopolul,fac ce doresc,iar clienții nu au ce face.Rusine.

  18. Haha peste tot este asa copii… ai abonament de 6 euro( 30 de lei) si platesti in lei 50 de lei adica 10 euro … toti trag tepe, nu ai unde sa te portezi ca te fac si ceilalti operatori.

  19. Așa am pățit și eu,cu 4 abonamente,vechime din 2001,acum mi-au mărit abonamentul obligat că am cumpărat un nou tel.,platit integral cu și toate punctele,in valoare de vreo 60€, mi-au tăiat și Orange family unde primisem 50 GB gratuit pe viata.
    Mai mult curiratul sa comportat urat,rupând el coletul,obligandu-mă să semnez imediat noile abonamente,dacă vreau să-mi dea noul tel., achitat în avans,și fiindcă i-am reproșat că eu trebuia să primesc coletul,să-l desfac cu grija că este un tel scump,m-a injurat și a întors imediat mașina,trecând cu o roata peste piciorul meu.
    Când l-am reclamat la firma lui,am primit răspuns că eu am fost vinovat că nu am vrut sa primesc coletul,enervandu-l
    Jos cu ORANGE,NU MAI RESPECTA DE LOC CLIENTII VECHI,de peste 20 de ani.

    • Și faptul că aveți vechime la ei este ceva de laudă? Din contră.
      Cum să vă oblige să semnați? Și de ce ați plătit în avans?
      Ați reclamat la O.P.C.?

  20. Am avut si eu probleme mari cu Orange. De vreo 6 luni nu ma puteam conecta in contul meu de orange, mesajul fiind invariabil, eroare….. urmat de un numar lung. Am crezut ca au ei probleme la servere. Cand am sesizat, mi-au ceerut print screen. Le-am dat si m-au contactat dupa 30 de zile, nu?, termen legal. Au spus ca s-a rezolvat si daca mai am probleme sa deschid o noua sesizare. Bineinteles ca nu se rezolvase. Am sesizat din nou si totul s-a repetat, numau ca acum nu i-am lasat sa inchida si am verificat pe loc. Tot nu mergea. Au spus ca specialistii vor stufia cazul. Dupa alte 30 de zile m-au intrebat ce parola am la cont. Le-am spus ca o am de cand m-am abonat la orange, in urma cu 21 de ani si de fiecare data a mers. Mi-au zis ca nu trebuie sa am unele caractere speciale si numere consecutive. O tampenie mai mare nu auzisem. Le-am explicat din nou ca aceeasi parola o aveam de 21 de ani, deci nu trebuia sa fie o problema. M-au pus sa o schimb. Am scimbat-o. Tot asa. Am scimbat-o din nou. Tot asa. Toate astea cu un timp de analizare de vreo 2 luni. Dupa care mi-au scris un raspuns ca nh era acceptata o parola cu caracterele…… care le eveam in acel moment. Le-am multumit frumos ca mi-au descoperit parola si ca imi rezerv dreptul sa ne intalnim la tribunal, cu toate mail-urile ca dovezi. De a doua zi, am avut acces la cont, cu aceeasi parola de 21 de ani, fara sa ma anunte cineva ca s-a rezolvat. Totul a durat vreo 4 luni. Au aratat un „respect deosebit” pentru un client fidel si vechi de 21 de ani. Au mai fost si alte razboaie, cu taxarea abonamentului, cu cheltuieli introduse pe factura, de care nu ma anuntase, etc. Niste magari. Doar sa te fure la bani.

    • Este firesc „respectul” care-l arată vechilor abonați. Înseamnă că vechilor le place batjocura, nu?

  21. Încă nu ați înțeles după atâția ani că atât Orange cât și Telekom,și Vodafone sunt o apă și un pământ ,companii de ka-ka-t își bat joc de clienți și calca in picioare nervii și răbdarea clienților prin servicii de cea mai proastă calitate,angajați prost pregătiți care nu au nici o legătură cu managementul unei companii reale de telefonie,sunt niste jepcari ieftini cu limba scoasă după câștig rapid și fără truda…TRIST SI ADEVARAT DIN PACATE

    • Mai este o problemă: angajații ăia sunt băștinași, nu nepalezi, atenție. Lumea credea că, dacă este cuminte și ascultătoare, firmele și statul vor fi recunoscători. GREȘIT. Cu cât este mai obedientă sluga, cu atât este mai mult batjocorită.
      Ca o paralelă: mai găsiți meseriași buni în zilele noastre? Medici buni, profesori buni, avocați buni, milițieni capabili? NU, PENTRU CĂ ĂSTA ESTE DEJA NOUL NIVEL.
      ANALFABETISMUL FUNCȚIONAL DĂ ROADE