AcasăNewsMall-ul, rege în România

Mall-ul, rege în România

Peste 80% din totalul vânzărilor din România sunt înregistrate în mall-uri, la mare distanţă de  vânzările online . De asemenea, marile branduri aleg să se extindă şi în oraşele mai mici.

„Nu credem deloc în semnul de egalitate între online şi o vânzare în magazinele din mall-uri. Până acum, în special, vedem numai aplicaţii care ajută consumatorul să vină din online în offline. Nu există niciun exemplu de un magazin offline care a deschis online într-o ţară şi online-ul să scadă. Întotdeauna, vânzările offline cresc în momentul în care se deschide online-ul. În continuare, 82% din vânzări sunt în mall-uri. Deci, practic, într-o piaţă dezvoltată tehnologic ca a noastră, online-ul s-a oprit la 20%, dar credem că va creşte în continuare. Nu vedem absolut nicio ameninţare pe partea de mall-uri. Vedem aplicaţii care ajută consumatorii din online. Singura problemă pe care o văd este riscul cât de intruzive şi agresive devin aceste aplicaţii şi cât intră în viaţa consumatorului până acolo încât să fie bombardat în continuu de reclame. Astfel, se poate dezvolta un sentiment de aversiune şi nu mai apreciezi brandul foarte mult. Brandul nu poate controla asta, ci Facebook-ul sau alte canale de comunicare”, spune Costin Budeanu, şeful Diviziei de Leasing Retail AFI Europe România. Sunt foarte mulţi dezvoltatori care vor să se extindă, iar în acest context vânzătorii de terenuri vor să fie mult mai informaţi. Consumul a continuat să crească anul trecut,  brandurile au continuat să se extindă în oraşele mai mici, pe care poate altădată nu le aveau în vedere.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
228 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger