AcasăNewsMarea companie Orange, pusă la zid de un bucureștean ajuns la capătul...

Marea companie Orange, pusă la zid de un bucureștean ajuns la capătul răbdării. Omul s-a adresat ANPC: „Mai rar așa dispreț față de un client!”

Un client al Orange, abonat de peste 20 de ani la compania de telefonie, a trecut printr-o experiență care l-a nemulțumit într-atât, încât a decis să se adreseze Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), cu o sesizare. „N-am crezut că odată cu trecerea timpului, compania, în loc să-și manifeste respectul, își arată disprețul față de clienți!” – povestește omul.

Compania telefonică Orange România este unul dintre cei mai vechi jucători din domeniu! Când vine vorba de anumite clasamente, firma franceză apare în mai toate topurile. Chiar dacă foarte mulți clienți au început să plece la alte firme de telefonie mobile, preferând să se porteze din cauza ofertelor net superioare.

Simțind acest pericol, Orange România a început să nu mai fie fair-play! Crește prețul abonamentelor fără somație, își păcălește abonații cu diferite oferte de ”fidelizare”, care de fapt reprezintă oferte la supra-preț, promit anumite telefoane de calitate, după care trimit telefoane mai slabe calitativ, în speranța că oamenii nu-și dau seama! Iar cei care-și dau seama, nu pot returna marfa, deoarece există o singură modalitate de returnare: prin curierul trimis de Orange! Care Orange nu trimite curierul, astfel că abonații, sătui de atâta așteptare, pot cădea în capcana întinsă și acceptă o ofertă mincinoasă. Mai există o categorie, a celor care vor să se porteze, dar nu pot s-o facă decât după predarea ”țepelor” livrate de Orange! Care țepe trebuie ridicate de curierii care nu sunt trimiși la destinație.

Vă prezentăm sesizarea făcută de un bucureștean (care, între timp, s-a adresat și la ANPC), în care se reclamă toate aceste probleme!

”Numele meu e FG și sunt abonat la dvs de peste 24 de ani! Am acumulat această vechime din cauza faptului că v-am considerat mereu o firmă serioasă. Din păcate, după atâta timp constat contrariul. N-am crezut că odată cu trecerea timpului, compania, în loc să-și manifeste respectul, își arată disprețul față de clienți!

Pe scurt, povestea mea: în octombrie 2022 m-am trezit cu câte 1 euro în plus la fiecare dintre cele 5 numere de telefon, care îmi compun abonamentul Orange Family. Când am realizat această creștere, făcută fără acordul meu, am reclamat, dar mi s-a spus că aș fi fost anunțat. Evident că acest lucru nu s-a întâmplat, dar, din comoditate, am închis ochii.

Mi s-a sugerat să revin în luna august, căci atunci mi se poate lua acel euro, dacă prelungesc contractul! OK! Am sunat la sfârșitul lui august și cu chiu, cu vai am convenit să mi se reducă abonamentul cu doar 3 din cei 5 euro adăugați peste noapte! Aici nu mai e vorba de bani, e vorba de principiu. Ulterior, mi s-a spus că mă va suna cineva să-mi facă o ofertă, pentru că, la vechimea la Orange, pot primi o ofertă personalizată.

M-a sunat peste câteva zile cineva de la departamentul de fidelizare de la Orange care mi-a făcut o ofertă, mai degrabă de …, nicidecum de fidelizare! Care suna așa: reducere a abonamentului cu 3 euro, două aparate Xiaomi Note 12 pentru care să plătesc câte 866,5 lei, în rate, timp de 2 ani, și un aparat Samsung Galaxy A 14 5 G, pentru care să plătesc 118 lei, la sosirea curierului. În plus mi s-au luat toate punctele acumulate în cont, ceva la peste 80 de euro! Deci, asta înseamnă ofertă de fidelizare la un abonament cu 5 numere de telefon, televiziune prin cablu și net! Am zis OK, asta e! Sunt prea vechi la Orange ca să mai plec de aici! Probabil că așa au gândit și angajații dvs, atunci când mi-au făcut oferta, oferindu-mi mai mult dezavantaj, decât avantaj!

Doar că, după sosirea curierului, am constatat că în loc de Samsung 5 G, m-am trezit cu Samsung 4 G. Chestie care am aflat-o telefonic, deoarece pe factură nu era făcută această precizare! Am solicitat, în acest caz, să returnez aparatul 4 G pentru a-l primi pe cel despre care discutasem, anume 5 G! De aici a început circul! Am fost sunat de altcineva de la Orange ca să-mi spună că, în acest caz, trebuie să mai plătesc niște bani! Au început frustrările mele. Am rugat, în acest caz, să vină curierul înapoi să-mi ia toată comanda. Mi s-a zis că nu se poate. Am cerut s-o returnez eu! Nici asta nu se poate! Mi s-a zis să aștept c-o să vină un curier! Se întâmpla în 30 august! Azi suntem în 8 septembrie, iar curierul nu a venit și, înțeleg că nici nu va veni! Pentru că azi, 8 septembrie, am fost sunat de la Orange să mi se spună că mi se vor face corecțiile pe cont pentru că s-a greșit comanda la curier! Evident că respectivul nu a fost în stare nici măcar să-și ceară scuze!

Am solicitat în acestă perioadă rezilierea contractului, pentru a mă putea porta la altă firmă, care are o ofertă foarte bună! Abia azi, 8 septembrie, când campania la firma concurentă e pe final, sunt anunțat că pot să fac cerere de portare. Am re-explicat ce s-a întâmplat, iar angajatul dvs nu s-a gândit nici o clipă să mă determine să rămân la Orange, el o tot dădea înainte că de acum pot să mă portez! Mai rar așa dispreț față de un client al companiei cu un abonament așa de generos și vechi de peste 24 de ani!

Acum mă aflu în următoarea situație: curierul nu a venit, fetele mele, gemene de 13 ani, mă întreabă zilnic când vin telefoanele (căci pentru ele erau cele două Xiaomi), de portat nu mai am timp s-o fac, punctele din cont nu mai există, banii i-am dat la curier, dar nu mi-au fost returnați desi am dat datele bancare! Mai rar așa atitudine a unei companii ”serioase”.

Acesta e un semnal pentru compania dvs, care lucrează cu oameni străini de domeniu! Eu unul m-am simțit aruncat la gunoi! Nici un pic de empatie, de asumare a unei situații, de tratare cu răspundere a clientului”.

Această reclamație explică exodul masiv făcut de abonații Orange către alte companii de telefonie mobile!

author avatar
Andrei Coman
93.513 afisari

128 COMENTARII

  1. digi/rds/rcs,
    russia today, rt.com:

    error_outline
    Acces neautorizat
    Accesul catre acest site este restrictionat ca urmare a masurilor dispuse de catre autoritatea competenta la nivel national pentru gestionarea riscurilor si a incidentelor de securitate cibernetica.

      • Nici cu Vodafone lucrurile nu stau mai pe roze
        Am avut recent o experiență neplăcută cu ei

        • Și la telekom aceeași poveste.mai Ray este ca toată conducerea opc face parte din aceasta mafie.SPAGA e la ea acasă la opc.daca va uitați pe lista angajaților opc veți vedea numai nepotisme.in concluzie adevărată MAFIE este la opc.

        • Daca v-as spune si experienta mea cu Vodafone, ati realiza ca suntem bataia de joc a acestor furnizori de telefonie mobila si televiziune….

          • Și eu de trei ani am cu ei război fiindcă au angajați învățați doar să vândă nu să și răspundă de ceea ce vând. Adică slugi cu putere limitată. Eu am cumpărat un telefon în 24 de rate de la Orange și după aproximativ un an jumătate s-a stricat. Nimeni nu a știut care este procedura de rezolvare. Am sunat la „centru” de cinci, șase ori și nu-mi dădeau nici un răspuns. Am ajuns cu el în magazinul Orange de unde l-am cumpărat nu mi-au dat nici o soluție, fapt pentru care l-am dat de pământ în mijlocul magazinului lăsându-le în același timp și ultimele trei rate neplătite. Am trecut la digi un abonament foarte mic. Dacă îi întâlniți îi rog să treacă și pe la mine să mă pupe în… și e valabil pentru toate firmele de telefonie neserioase din România. O să-mi fac abonament în Suedia dacă e nevoie dar cu jegurile de aici nu mai vreau să am de a face!

    • Orange România este cea mai hoață companie de telefonie mobilă din România. Am pățit și eu ceva asemănător cu abonatul de mai sus. Eu mă gandesc să dau Orange România in judecată dar nu am bani…Oricum Orange este cea mai hoată din România

  2. Ha, ha, ha! Eu am fost abonat Telekom si m-am kkt In orange din prima luna cand au preluat telekomul! Si-acu; ma suna tot felu de fatai, dar le spun in fata: sa-mi arate contractu’ cu javrele de la orange pe care l-am incalcat.

    • Am pățit aceeași chestie. În ultimă zi de abonament mi-au făcut reducere 50%. Pai tu aștepți până în ultima zi sa vezi daca fraierul chiar are curaj? Pe urmă cu tv. M-au sunat de la București, că știți,avem oferta bla bla bla. La sfârșit, „am o rugăminte– dacă vreți să păstrați și acest abonament” pai mă uit la 2 TV odată? Pfff. M-am portat la Digi. Deocamdată sunt mulțumit, toate sunt ok, același model de abonament dar undeva la 60% cat era la Orange. M-am jurat că nu vreau sa mai aud de ei…..

      • Exact ce ai parit tu la Orange am patit eu la Vodafone. Acum m-am portat la Orange avand pentru portare o oferta la jumatate fata de cei de la Vodafone… La expirarea contractul cu Orange ma portez la Vodafone lenteu ca la portare mereu au oferte bune iar odata la doi ani schimb telefoanele.

        • Vodafone sunt cei mai mari tepari si hoti, bine ca am scapat de ei cu chiu cu vai si amenintari cu telefoane zi de zi. de orange pot sa zic ca atunci cand faci conferinta cu doua numere de telefon, te taxeaza. Dar ei nu iti spun de la inceput cand iti faci un abonemanet. Parerea mea ca toti sunt niste hoți cu acte.n regula.

          • Faza cu conferința am pățit-o si eu. Nu mi se pare normal sa se taxeze conferința. Nu e un serviciu dat de operator, e o caracteristica a telefonului. Toate telefoanele au asa ceva inca de pe vremea celor cu butoane.

      • Stai sa vezi Oana afli că de fapt la Digi nu ai internet nelimitat doar 100 gb la viteza mare și apoi viteza foarte mică

        • ai viteza destul de buna si dupa ce consumi 100 de giga desi pt abonament clasic mi se pare imens 100 de giga eu nu am reusit sa consum mai multnde 30 de giga desi ma uitam la tv pe telefon la tara unde orange si vodafone nu aveau semnal digi are 15mega conexiune incredibil de ok s au facut digi!

        • Serios? Ati aparut orengistilor? Daca iti trebuie 100 gb sint variante de abonament mai bune decat ale ,,concurentei”

    • Si eu am muscat o urat cu Orange , incompetenta, multa minciuna si frauda maxima …. 😡 nesimtire la ia acasa…

    • Dar chiar nu se poate face nimic, suntem mulți în situația asta, la fel și eu m-am trezit cu 1 euro adăugat la contract, ce putem face haideți sa ne unim cumva împotriva acestor escroci.

  3. Știați că mesajele și apelurile la numere cu suprataxa sunt setate implicit la maxim 50 de euro? De ce nu sunt setate la zero euro și doar după ce ești informat, fapt care nu e scris nicăieri, să alegi dacă vrei să ai acces sau nu. Am aflat asta după ce am fost taxat pe unul dintre numerele pentru care am abonament, cu 49.5 euro fără tva. Din câte am aflat de la unul dintre operatorii orange, sunt programe prin care infractorii te sună și chiar dacă răspunzi sau nu, ești taxat cu maximul posibil de 50 de euro. Nu știu dacă e așa dar faptul că nu ai cu cine să vorbești, toți operatorii parcă având un discurs setat în cap, mi se pare o mare prostie.

    • Am pus marti pe contract nr. Tel. Fratele meu, care joia a murit,am plins la toti peste 2 ani la Oringe,veche si eu,sotul, dar sunt HOTI,INCEPIND CU CEI CE LUCRA ROMANI.HOTI,HOTI.AM PLECAT.MINCINOSII MI-AU LUAT BANII,PESTE 2 ANI.DRACU SA-I DUCA.AU CERUT SA VORBEASCA CU FRATEMEU,MEARGA IN MORMINT SA VORBEASCA,AU CERUT CERTIFICATUL DE DECES,NEPOTU NU MI L-A DAT.

  4. Citiți cu atenție, vă rog: „Evident că acest lucru nu s-a întâmplat, dar, din comoditate, am închis ochii.” Păi ăștia l-au mirosit că-i fraier, de aceea l-au și țepuit. El trebuia să închidă abonamentul din prima la așa ceva. Sau să se porteze la alții, dacă dorea să-și păstreze numerele.

    • Și eu sunt client vechi Orange.Nu am avut nici o facilitate în cei 15 ani de cd acest nr de tf, plus că am avut o altă cartelă la ei cca 5 ani.Merg la unul din magazinele Orange din Câmpulung Muscel și întreb dacă pot beneficia de un alt telefon, deoarece mi s-a comunicat de la centru că din luna august pot ridica alt telefon. Răspunsul celor de la Câmpulung a fost că nu am dreptul la un alt telefon. Vin la un alt magazin din Mioveni pt a achita factura, de acolo mi se comunică fără a întreba eu că am posibilitatea de a lua alt telefon cu prelungire abonament, dar să plătesc diferență de bani toții odată nu în rate cum se știe.O altă angajată mai drăguță vine cu o altă variantă. De săptămâna viitoare se trece la TV prin fibră optică în localitatea mea, și de nu fac un abonament nou de 64 lei/lună pt a profita de o tabletă gratuit, firul de cablu sa fie acolo în caz că vor exista pb la compania care îmi oferă servicii de tv(Digi).Dar instita f mult să revin săptămâna viitoare pt a nu pierde oferta.Pai nu mai bine îmi cumpăr aceea tabletă de la un magazin cu produse electronice, atunci când prind o promoție?
      Mă gândesc cu groază cum va evolua situația peste 6 luni cd contractul meu se termină și vreau să trec pe cartelă prey pley.Că nu mai acceptă astfel de cartele.Cartela soțului s-a magnetizat, nu mi au schimbat-o, mă obligă să fac abonament pt păstrarea nr de tf.Si aici fiecare magazin pornește de la un preț diferit la abonament. DECI TOT SĂ FI CLIENT ORANGE!

      • Nu trebuie să le acceptați mizeriile și gata. Și nu înțeleg un lucru: DIGI au telefonie foarte bună la un preț mult, mult mai mic. Nu le fac reclamă deloc deoarece au și ei bubele lor. Eu am renunțat de ani de zile la Vodafoane din cauza nesimțirii și prețurilor lor.

      • Asta se intampla la parteneri orange, in orange shop sunt obligati sa va schimbe cartela fara comentarii cu acele „abonamente de 3 luni”.

      • Tot ce se spune (si spui) este adevarat, este un adevarat cartel al furnizorilor…si o sa fie mai rau…singura posibilitate e sa reactionezi imediat la fiecare mizerie, sa te portezi la altii, de la care o vei incasa, fara, macar, sa ai pretentia de ‘fidelitate’…nu stiu, pana ne vom convinge ca telefonia mobila ne este inutila…traim in Romania, tzara cu pretentii UE pe care celelalte state (si bancile lor) o trateaza de lumea a treia…
        P.S. Un adagio – Campulung Muscel e zona crepusculara, aici legea a devenit caduca, la fel si buna crestere, bunul simt…tot ce-i rau in alte parti aici devine ‘obligatie civica’

    • Nu este simplu nici sa renunti la abonament(contract) Te pune sa platesti ,au tot felul de tertipuri, practic nu poți ieși cand vrei. Sunt niște țepari, cam toți. Ar trebui verificati mai des de instituțiile abilitate.

    • La fel mi sa întâmplat și mie , cind le am spus ca nu am semnal la tel mi a zic ca ,,, ce vrei ma sa ți pun releu la tine în curte ,, unu care se cheamă Bogdan ,, în plus mi a zis ca dacă renunț la contract trebuie sa plătesc 2000 lei

  5. Aceeasi oferta de fidelezizare este si la vodafone . Cel putin asa s a intamplat in ultimii 4 ani motiv pt care evident dupa 25 ani ma voi porta… deci nu doar orange face chestia asta… daca vor disparea ambele va ramane un digi si telekom… nu ar fi rau…

    • Si eu am avut o oroblema cu Orange cu un serviciu de transmitere a datelor de prognoza meteo. Le trimiteau la 15 minute contra cost. Prima oara am sunat sa anuleze acest serviciu, nu au facut nimic, apoi am fost intr-o agentie si iarasi nu au facut nimic, apoi am lasat o cerere scrisa si asa s-a anulat dar dupa 40 de zile si pentru care am pkatit vreo 500 Ron. M-am adresat ANPC si ce sa vezi un inspector din Bucuresti le-a dat dreptate lor. M-am mutat apoi la Vodafone.

  6. se numește factorul uman de la Orange. tu pățești altul beneficiază.
    tu crezi ca aia de la orenge nu au copii . ai picat de fraier.
    plăteam abonament pentru o asistenta și ea îl plătea pe al meu . și am aflat și le-am zis-o în față la ei in shop si rodeau toti angajati și atit a fost. ei bi e asistenta era prietena la bosorogu ce conducea reprezentanta și era frate cu sefu de la ….. undeva

  7. si eu m.am mutat de la ei m.au furat de bani ani de zile am fost un client fidel de fond s.au infiintat dar si.au batut joc de mine am plătit net la ei ani de zile neabind net si stiau acest lucru si le tot fave.am reclamatii si nimic plăte.am enorm de mult si culmea nesimtirii am plătit de două oti reziliera contractului pentru ca asa au dorit acesti circotasi ca au mai gasit o factura de cinzeci si ceva de lei asta ca sa nu.mi dea reziliera si.au batutvjoc de mine o pensionara cu o pensie mizerabila nu va sfatuiesc sa faceti contract cu ei acum sint la Digi si plătesc 61 lei pe lună telefon cablu si net toate trei la un loc si la Orige plăte.am peste osuto cincizeci cablu telefon si net care nu functiona ca nuvexistabsemnal aici unfe stau si separat plătem la Vodafon netul cu care rezonam ani mau furat excrocii aveam telefon cu clape obijnuit si eu le plăte.am netul ca asa era abonamentul cica nu putea fara net deci eu plăte.am două neturi la ei cincizeci si ceva iar la Vodafon treizeci lei plăte.am practic două sute lei pe abonament telefon cablu si nouă neturi semnal la telefon nu aveam decit afara in curte acum am in casa firma Oringe este mizerabilă

    • În termeni tehnici, ceea ce ați pățit se cheamă abonament incluzând TRAFIC VOCE și TRAFIC DATE…De ani de zile, aceste abonamente s-au generalizat, se pare, la toți operatorii de comunicații, intrucat generează profitul maxim pentru ei, deși încalcă dispozițiile legale privind vânzarea condiționată….Ca și dvs, eu prefer telefoanele cu taste, fără acces la Iinternet, deci pentru care nu am nevoie DE TRAFIC DATE…In plus plătesc, accesul la Internet prin alt operator..Cu toate acestea, Vodafone îmi refuza de peste un deceniu abonament TRAFIC VOCE exclusiv, iar ANPC și ANCOM, sesizate, nu intervin, sub diferite pretexte sau nici nu răspund…Soluția ar fi sa ne asociem într-un proces intentat operatorilor de comunicații toți cei care suntem refuzați de Vodafone, Orange, etc. in obținerea abonamentelor TRAFIC VOCE exclusiv…Dar dacă urmăriți pe website ANAF performantele financiare ale Vodafone, Orange, etc. veți constata că toate au cifre de afaceri substanțiale, în creștere, dar cu profit declarat NUL și chiar cu pierderi!! Cine cunoaște semnificația acestor indicatori, știe și cauzele și efectele acestora…De acord cu creșterea veniturilor lor dar nu prin dispretuirea cerințelor clienților și a clientilor, inclusiv prin nerespectarea drepturilor consumatorilor…

      • Aici deja o dai în absurd .vânzarea condiționată se refera la alte aspecte .tu nu ești condiționată sa îți faci acel abonament in nici un fel ,fiind un pachet standard,îl alegi sau nu .poți sa sesizezi orice institutie ca răspunsul va fi la fel din partea lor ,ca nu ai dreptate .poți sa încerci sa ii dai în judecata ca dar îți garantez ca cererea va fi respinsa .mai bine dai în judecata și operatorii de TV ca îți oferă 100 de canale și nu doar canalele pe care le vrei tu .

        • Tinere domn, daca tot scrieti ceva aici dand dovada de ignoranta juridica dar si de mult tupeu (conform refrenului „Da-i-nainte cu tupeu ca sa vezi ca nu e greu!”), ar trebui sa tineti cont si de ceilalti cititori dezinformati de dvs si avand – prin dvs.- un prost exemplu de comunicare publica. Fiind mult mai bine experimentat, informat si educat in domeniu, informez pe toti cei interesati ca in conformitate cu art.51 din Ordonanţa nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă „Este interzisă condiționarea vânzării către consumator a unui produs de cumpărarea unei cantități impuse sau de cumpărarea concomitentă a unui alt produs sau serviciu. De asemenea, este interzisă prestarea unui serviciu către consumator, condiționată de prestarea altui serviciu sau de cumpărarea unui produs.” Conform art.52 „Nu sunt considerate vânzări condiționate vânzările la un preț global pentru produse sau servicii diferite, care constituie un ansamblu, precum și pentru produse identice preambalate oferite într-un ambalaj colectiv, cu condiția ca:
          a) fiecare produs și fiecare serviciu să poată fi achiziționat și separat la prețul practicat în cadrul aceleiași suprafețe de vânzare;
          b) cumpărătorul să fie informat despre această posibilitate și despre prețul de vânzare aferent produsului sau serviciului;”
          (Cititi studiul meu intitulat „Trei decenii de protecție legală a consumatorilor în România (II) pe Contributors.ro)”
          In plus, comparatia dvs cu „canalele de TV” este total inadecvata si irelevanta intrucat in acest caz telespectatorii au nevoie doar de curioiztate, interes si discernamant critic pentru a viziona cele cca 200 posturi TV difuzate la noi in digital si a selectiona pe cele preferate (nu numai din Romania ci si din strainatate), pe cand in cazul operatorilor de comunicatii, se poate constata ca TOTI ofera in abonamente doar vanzarea conditionata a 2 produse/ servicii (TRAFIC VOCE si TRAFIC DATE – produse si servicii distincte, ca trebuiau sa fie oferite si separat, neconditionat) desi TRAFIC DATE nu poate fi utilizat de posesorii de telefoane mobile cu taste (preferate inca de multi conationali datorita limitarilor si dezavantajelor Smartphone-ului)….Iar unii abonati sunt obligati sa plateasca de 2-4 ori acces la Internet, doar pentru a spori veniturile operatorilor de comunicatii, conform politicilor interne ale acestora….ANPC si ANCOM ar fi trebuit sa intervina si sa medieze dar, probabil, prefera – din comoditate – sa nu se implice

          • Nu din comoditate d-le prof. Șpaga de la firme este îndestulătoare, iar „organiliii” prea comode.

          • Si-tunci de ce invocați legi și reglementari care nu se respectă și ești nevoit să lupți singur cu un cartel .anpc , plm șamd sunt dezinteresate de obiectul activității lor..au devenit sinecuri ,dacă studiezi organigrama! În rest ..totul se poate în țara neputincioșilor!

      • Adevărat și eu 20 ani vechime la Orange și operatorii cu care am dialogat posibil a nu fi pregătiți sau au inerese ascunse de a sabota firma la care lucreaza .Nu este posibil ca tu angajat Orange să dai ofertă de portare la concurență.Mă gândesc că și firmele de telefonie au înțelegeri între ele precum cei de la benzinării și de la marile lanțuri de magazine.Ei știu că „sari din lac în puț” cu portarea și pierzi fidelizarea la care ai dreptul.Deci nu portarea rezolvă problemele sistemului.Din experiența mea ,am abonament si la Orange și la Digi se completează unul pe altul.Unde nui semnal Orange ai Digi si invers sau nu ai pe niciunul.Vorba unchiului meu”băi tu uiți că trăiești în Romania”. Țara „lucrului bine făcut” .

  8. Unii de la Vodafone se plâng de rețea. Alții de la Orange la fel. Digi și Telekom la fel. Atunci nu vă mai abonați la mobil. Înapoi cu fixul. M-am portat la Orange și am fost super avantajat. O plătește câte unul și mai dramă ce face.

    • „fixu” a ajuns la orange,
      Telekom Romania Communications devine Orange Roman…
      https://comunitate.orange.ro › tele…
      ·
      01.03.2022 — Din data de 28 martie 2022, clienții Orange Romania Communications vor avea acces la principalele canale de contact Orange: call center, website …

      Orange Romania Communications
      Wikipedia
      1991: Romtelecom devine operator de stat în domeniul telecomunicațiilor, cu monopol în domeniul serviciilor de bază; Începe expansiunea telefoanelor publice cu …

    • Suntem mulți dragul meu.Pentru tine poate s a făcut vreo „mânărie” că știm că se fac .Vine și timpul tău.

  9. Astfel de situatie am intampinat-o si eu .Sunt execrabili . Pur si simplu te mint la intocmirea unui abonament .Iti spun un pret si te afli cu altul .

  10. Astfel de situatie am intampinat-o si eu .Sunt execrabili .Iti spun un pret si la plati te afli cu altul ,bineinteles marit .

  11. Da și eu am pățit la fel , ai interesează numai banii, nimic altceva. Rușine Orange. Abia aștept sa scap de voi.

  12. Lasati mofturile,dati jos din pod telefonul cu manivela al bunicilor.Asta ne e nivelul.

  13. Mai bine scoți bani din buzunar și îți plătești telefonul dorit, este cel mai simplu joc fără bătăi de cap

  14. Sunt abonat Orange din anul 2000. Am patit ceva similar. Am vrut sa modific abonamentul pentru unul din telefoane și a fost modificat abonamentul pentru alt telefon. În urma reclamațiilor telefonice și în scris am fost contactat după aprox 5 luni. Între timp am făcut o asigurare pentru un telefon. Ghiciti ce s-a întâmplat. Da în factura au apărut 2 asigurări pentru același telefon. Încă aștept sa fiu contactat de serviciu Sesizari

  15. Eu am făcut portarea la alt operator,fără nici un stres. Încercase să mă ademenească cu o ofertă…generoasă,sa mă țină legat de ei,dar am refuzat.

  16. Fugiți de la Orange.Neseriosi,mîndri ,repari.Aceiasi problemă că cea raportată de d-nul in cauză.,plus livrarea unui modem ,la care nu a venit nimeni să-l activeze,trebuind să mă rog de persoane care nu făceau parte din echipa Orange să mi-l activeze,după care surpriza,nu avea semnal .Slabi la servici,slabi la service,slabi de fostul Telekom.Si să nu uităm că nici Digi nu este departe.Vine tare din urmă.Buni la marketing,slabi la montaj și echipamente livrate.Asa este cînd dețin monopolul,fac ce doresc,iar clienții nu au ce face.Rusine.

  17. Fugiți de la Orange.Neseriosi,mîndri .Aceiasi problemă că cea raportată de d-nul in cauză.,plus livrarea unui modem ,la care nu a venit nimeni să-l activeze,trebuind să mă rog de persoane care nu făceau parte din echipa Orange să mi-l activeze,după care surpriza,nu avea semnal .Slabi la servici,slabi la service,slabi fata de fostul Telekom.Si să nu uităm că nici Digi nu este departe.Vine tare din urmă.Buni la marketing,slabi la montaj și echipamente livrate.Asa este cînd dețin monopolul,fac ce doresc,iar clienții nu au ce face.Rusine.

  18. Haha peste tot este asa copii… ai abonament de 6 euro( 30 de lei) si platesti in lei 50 de lei adica 10 euro … toti trag tepe, nu ai unde sa te portezi ca te fac si ceilalti operatori.

  19. Așa am pățit și eu,cu 4 abonamente,vechime din 2001,acum mi-au mărit abonamentul obligat că am cumpărat un nou tel.,platit integral cu și toate punctele,in valoare de vreo 60€, mi-au tăiat și Orange family unde primisem 50 GB gratuit pe viata.
    Mai mult curiratul sa comportat urat,rupând el coletul,obligandu-mă să semnez imediat noile abonamente,dacă vreau să-mi dea noul tel., achitat în avans,și fiindcă i-am reproșat că eu trebuia să primesc coletul,să-l desfac cu grija că este un tel scump,m-a injurat și a întors imediat mașina,trecând cu o roata peste piciorul meu.
    Când l-am reclamat la firma lui,am primit răspuns că eu am fost vinovat că nu am vrut sa primesc coletul,enervandu-l
    Jos cu ORANGE,NU MAI RESPECTA DE LOC CLIENTII VECHI,de peste 20 de ani.

    • Și faptul că aveți vechime la ei este ceva de laudă? Din contră.
      Cum să vă oblige să semnați? Și de ce ați plătit în avans?
      Ați reclamat la O.P.C.?

  20. Am avut si eu probleme mari cu Orange. De vreo 6 luni nu ma puteam conecta in contul meu de orange, mesajul fiind invariabil, eroare….. urmat de un numar lung. Am crezut ca au ei probleme la servere. Cand am sesizat, mi-au ceerut print screen. Le-am dat si m-au contactat dupa 30 de zile, nu?, termen legal. Au spus ca s-a rezolvat si daca mai am probleme sa deschid o noua sesizare. Bineinteles ca nu se rezolvase. Am sesizat din nou si totul s-a repetat, numau ca acum nu i-am lasat sa inchida si am verificat pe loc. Tot nu mergea. Au spus ca specialistii vor stufia cazul. Dupa alte 30 de zile m-au intrebat ce parola am la cont. Le-am spus ca o am de cand m-am abonat la orange, in urma cu 21 de ani si de fiecare data a mers. Mi-au zis ca nu trebuie sa am unele caractere speciale si numere consecutive. O tampenie mai mare nu auzisem. Le-am explicat din nou ca aceeasi parola o aveam de 21 de ani, deci nu trebuia sa fie o problema. M-au pus sa o schimb. Am scimbat-o. Tot asa. Am scimbat-o din nou. Tot asa. Toate astea cu un timp de analizare de vreo 2 luni. Dupa care mi-au scris un raspuns ca nh era acceptata o parola cu caracterele…… care le eveam in acel moment. Le-am multumit frumos ca mi-au descoperit parola si ca imi rezerv dreptul sa ne intalnim la tribunal, cu toate mail-urile ca dovezi. De a doua zi, am avut acces la cont, cu aceeasi parola de 21 de ani, fara sa ma anunte cineva ca s-a rezolvat. Totul a durat vreo 4 luni. Au aratat un „respect deosebit” pentru un client fidel si vechi de 21 de ani. Au mai fost si alte razboaie, cu taxarea abonamentului, cu cheltuieli introduse pe factura, de care nu ma anuntase, etc. Niste magari. Doar sa te fure la bani.

    • Este firesc „respectul” care-l arată vechilor abonați. Înseamnă că vechilor le place batjocura, nu?

  21. Încă nu ați înțeles după atâția ani că atât Orange cât și Telekom,și Vodafone sunt o apă și un pământ ,companii de ka-ka-t își bat joc de clienți și calca in picioare nervii și răbdarea clienților prin servicii de cea mai proastă calitate,angajați prost pregătiți care nu au nici o legătură cu managementul unei companii reale de telefonie,sunt niste jepcari ieftini cu limba scoasă după câștig rapid și fără truda…TRIST SI ADEVARAT DIN PACATE

    • Mai este o problemă: angajații ăia sunt băștinași, nu nepalezi, atenție. Lumea credea că, dacă este cuminte și ascultătoare, firmele și statul vor fi recunoscători. GREȘIT. Cu cât este mai obedientă sluga, cu atât este mai mult batjocorită.
      Ca o paralelă: mai găsiți meseriași buni în zilele noastre? Medici buni, profesori buni, avocați buni, milițieni capabili? NU, PENTRU CĂ ĂSTA ESTE DEJA NOUL NIVEL.
      ANALFABETISMUL FUNCȚIONAL DĂ ROADE

  22. La toți e la fel. Sa vedeți Digi. Titular decedat. Postul suspendat din martie. Plătesc totul în iunie su reziliez contractul,cu ceva șicane.
    Și surpriza, vine o factura, după o luna încă o factura, adăugată la cea anterioara.
    Sa discute cu titularul de contract.

  23. Am facut un abonament la Orange acum 3 luni.
    Prima factura a fost mai mare decat trebuia si i-am sesizat.Au spus ca sa o achit si la urmatoarea factura primesc reducerea pentru ce am platit in plus.
    Cand am primit a doua factura nu numai ca nu am primit reducerea, dar din nou era mai mare decat ar fi trebuit.
    Am contactat Orange si le-am comunicat toate aceste probleme. Dupa o perioada de timp am primit o factura storno, dar cu o valoare mai mica decat am platit in plus.
    Nu am achitat factura si am primit, au emis o alta factura pentru luna curenta, care era redusa cu factura storno.
    Am primit un sms ca beneficiez de o reducere la factura urmatoare
    Daca nu respecta ce s-a stabilit reziliez contractul din vina Orange.
    La incheierea contractului am primit doua telefoane ultimul model.
    In concluzie, daca va incarca abonamentul REZILIATI contractul.
    Numai asa inteleg.
    Am primit

  24. Nu va amagiti ca doar orange face acelasi lucru. e valabil si ptr celelalte companii maririle nejustificate si neanuntate de abonament, dispret fata de abonatii vechi, operatori call-center fara cea mai mica abilitate de comunicare, iar sirul poate continua. Toti sunt la fel !!!
    un sfat ptr aceste companii: castigati respectul abonatilor si a utilizatorilor mai intai , facilitati accesul cu un meniu simplu si nu mai mintiti.
    un sfat ptr utilizatori: portati-va la cartela preplatita chiar daca dai 5 lei in plus in schimb lor le tai siguranta zilei de maine.azi poti fi orange, maine telekom sau poate chiar utilizator al unei telefonii din alta tara .suntem UE 🙂

  25. Dacă apelați la ei și așteptați să vă dea oferte! Eu îmi iau întotdeauna online ceea ce vreau, îmi fac puncte cu OM și sunt destul de mulțumit. Să mă portezi la alții ca să ce? Să fiu fraierul lor? Am avut servicii și de la Vodafone și Digi și ăia mi s-au părut și mai șmecheri ca ăștia. La Portocală, dacă știi cum, îți iei o grămadă de reduceri, dar să nu stai să te rogi la ei.
    Să fie sănătos inițiatorul, dar la concurență ( bănuiesc Digi), nu prea mai poate alege ce telefoane vrea în rate. Repet, eu am avut și de la ăia, care sunt praf. Dar așa suntem noi românii, nu înțelegem că nu Orange, Vodafone și alții ne păcălesc, ci oamenii din companii, adică noi pe noi, indiferent de cum îi zice. Știu, o să sară unii acum să-mi explice ei că sunt angajat la Orange, Vodafone sau nu știu unde, dar după ce se vor muta mulți unde și-a rupt foamea gâtul, o să guicie că nici acolo nu este bine.

    • e o mare amagire ce spui tu nubiti iei nici un beneficiu ai impresia ca le ai daca calculezi real cat ai da fara aceste asa zise oferte vei vedea ca financiar ai luat teapa

  26. Tot așa am pățit și eu. De când Orange a preluat Telekom-ul a început calvarul. Abia după un an de zile am reușit să scap de ei, renunțând la tot pachetul lor, telefonie ( 4 abonamente, televiziune și internet ).

  27. Ce va tine-n loc, de nu va portati la Digi, mandria de a fi la Oranj, sau la Vod afon? M-am portat la Digi inca din 2014 si sunt multumit de calitate, pret, comunicarea cu angajatii. 6 abonamente de telefonie, plus TV, plus internet acasa de suler viteza, sub 200 de lei. Stati in continuare legati de ceilalti, daca asa va place. Sau…stau si ma gandesc…poate nu mai au locuri libere la Digi?! 😏

    • Așa și eu,doar că la Digi din 2016 și doar 5 numere😁
      O singură țeapă,am plătit 60lei în plus,am reziliat contractul. M-au sunat de nu știu câte ori,oferte, rugăminți după care au trecut la amenințări…Eu nimic,dopuri în urechi și mi-am văzut liniștit de drumul meu,primul an doar o cartelă să vad ce și cum,din al doilea an eu,părinții,soția și fiica mai mare suntem clienți super mulțumiți la Digi!!!

  28. Si mie mi au bagat 1 euro de la ei..mintind ca am fost de acord…am 26 de ani la ei..de cand era dialog..

  29. în urma cu 5 luni, fiind mutat la casa am încheiat un abonament Tv Satelit ( antena satelit ) și internet prin cartela ,deoarece nu exista alta posibilitate. În luna iulie la noi la poarta s.a prezentat un agent Orange , care ne.a comunicat ca putem trece la fibra optica fără probleme. La fel a comunicat și lucrătorul cu instalarea Fibrei Optice. Numai ca ne.am trezit ca avem doua abonamente cu aceleași servicii. Am încercat sa discutam cu Orange, sa explicam ca nu am știut și am fost duși în eroare de catre agentul Orange, care nu a verificat sa vadă dacă putem încheia și ne.a asigurat cu tărie ca putem face schimbarea, insa fără a se înțelege sau a se găsi o rezolvare si s.a solicitat plata unor penalitati…Întrucât am dat jos antena și cablurile și aveam Fibră optica am fost nevoiți sa achitam aceasta penalitate, cred ca 300 lei, nu mai rețin… Vi se pare normala aceasta situație, în ideea în care e vorba de aceleași servicii , ca noi sa avem doua abonamente și deoarece nu mai aveam antena sa plătim penalități? Am făcut sesizări nenumărate, ba s.au făcut ca nu înțeleg, ba ca să le dau mai multe date… Orange = 0 sau sub zero, pare ca dezvolta scheme de inselatorie sau par a fi pe duca si cu ultimele puteri incearca sa mai stoarca niste bani…Aștept sa treacă perioada și sa solicit la Digi serviciile, cu care am colaborat fără probleme la vechiul domiciliu…

  30. Problema se datorează instituțiilor statului care ar trebui să reglementeze și să verifice firmele dintr-un domeniu și să protejeze clienții. Nu firmele sunt vinovate că noi avem un stat slab sau corupt care nu își apără cetățenii. Deja și Digi numai sunt la fel de serioși cum erau acum 7-8 ani, iar dacă ar dispărea Orange și Vodafone ar fi și mai rău pentru că nu ar mai fi concurență.

  31. Si eu am muscat o urat cu Orange , incompetenta, multa minciuna si frauda maxima …. 😡 nesimtire la ia acasa…

  32. frate ,eu sunt abonat Vodafone de cand ma stiu si mi-am dat seama ca au devenit din ce in ce mai jegosi si nesimtiti odata cu cresterea cotei de piata Tactica mea e urmatoarea :nu iau telefoane de la ei ,indiferent de oferta,iar abonamentele le las pana expira ,iar atunci ii las pe ei sa sune si negociez ceva de genul :”aveti alta oferta mai mica dpdv financiar cu aceleasi beneficii”?Daca zic nu ,zic si eu pas ,daca zic da ,sa auzim !Am avut cinci abonamente pe numele meu (eu,sotia,fiica,tata ,mama)Acum am trei ,tata a decedat iar fiica ii are pe numele ei ca sa ii poata fi decontat la serviciu Ei ,si cu tactica sus amintita am ajuns sa platesc …15 lei pe abonament full options Asa ca tineti-va tari si negociati la sange !

  33. Preluarea unei părți din Telecom făcută de către Orange fără sa asigure și serviciile acordare de acesta a făcut ca mulți sa pice în.plasa Orange Comunicațion tot Orage dar de fapt tot Telecom… de aici semnal slab și limitat la anumite zone , conectarea cu numere de telefon de la alte rețele de regula imposibila, la trecerea în alta tara poți doar manual sa selectezi rețeaua și asta dacă ai șansă să poți sa accesezi Telecomul… alte rețele nu pot fi văzute… încercarea de a ieși din Telecomunicații botezat Orange C este aproape imposibil… bătaia de joc este data și de faptul ca cei de la Orange spun ca nu reprezinta Orange C dar facturile se găsesc toate pe My Orange iar daca ai spune ca vrei sa fii la O și nu la OC iti spun ca nu se poate… trist … autoritatea care ar trebui sa supravegheze aceste lucruri nu se deranjează nici măcar sa răspundă la sesizări… desigur ca salariile lor de peste 10.000 euro pe luna (conducerea) ii împiedică sa-si facă meseria… sunt ocupati sa-si cheltuiască salariile!

  34. Cel mai tare știți moment ??? La început când dorești să faci abonamente … cumperi telefoane noi Bune și nu ieftine …și le plasezi pe biroul lor și le spui să-ți ofere ceva telefoane mai bune că ale tale ….Gratis dacă se poate ….. și daca nu are ….spre Fericire ai Reușit să faci de la început un abonament cu bani putini și putere mare 😉 .. eu am 2 abonamente + cablul Tv + internet in casă la doar 75,46 lei cu internet nelimitat și acasă sboară netul. Nu vă lăsați păcăliți de companii fiți isteti

  35. Într-adevăr, Orange, dacă au fost cândva serioși, dacă, au devenit neserioși, am o vechime considerabilă la ei, mi-au trebuit vreo 3 săptămâni să-mi reanoiesc abonamentele mobil, net și tv, am apelat Vodafone dar, cred ca sunt aidoma Orange, m-au sunat după 7 zile, exact a doua zi după ce am „căzut la pace cu Orange” pentru abonamente cred acceptabile. Concluzia, trebuie sa devii la fel ca ei, adică, sa deschizi ochii si sa profiți de ce oferă fără însă sa accepți ce-ți oferă ei, ciz ceea ce vrei tu, chiar dacă-i greu.

  36. Ai aflat și tu acum cu unu din clienții companiei dar nemulțumirii sunt multe pt mulți clienții și nu ,numai la Orange ,și eu am avut divergente cu Orange pt o oferta la prelungire de contrac care am apelat la agenția națională pt protecția consumatorului care am avut câștig de cauza ,și cu telekom am avut divergente care am avut câștig de cauza dar na nu mam dus sa anunț nici un ziarist 🤗 ca nu are rostul .

  37. Cei de la Orange sunt niște jeguri ordinare, nu au nici un pic de respect, mie scârbă de ei, deși sunt de ani de zile la ei, mi as dori sa se desființeze, halal companie cu tot cu angajati

  38. Folosesc mobil din ’97, ba personal, ba de serviciu, am trecut pe la toate firmele. SI toti ti-o trag, cand au ocazia.Inclusiv Digi. Isi permit , cu complicitatea autoritatilor, de rezolvat, rezolva cine are nervi si rabdare. Vodafone si Orange mai pacalesc si seniorii, gen le da cate un telefon cu butoane si abonament de 7 euro cu 300 minute!!! Daca pe seniori ii tund in halul asta… Eu unul, prefer sa imi iau telefoanele la liber, in nici un caz de la operatori, fiindca autoritatile ii protejeaza la reclamatii. De la magazine, e altceva, ai contact, nu-s cu angajati rude cu bugetari, si poti sa te muti oricand nu-ti convine ceva. Iar abonamentele sunt altele, cand nu te au la mana cu subventionatul terminal. Oricum, diferenta de abonament (sau rata in cazul Digi) iti plateste de fapt aparatul la.valoare sau chiar peste.

  39. Confirm întrutotul nemulțumirile reclamantului .
    Am fost abonat ( “client gold” cică ) la Orange de 25 de ani ( in 97 era Dialog ) si sunt din Cluj .
    Cea mai neserioasă și mincinoasă firmă cunoscută de mine vreodată .
    În 25 de ani nici măcar o facilitate , prețuri exorbitante , iar la fiecare prelungire de contract , te mințeau pur si simplu în față , semnai contractul că doar nu poți concepe că ar scrie altceva , iar după ce venea prima factură si citeai contractul scris si semnat , realizai că iar ai fost tras pe sfoară ( eu și jurist de profesie …🤦🏻‍♂️😂😂 ).
    Cu ultimele două prelungiri de contract a câte doi ani fiecare , “m-au făcut ca la Nufărul “ ..😂 :
    – la primul după ce m-am plâns că nu mi se pare normal ca eu “client gold “ să plătesc 150-200 lei pe lună si să am doar 200 min si net pt 15 minute ( 50 MB ) , au spus că nu le permite politica să facă abonament mai mic dar să semnez si sună la București , iar de mâine voi avea 500 minute si 500 GIGA B !!! Am putut eu tot aștepta …😂😂
    – la ultima țeapă , mai eram si nemulțumit de lipsa semnalului la țară la bunica si cabană si am zis gata trec la Digi că ăia au semnal . Mă duc tot la acel centru Orange de pe str. Fabricii din Cluj si mă mai “execută” iarăși pe doi ani , reușind să mă convingă cu antenă satelit TV si router net ( cică gratuit )mințindu-mă că reciverul de la antenă are integrat în el un dispozitiv ce amplifică semnalul si voi pușca doi iepuri dintr-o lovitură !!!
    Vă dați seama ce penibil am fost când a venit meseriașul să monteze antena si eu așteptam să-mi vină semnal pe telefon si să am si net si ăla râdea de mine că nu există așa ceva …🤷🏻‍♂️🤦🏻‍♂️😂
    , iar după trei luni “gratuitatea “ s-a transformat în încă 5 euro lunar si au vrut si chirie lunar pe aparate , până i-am amenințat cu instanța .
    Si să scap de ei a fost greu !
    M-am portat la Digi , unde plătesc 10% din ce plăteam la Orange si am totul , dar absolut totul NELIMITAT !!

  40. In aceeasi situatie sunt si eu cu cei de la Vodafone. Inca astept sa.mi returneze suma de 500 ron, avans pentru un telefon pe care nu l.am primit. Au trecut 2 luni si nu am primit nimic. Doar un raspuns de la ANPC, care spune ca in 14 zile voi primii banii înapoi. Au trecut 3 saptamani si nimic. Mai așteptăm.

  41. La fel am patit si eu cu cei de la Orange. Mi-au adaugat cate un euro in pkus la fiecare abonament fara sa imi trimita anexa la contract. Doar un mesaj sec ca de schimba termenii si conditiile si sa accesez linkul din descriere.M-am portat cu 6 abonamente la Digi si nu regret.Simgurul regret a fost ca nu m-am portat mai repede!

  42. Dacă ești prost ,prost mori
    trebuia de la început să întrerupi contractul și ura .

  43. Mai am si eu cTeva luni de abonament la Orange si eu dupa 24 ani cu acelasi numar dupa care voi renunta si eu la abonament! Numai cu slujbe poti ajunge sa vb cu un operator!

  44. Companiile ca Orange, Telekom sunt din punctul meu de vedere de joasă speță. Orange după relatarea dumneavoastră, iar Telekom după pățania mea… Sunt client Telekom de mai bine de 10 ani… momentan lucrez in Germania, acum un an am reînnoit contractul care la vremea respectivă promitea marea cu sarea… Mai pe larg, am un abonament Nelimitat 14 care în oferă după spusele celui care mă ofertat 12 GB lunar in roming pe toată perioada contractului…. să aflu acum o lună că nu e pe toată perioada contractuala ci doar pe o perioadă de 4 luni, iar consilierul cu care am discutat acum o săptămână mi-a spus doar că îi pare rău că nu am fost informați corect la încheierea contractului…

  45. Dati-le teapa și luați tel smechere de la ei la ab și dati-le fraiereala ca nu au ce sa va facă o dau după aia la impresie recuperatorii cutare și cutare.Am luat o grămadă de tel intr-o sapt am făcut 8 ab cu tel valoare și le-am praduit.Au dat-o la amenințare recuperatorii și când vad ca nu pui botul s-au pisat.Dupa 10-12 ani se mai șterg din baza de date și am făcut acum un an și niște portari la Telekom cu 2 A 53 și 34 și un Xiaomi 11 pro.O grămadă de bani ce am luat de pe cârcă la bulangii pe baterii care au căzut la vrăjeală sa-mi dea tel gen pe moca

    • dupa 3 ani se prescrie datoria iar daca esti plecat afara din tara nu au ce sa iti faca oamenii nici macar nu stiu ca dupa 3anibde zile daca vine kruk sa execute silit sa faca plangere la tribunal si sa anuleze executarea ilegala oamenii sunt de vina ca ei cred ca daca ei sunt cinstiti si firma va fi !gresit firma vrea sa iti ia doar banii nu e curios nimeni!

  46. Eu sunt uimit de acest articol scris cu un mare grad de neprofesionalism, de la exprimare până la subiectivitatea cu care prezintă faptele (îmi dă impresia că e scris chiar de cel care a reclamat). Nu numai că nu verifică ce spune reclamația, dar articolul prezintă reclamația ca un fapt cunoscut despre Orange.

    Ca om care a cunoscut în detaliu licruri

  47. Eu sunt uimit de acest articol scris cu un mare grad de neprofesionalism, de la exprimare până la subiectivitatea cu care prezintă faptele (îmi dă impresia că e scris chiar de cel care a reclamat). Nu numai că nu verifică ce spune reclamația, dar articolul prezintă reclamația ca un fapt cunoscut despre Orange.

    Ca om care a cunoscut în detaliu lucruri interne timp de mulți ani și care în prezent nu mai are niciun contact cu Orange deci niciun motiv de a fi subiectiv, pot spune că nu există vreun moment în care sa fi avut impresia că Orange nu tratează cu cea mai mare seriozitate orice reclamatie. In plus, in cele mai mult cazuri oamenii nu cunosc condițiile contractuale legale pe care le semnează (nu citesc înainte să semneze) sau pe românește nu se pricep tehnic. Aproape orice intra in categoriile astea. Iar când este ceva real, nu știu de vreun moment în care cineva să spună, lasă că așa facem mai mulți bani. Nici sens nu ar avea, banii Orange nici nu ajung la români ci la France Telecom.

    Îmi amintesc acum multi ani de zile, proaspăt ieșit de pe băncile facultății, cum am făcut parte dintr-un proiect complex fiind ft mândru la final de contribuția mea. Lansat produsul, nicio reclamatie oficială, eram ft fericit. Apoi văd reclama pe FB la acel produs cu zeci de comentarii răutăcioase cum că nu merge bine. In loc ca oamenii să scrie pe social media nu ar putea să sune la call center?

    Ce mă bucur că nu mai sunt la ei sa pot scrie asta (de altfel compania nu permite angajaților astfel de mesaje tocmai pt a nu supăra clienții).

    • Este un comentariu cat se poate de corect, exact asa se intampla, nu respecta clientii. Anunturile se fac smechereste, in subsolurile mesajelor a caror subiect este ….v-a fost emisa factura….
      Niste escroci

  48. Este cea mai mizerabila companie de telefonie. Dupa 18 ani de abonament, au crescut abonamentul fara nici un fel de anunt in prealabil, cu optiuni de tot rahatul!

  49. Sunt un abonat fidel de pe vremea dir județene nu credeam ca mi se intimpla asa ceva ! Una vorbesc la telefon și alta face pe lingă ca mia scos analogicul fără sa ma anunțe dar în schimb a mărit abonamentul! O firma de tot rahatul poate e cineva din sistem sa ia atitudine dacă-l intereseaza!!

  50. Numai hoți la toate companiile de telefonie mobila.Cand îți incarca factura cu 1euro,nu zici nimic,dar de fapt lunar intra in buzunarul companiei cel puțin 3mil de euro că atâția abonați au.Hoti la drumul mare.Am fost în Vodafone 23 ani fara nici o facilitate de client fidel.

  51. Firma Orange ca toate firmele sunt entități juridice cu oameni în ele pe posturi de angajați. Să înțeleg că tu ai avut oarece probleme cu angajații lui Orange?
    Ghinion precum spune președintele tău.
    Și un alt aspect social, când toată floarea tineretului aprindea luminițe în Piața Victoriei rumegând lozinci naziste și promovând ura, promovând încălcarea drepturilor te așteptai să fi respectat de semenii tăi?
    Mai ușor cu telefoanele că trebuie salvată planeta, ai uitat cumva?
    Ia-ți bicicleta și dă o tură prin oraș că-ți trece…

  52. Bravoo ca cineva a fost băgat în seama. Și eu am făcut n sesizări la Orange și degeaba. Am plătit 9 luni câte 5 abonamente și la final aceiași poveste cu 2 telefoane.
    E crunt ce se întâmplă, bătaie de joc. La Vodafone aceiasi poveste.
    Din păcate lor le merge afacerea nou tindem sa fim locali si ei ne fură!

  53. Nu fuga la portare rezolvă problemele care sunt la fiecare firmă de telefonie. Trebuie luată atitudine și eu văd problema la cei care lucrează acolo care nu promovează serviciile firmei ci le denigrează.O văd ca pe o lipsă de respect și pentru clienți si pentru firmă.Menegement defectuos ,prea multe departamente care nu știu unii de alții și asta e rețeta la toate firmele de telefonie.O zi bună să aveți.

  54. Nici cu Vodafone nu mie rușine, nici ea nu este mai prejos! Același principiu infect, te trezești că îți mărește abonamentul peste noapte fara să te anunțe iar când vrei sa vorbești cu angajații din centrală nu poți, angajații de la punctele de lucru ale lor sunt habarniști și cu dureri in penis rău de tot. Îi dor fix in pix de clienți
    PS: protecția consumatorului este o instituție care ar trebui desființată!

    • De ce să nu fie mai bine la Digi?Vă spun eu experiență mea cu telefonia mobilă.Am fost abonat ani de zile atit la Orange cît și la Vodafone,până intr-o zi cind am zis stop și am trecut cu toate cele 4 abonamente la Digi,5euro /ab.optim nelimitat cu reducere la 3euro/ab.pentru că am 4ab.,în total 12 euro pe 4 ab./lună.Studiați oferta și veți vedea că se merită,în prezent nu cred că mai au probleme cu semnalul-eu nu am avut probleme pe nicăieri în țară.Am tv cablu și net fibră optică și la oraș(Caracal) și la țară, pe undeva pe lingă C.de Argeș și totul merge OK.Am luat și telefoane în rate și nu am de ce să nu fiu mulțumit.Calculați cit economisesc în fiecare an pe 4ab. cu numai 3euro/fiecare.Asta este experiență mea pe care vi-o împărtășesc ca pățit.In rest vă doresc sănătate!

  55. Am vazut o oferta „buna” pe site la Orange si zic gata, ma mut de la Digi la Orange pentru ca pare mult mai bine, obtin si chestia ai cu number share pt smart watch si internet mai rapid, etc. Si dus am fost! Orange e împărțit in Orange RO. S.A. si Orange Ro. telecomunications.Bineinteles ca m-au pus sa semnez pentru a doua opțiune/companie. Mi s-a spus ca totul e la fel. Pe langa numele „frumos”, m-au separat intr-un fel de familie care e la S.A. (societate pe acțiuni parca, bine ca nu e S.R.L…). Nu pot cumpăra bilete de autobuz cum făceam înainte deși ai mei pot pe telefoane. Nu am acel number share pt. ceasul meu cu care fac pași (ca sa nu mă laud ca fac sport) si internetul e mai mult 4G decat 5G si semnalul mai slab din ce imi zic unii. Si 2 ani sunt aproape blocat in sensul ca e foarte greu sa ma portez la S.A. sau la Digi. deoarece trebuie sa imi implic toata familia si probabil sa vorbesc si cu avocatul, nu glumesc, cum altfel sa aduc pe cel de la digi si pe cel de la orange in aceeasi camera, pt ca prin telefon ăștia nu sunt in stare sa rezolve nimic, doar zic ca dau click pe mouse in „system” si defapt dau click in Solitaire si nu poți sa ii vezi asta nici pe skype/teams. Te duci in magazin si zice: „mergeți dincolo si va rezolva!”, te duci dincolo si zice: „nu se poate!”, am alergat ca prostu in tot orașul. Am incercat sa evit chestia aia YOXO… oricum, ai girja ce iti dorești.

  56. Pai si a verificat cineva viteza 5G se prinde 500 mbit/sec? Mie mi se pare o legenda asta printre blocuri… Ar fi fantastic si 100 sa prinzi… Eu pe 4 nu prind mai mult de 50 da asa pe la 5 dimineata…

  57. Asta e valabil exact si la e mag asa fac ati dau un produs defect si apoi esti aruncat din tro oarte in alta produsul ne fiind schimbar sau bani returnati ,produsul este vandut de e mag !!!

  58. AM PĂȚIT ȘI EU CU EI ȘI CU Telekom sunt țepari care își bat joc de oameni. DE aceia pleacă lumea și pe ei tot nu i interesează. Nu știu pina când mai sunt naivi care fac contracte cu ei mincinoase și abuzive.

  59. Stai liniștit! Asta e valabil la mai toate companiile: energie, gaz, apa, etc…nu vedeti cum umfla preturile de la o zi la alta, sint ,,moșieri,, și cam fac ce vor, că cei din conducerea statului în loc să ne protejeze pe noi toți plătitorii de taxe și impozite, le sufla astora in borș, lasindu-i să facă cam ce vor și ne întrebăm :
    Oare de ce? ,,cașcavalul tataie e gros la chestii din astea, se înfrupta băieții care&s pe funcții de decizie , de ți s-ar ridica sau cădea parul instant cînd ai auzi de sumele vehiculate. Toți sint niste golanii și ordinari pina într-o zi când poate lumea se va deștepta și …..
    Distinșii noștri politicieni de ce nu vad lucrurile astea? Ptr.ca ei trăiesc într-o altă lume, cea a ,,banului” cu carul și normal că nu știu artificiile și golanismele astora care zi/zi…luna de luna ne tepuiesc pe noi ,,marea prostime”!

  60. Situație asemănătoare cu a d-lui FG dar eu aștept să trimită curierul să ridice telefonul care , teoretic , era returnat magazinului online. După două zile și alte discuții a venit și cel solicitat și am primit mail de la o doamnă ( support team leader ) că în termen de cinci zile lucrătoare se rezolvă returul plus situația contului plus ” aspectele ” care m-au nemulțumit – ghilimelele sunt ale doamnei ! De pe 16 august aștept , între timp au emis și factura pe septembrie ( tot mărită ).
    Concluzia este că cei cu vechime mare suntem ” prinși cu arcanul ” , interes prezintă doar noii abonați care fac slalom din doi în doi ani între operatorii de telefonie mobilă . Faptul că noi avem pachete complete – mobil ,TV și internet de fapt îi avantajează pe ei fiindcă trebuie să fii puțin masochist că din doi în doi ani să accepți deranjul schimbării de cartele , router , STB-uri !
    Ideea de dat în judecată este bună doar în cazul în care ne-am coalizat mulți nemulțumiți , separat justiția română ne trimite la plimbare plătind și cheltuieli de judecată !

  61. Bomboana pe colivă : am sunat din nou la Orange , bineînțeles GIA a zbârcito din nou , în final o domnișoară a verificat ( nu mi-a spus unde ) , iar din verificare a reieșit că au avut probleme cu platforma de retur ( mi-am adus aminte de bancul cu bordelul din România socialistă și finalul ” c..ve nu avem aici , dar vă place ce organizați suntem !” ).
    Am fost asigurat că în maximum trei zile lucrătoare se rezolvă problema cu returul ( pe 06.09 un băiat de la aceeași societate mai avea puțin și se jura pe măsa – scuzați-mi expresia – că i-au spus colegii de la magazinul online că vine curierul deci nici o problemă cu platforma , cred sincer că asta este încă o metodă de a aburi clientul ).
    Concluzia : fugiți ca dracul de tămâie de la Orange ( dacă puteți fiindcă , așa cum scria într-un comentariu anterior , avem și TV+internet plus abonamente mobil cu termene contractuale diferite !)

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger