Cauta

Marc Jacobs la bustul gol pentru Coca Cola

Fizicul sportiv cu racoritoare fara zahar se tine, ne invata Marc Jacobs. Designerul casei Louis Vuitton s-a gandit sa mai faca un ban si a onorat un parteneriat cu Coca Cola privitor la ambalajele aniversare ale versiunii Light.

La aproape 50 de ani, Marc Jacobs afiseaza un corp de invidiat pe care l-a mai etalat si in reclamele la parfumul promovat de propriul lui brand.

Faimosul designer american Marc Jacobs a fost numit directorul de creatie al noii campanii publicitare Coca Cola Light si va semna design-ul celor trei modele de sticle, doze si afise publicitare create cu ocazia aniversarii a 30 de ani de la aparitia acestei bauturi. Nu este prima colaborare de acest gen: faimosul brand a mai lucrat cu Jean Paul Gaultier si Karl Lagerfeld. Recent au fost facute publice imaginile celor trei doze argintii Coca Cola Light, cu un design feminin, fiecare reprezentand o imagine a anilor ‘90 precum si spotul care il are in prim plan pe nimeni altul decit pe designerul de la Louise Vuitton, Marc Jacobs in ipostaze sexy.

Deloc modest, Jacobs a tinut sa sublinieze faptul ca „e o nebunie ca oamenii vor sa ma vada la bustul gol. In cateva luni voi implini 50 de ani, asa ca sunt foarte incantat de aceasta atentie!“.

Ultimele stiri

  • Premiul Nobel pentru Literatură a fost câștigat de Cartea Mileniului OMUL VĂLURIT
  • Alege ce citești
  • Vizita lui Iohannis în SUA: România dă tot și nu primește nimic!
  • S-a rupt lanțul de iubire. Moldovenii, respinși pe bandă rulantă la intrarea în România
  • Rapid Premier League
  • Dovezi zdrobitoare. Camioanele supraîncărcate ale ucrainenilor ne-au făcut praf infrastructura
  • Sabotaj împotriva statului. Contractele cu operatorii străini din Portul Constanța, în defavoarea țării
  • Femeia cu cele mai mari buze din lume și-a injectat și nasul, pentru a echilibra trăsăturile feței – FOTO
  • Unde se vând lingourile de aur “ca pâinea caldă”
  • „Supa vulcanică”, umătoarea sursă de minerale esențiale?
  • Exit mobile version