Cauta

Marc Jacobs la bustul gol pentru Coca Cola

Fizicul sportiv cu racoritoare fara zahar se tine, ne invata Marc Jacobs. Designerul casei Louis Vuitton s-a gandit sa mai faca un ban si a onorat un parteneriat cu Coca Cola privitor la ambalajele aniversare ale versiunii Light.

La aproape 50 de ani Marc Jacobs afiseaza un corp de invidiat pe care l a mai etalat si in reclamele la parfumul promovat de propriul lui brand

Faimosul designer american Marc Jacobs a fost numit directorul de creatie al noii campanii publicitare Coca Cola Light si va semna design-ul celor trei modele de sticle, doze si afise publicitare create cu ocazia aniversarii a 30 de ani de la aparitia acestei bauturi. Nu este prima colaborare de acest gen: faimosul brand a mai lucrat cu Jean Paul Gaultier si Karl Lagerfeld. Recent au fost facute publice imaginile celor trei doze argintii Coca Cola Light, cu un design feminin, fiecare reprezentand o imagine a anilor ‘90 precum si spotul care il are in prim plan pe nimeni altul decit pe designerul de la Louise Vuitton, Marc Jacobs in ipostaze sexy.

Deloc modest, Jacobs a tinut sa sublinieze faptul ca „e o nebunie ca oamenii vor sa ma vada la bustul gol. In cateva luni voi implini 50 de ani, asa ca sunt foarte incantat de aceasta atentie!“.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Triple H, întruchiparea perfectă a fitness-ului MAGA
  • Impact devastator al noilor taxe de poluare: România se pregătește de marea „pietoneală”/ Mașina devine un lux
  • Ruleta tarifelor lui Trump
  • „Plăcinta e mare”. Căile ferate franceze se deschid către rivalii europeni
  • J.D. Vance are dreptate cu privire la sinuciderea civilizațională a Germaniei
  • Casele au devenit active, iar cetățenii chiriași
  • Război total la Real Madrid: A bătut cu pumnul în masă!
  • Barcelona intră în afaceri cu o țară! Miză de zeci de milioane de euro!
  • Statele Unite spulberă aberația Green Deal: măsurile de sărăcire a populației reduc încălzirea globală cu 0,1°C
  • Exit mobile version